Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op mei 10, 2025, 19:16:16
Vrijdag huldiging ? Zijn toch vrij de volgende dag! Of anders op de 31e in het Kooi stadion ??
klopt de eerst volgende wedstrijd is op de 24e tegen Eagles.
Eerst maar eens kijken hoe het gaat a.s. Maandagavonden.

Arno A

Volgende thuiswedstrijd is toch op 24 mei om 13.30 u? Allerallerlaatste pot op dit stukkie grond ? ( 1936 - 2025) Schijnen veel scouts te komen..

Driepunter en de thuisfinale is binnen.... Scheelt weer zes uur reistijd.

In Kooi Stadion neem ik aan.  :schaal ?






Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Arno A op mei 10, 2025, 21:06:00
In Kooi Stadion neem ik aan.  :schaal ?

Oude stadion lijkt me beter. Kunstgrasvoordeel?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Arno A

Feyenoord 'al weken bezig' met promotieplan en versterkt elftal voor Onder 21
16/05/2025

Zaterdagmiddag speelt Feyenoord Onder 21 de bekerfinale tegen FC Dordrecht Onder 21, maar volgens Robin van Persie is dat duel slechts een bijkomstigheid. De Rotterdammers willen dit seizoen namelijk promoveren naar de Tweede Divisie en daar is de club al weken mee bezig. Ook vanuit het eerste elftal zullen er waarschijnlijk spelers aansluiten.

"Wij willen zoveel mogelijk jongens daar mee laten doen. Die bekerfinale morgen is leuk, maar niet meer of minder dan dat. De focus ligt op de wedstrijd tegen Cambuur", vertelt Van Persie over de finale waarin de kampioen van de competitie wordt beslist. "Wij zijn al weken bezig om die puzzel goed te leggen, want het moet ons ook niet bijten in de voorbereiding. Wij denken daarin heel erg mee. Binnenkort zal wel bekend worden welke spelers daar aansluiten, die jongens staan daar ook heel goed in."

Vanuit het eerste elftal zal Feyenoord O21 dus hulp krijgen van spelers die nog speelgerechtigd zijn. "Het zijn allemaal jongens die willen spelen en ze willen de club helpen. Iedereen beseft heel goed dat, in eerste instantie de wedstrijd tegen Cambuur - en daarna die tegen Sparta - heel belangrijk zijn voor de club. Voor de jonge spelers is het heel belangrijk dat wij promoveren. Vanuit het eerste elftal is er volle medewerking."

De situatie is wel bijzonder, want terwijl er voor Feyenoord veel op het spel staat, wil de tegenstander in de finale niet eens promoveren naar de Tweede Divisie. "Cambuur heeft vooral prestige te winnen, dus ik begrijp ook dat zij willen spelen. Tegelijkertijd hebben ze aangegeven dat ze niet willen promoveren. Wij willen dat wel heel graag, dus die uitdaging gaan wij aan. Wij moeten zorgen dat we sterk genoeg zijn om die wedstrijd te winnen."

Noordcambuur

Renkel speler van onder O21 speelt volgend seizoen voor ACV

Galdiano

Is het al bekend wanneer de finale is? En waar die zal worden gespeeld?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stiens

Feyenoord laat o.a. Givairo Read, Antoni Milambo, Aymen Sliti, Zepiqueno Redmond, Plamen Andreev en Jeyland Mitchell meespelen tegen Cambuur.

De eerste twee namen hebben dit seizoen nog Champions League gespeeld, kwamen bijna in alle Eredivisie wedstrijden van Feyenoord 1 in actie en hebben een gezamenlijke transferwaarde van bijna 30 miljoen  8P  :X

Wordt dus erg lastig voor ons.

Arno A

Citaat van: Stiens op mei 22, 2025, 09:52:20
Feyenoord laat o.a. Givairo Read, Antoni Milambo, Aymen Sliti, Zepiqueno Redmond, Plamen Andreev en Jeyland Mitchell meespelen tegen Cambuur.

De eerste twee namen hebben dit seizoen nog Champions League gespeeld, kwamen bijna in alle Eredivisie wedstrijden van Feyenoord 1 in actie en hebben een gezamenlijke transferwaarde van bijna 30 miljoen  8P  :X

Wordt dus erg lastig voor ons.

Read naar Aston Villa, Dus maak er maar 50 van. Onze jongens zijn gemiddeld drie jaar ouder dus dat is ons wapen. En thuis . En net weer verloren bij de buren. En Baardmans helpt ons wel met de wissels. Nu nog een thuisfluiter...  :_schater

Johan-12

Waar wordt de wedstrijd gespeeld?

Voor de jongens leuk om in nieuwe stadion te spelen. De grotere kans om te winnen heb je waarschijnlijk in het oude stadion.

Bernardo

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2025, 09:37:42
Is het al bekend wanneer de finale is? En waar die zal worden gespeeld?

Op zaterdag 31 mei spelen de jongens van Roelofsen de finale van het algeheel kampioenschap tegen Feyenoord, de kampioen van de najaarscompetitie. Als O21 een van de twee laatste wedstrijden wint, dan speelt het die finale thuis

Gasgeve

Citaat van: Stiens op mei 22, 2025, 09:52:20
Feyenoord laat o.a. Givairo Read, Antoni Milambo, Aymen Sliti, Zepiqueno Redmond, Plamen Andreev en Jeyland Mitchell meespelen tegen Cambuur.

De eerste twee namen hebben dit seizoen nog Champions League gespeeld, kwamen bijna in alle Eredivisie wedstrijden van Feyenoord 1 in actie en hebben een gezamenlijke transferwaarde van bijna 30 miljoen  8P  :X

Wordt dus erg lastig voor ons.
Toch geweldig voor onze jongens om zich met deze spelers te meten.

Stiens

Citaat van: Arno A op mei 22, 2025, 11:18:44
Read naar Aston Villa, Dus maak er maar 50 van. Onze jongens zijn gemiddeld drie jaar ouder dus dat is ons wapen. En thuis . En net weer verloren bij de buren. En Baardmans helpt ons wel met de wissels. Nu nog een thuisfluiter...  :_schater

Waar je Read schrijft bedoel je Redmond denk ik

Arno A

Citaat van: Stiens op mei 22, 2025, 11:45:07
Waar je Read schrijft bedoel je Redmond denk ik

Zepiqueno Redmond that's him. Hoop dat ie niet geblesseerd raakt of zo iets....

Galdiano

Citaat van: Bernardo op mei 22, 2025, 11:38:33
Op zaterdag 31 mei spelen de jongens van Roelofsen de finale van het algeheel kampioenschap tegen Feyenoord, de kampioen van de najaarscompetitie. Als O21 een van de twee laatste wedstrijden wint, dan speelt het die finale thuis

Hele stadion maar vol!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Arno A

Maandag begint de sloop aan het Cambuurplein toch al. En 900 Feyenoorders tegenover 13.400 GeelBlauwe Tifosi.

Nu nog Omrop er live bij voor de thuisblijvers. Kijkcijferrecord !

Alleen straks nog een potje. Allerlaatste x ?    89 jaren vlogen voorbij . Genoeg herinneringen voor aan de next gen door te geven.  _O_ _O_ _O_ _O_ :scc :scc :scc :scc