Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Informatie over of en onder welke voorwaarden de kaartverkoop voor Cambuur-supporters zal zijn volgt later deze week.

Overmorgen is het al ......

Je kunt gewoon nog genoeg onbeperkt kaarten bestellen ;

https://www.fr12.nl/feyenoord-academy/kaartverkoop-gestart-voor-kampioensduel-feyenoord-onder-21

mark1989

Ik las ergens dat Feyenoord geen spelers uit de A selectie kan halen vanwege interland verplichtingen. Dus Reed, Milambo en Hadj Moussa kunnen niet meedoen.
Haha daar gaan de plannen voor competitie vervalsing.
Ik hoop dat jong Cambuur wint.

zeewolde

Citaat van: mark1989 op mei 30, 2025, 10:29:18
Ik las ergens dat Feyenoord geen spelers uit de A selectie kan halen vanwege interland verplichtingen. Dus Reed, Milambo en Hadj Moussa kunnen niet meedoen.
dat is alleen als ze tegen sparta spelen

Arno A

Citaat van: mark1989 op mei 30, 2025, 10:29:18

Ik ook. Misschien maar live kijken op YouTube of een stream ergens . Of een kaartje kopen kan nog steeds... Blijft een topprestatie voor veel eredivisie-ploegen ge?indigd. Veel scouts aanwezig morgen denk ik ....

VoetbalNieuws.nl doet tevens verslag van de wedstrijd. Het daarvoor bestemde blog komt te zijner tijd online.

denistel

Trainer van de o 21 Roelofsen vertrekt naar RKC om daar assistent trainer te worden,

Arno A

O 13 wint beker vs Urk 3-0  _O_

De dubbel behaalt dus.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is er nog een link voor vanavond?
Henk, held, bedankt

michello

Helaas, alleen als je ?50 lapt voor een Feyenoord One account is het te zien. Of er moet ergens toch nog een stream te vinden zijn?.

Arno A

opstelling SC Cambuur Onder 21: Reiziger, Zorgdrager, Priem (C), Bakkati, Marsman, Visser, Van der Veen, Schaapman, Kooistra, Veldhuis, Henstra.

Wissels
Renkel, Vogelzang, Nijon, Nap, Potma, Dijkstra, Croque.

Arno A

Citaat van: michello op mei 31, 2025, 16:48:57
Helaas, alleen als je ?50 lapt voor een Feyenoord One account is het te zien. Of er moet ergens toch nog een stream te vinden zijn?.

zou dit wat zijn?

https://www.footboom1.com/nl/football/live-zone/feyenoord-u21-cambuur-u21-2025-05-31

Arno A

9' | 0-1 | Van der Veen

denistel

op twitter cambuurjeugd live verslag

denistel

denistel

denistel