Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Wat een volslagen mongool ben je als je een flesje van glas naar een speler van GAE gooit.

Daarna nog even 'kanker eagles'

Om te janken  :|

michello


Poetser


michello

Niet te geloven inderdaad.  :zucht

Tussenstandje?

Arno A

Ja wat staat ie ? Denistel kom er maar in!


Feyenoord waar spelen die volgend seizoen?

Op termijn wil de KNVB wel weer naar een competitie met een even aantal clubs, maar een extra Jong-team ligt niet voor de hand. De weerstand tegen beloftenteams in de KKD blijft groot. Bovendien is afgesproken dat er maximaal vier Jong-teams actief zijn in de competitie. Via de reguliere promotie-degradatieregeling is het wel mogelijk dat Jong Feyenoord in de toekomst de stap naar het betaald voetbal zet, afhankelijk van sportieve prestaties en de resultaten van andere beloftenteams.

Poetser


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Arno A

het kan ( 1 % kans) dat de wedstrijd volgende week za. niet gespeeld hoeft te worden. Feyenoord kan altijd nog degraderen. En dan is Cambuur automatisch kampioen. Oftewel ADO moet 2 x dik winnen .  En Feyenoord moet dan in beide potjes onderuit gaan. Vanmiddag om 5 uur weten we meer.  Feyenoord zal wel met het eerste spelen.

Galdiano

#893
2-1 winst, en daar door het thuisvoordeel in de finale tegen Feyenoord.

Benieuwd waar deze gespeeld gaat worden...
Bier op het veld en raam uit spelersbus van de Eagles.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser

Citaat van: Galdiano op mei 24, 2025, 16:15:37
2-1 winst, en daar door het thuisvoordeel in de finale tegen Feyenoord.

Benieuwd waar deze gespeeld gaat worden...
Bier op het veld en raam uit spelersbus van de Eagles.  :|

Ik ben van een andere generatie, maar de huidige generatie is echt van god los. Hoeveel er vandaag werd gezopen door jonkjes op de tribune is niet normaal.

Er is nul respect voor wie of wat dan ook. Met als absolute dieptepunt het gooien van een flesje bier naar een speler van GAE tijdens het juichen. 10cm naar links en die jongen moest naar het ziekenhuis.

Zelfs Zoltan liep hoofdschuddend op het veld om flesjes eraf te halen. Waar is de oude garde die deze jonkjes tot de orde roept?

Galdiano

Naar de oude garde luisteren ze ook niet meer.
Vroeger hadden wij respect voor de oude garde en luisterde je naar ze.
En als je niet luisterde kreeg je een tik.

Tegenwoordig...  :zucht 0,0 respect.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Het is de maatschappij waar we in leven?.. w:)

denistel

bin zelf zeker van de oude  garde maar bemoei mij niet net die lui die
totaal geen respect hebben daarom ook mooi in vak 4 in kooi stadion

denistel

Citaat van: Galdiano op mei 24, 2025, 16:32:31
Naar de oude garde luisteren ze ook niet meer.
Vroeger hadden wij respect voor de oude garde en luisterde je naar ze.
En als je niet luisterde kreeg je een tik.

Tegenwoordig...  :zucht 0,0 respect.

idd en gebeurde ook zeker wel eens wat maar dit  is gewoon niet goed

Cambuur Groningen

Wanneer en waar is de finale wedstrijd? In Kooi stadion? Mooi doel on dat nog een keer uitverkocht te krijgen, 14.000 x 7,50 is weer een ton erbij :)