Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Groningen heeft momenteel 13(!) spelers vanuit de eigen jeugd in de selectie waaronder Blokzijl en Valente. En die zijn kampioen KKD geworden en nu linkerrijtje eredivisie.

O21 Groningen speelt op hetzelfde niveau als de onze dus blijkbaar kan het wel samen om jeugd te laten doorstromen en ook te presteren.




Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 05, 2025, 08:30:41
Groningen heeft momenteel 13(!) spelers vanuit de eigen jeugd in de selectie waaronder Blokzijl en Valente. En die zijn kampioen KKD geworden en nu linkerrijtje eredivisie.

O21 Groningen speelt op hetzelfde niveau als de onze dus blijkbaar kan het wel samen om jeugd te laten doorstromen en ook te presteren.
klopt helemaal Bankzitter  :thumbsup
Maar dan moet je wel ervaren spelers bij de jeugdspelers neerzetten niet alleen Diemers .

Je moet meer ervaring in de selectie hebben die de jongens aansturen.

Bankzitter

Ja, eens... liever nog de leeftijd 23-27.
Als je ook nog eens jonge spelers van buiten af haalt,dan gaat de balans wat te veel naar jeugd.
Het kan als ze heel veel kwaliteit hebben en redelijk volwassen zijn (Galvez, Pauwels) maar anderen hebben het toch heel lastig (Casas, R?lke).

Arno A

Citaat van: Lore op mei 04, 2025, 23:53:18
Dat wordt een mooi weekend, aangezien Cambuur 1 op zondag ook speelt  :proost

Het moest zo zijn. 2025 wordt heel fijn!  _O_ :scc

denistel

Citaat van: Bankzitter op mei 05, 2025, 08:30:41
Groningen heeft momenteel 13(!) spelers vanuit de eigen jeugd in de selectie waaronder Blokzijl en Valente. En die zijn kampioen KKD geworden en nu linkerrijtje eredivisie.

O21 Groningen speelt op hetzelfde niveau als de onze dus blijkbaar kan het wel samen om jeugd te laten doorstromen en ook te presteren.

niet vergeten dan de jeugdopleiding van Goningen al veel langer op een hoog
niveau mee draait he bij ons is het van de laatste jaren en wordt alleen nog
maar beter geloof me maar.

Bankzitter

Ja kan toevallig een keer een goede lichting zijn en dan nog is het heel anders om voor 14.000 man te moeten presteren. Maar laten we horen dat het structureel is en er rlk jaar wat doorkomen.

denistel

Citaat van: Bankzitter op mei 05, 2025, 12:02:37
Ja kan toevallig een keer een goede lichting zijn en dan nog is het heel anders om voor 14.000 man te moeten presteren. Maar laten we horen dat het structureel is en er rlk jaar wat doorkomen.

in elke lichting zitten spelers die het kunnen halen de jeugdopleiding wordt
elk jaar ook een stukje proffesioneler krijgt meer aantrekkingskracht en
zo moeten we stapjes zien te maken

Arno A

Daarom, en O 12 en O 14 worden ook nwe teams toch? En dus nog meer aanwas en een hoger niveau want wie wil nou niet het BlauwGeel (uit)dragen?

RG

o12 en o14 komen ipv o11 en o13

denistel

gister de o 15 gezien tegen Emmen wat een leuk team en zeer sterk
spel ik zie er 2 bij die zeker het 1e kunnen halen maar de weg is nog lang

Noordcambuur

Citaat van: denistel op mei 08, 2025, 17:49:24
gister de o 15 gezien tegen Emmen wat een leuk team en zeer sterk
spel ik zie er 2 bij die zeker het 1e kunnen halen maar de weg is nog lang
niet te snel denistel??straks spelen we ED dan is de stap wel heel groot.

Arno A

Citaat van: Noordcambuur op mei 08, 2025, 18:46:18
niet te snel denistel??straks spelen we ED dan is de stap wel heel groot.

ja schiet al op over vier jaar stabiele eredivisionist toch? Dus zevenmijlslaarzen i.p.v. kicksen

Maar de jonkies zijn vaak al heel goed met vijftien/zestien ( bij Dordt viel tegen ons ook al een zestienjarige in) . Die krijgen al jong een heel programma voor de kiezen , maar de afvallers zijn ook talrijk en de ??n of ander ( herkent u dit heren?) heeft/ hebben  langer nodig om ( ooit?) te ( kunnen) doorbreken. Mentale aspect belangrijker dan fysieke? Ja! coaching en vertrouwen geven leidt vaak tot succes en vooral veel tevredenheid bij alle SCC-ers lijkt mij.

Dordt speelt 17 mei de bekerfinale dus die kunnen ook wel een beetje ballen. En verleden jaar ook al erg goed. Dus toch wel perspectief voor hen . Willen ook graag een nieuw home-ground . Maar ja de gemeente says no

Arno A

Aanloop Jong bekerfinale. Feyenoord - Dord ( heeft ook altijd prima spelers) op 17 mei.

De wedstrijd wordt gespeeld op Varkenoord en is toegankelijk voor supporters. De kaartverkoop is gestart. Per supporter kun je een onbeperkt aantal tickets besteld worden. De prijs van een ticket is 5 euro. Kaarten voor kinderen tot en met 11 jaar en supporters van 67+ kosten 2,50 euro.

Mocht je niet aanwezig kunnen zijn op Varkenoord dan kun je de wedstrijd volgen via Feyenoord ONE.

Kost wel ? 50,= per sz. ESPN zendt dit niet live uit. Eerder Ziggo ( rechten jeugd vaak) of altijd een ( illegale) stream..

Er kunnen 3000 mensen op veld 4. Benieuwd hoeveel er morgen en later deze mnd zullen zijn in BlauwGeel...  :scc

Een paar bussen daar heen moet toch kunnen. Kuip heeft ook al reces. Grasmat ook? Nog een paar dubbeldekkers xtra een lange stoet naar 010 met een uittocht. Genoeg animo?

https://www.fr-fans.nl/nieuws/72163/kaartverkoop-voor-bekerfinale-van-feyenoord-onder-21-gestart

Hou het in de gaten met onbeperkte verkoop gaat het hard . Geen rijen voor de sigarenboer zoals in vorige eeuw..  :clint


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021