Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

drie weken. Waarom niet deze wedstrijd in het Kooi Stadion spelen? Kunnen ze vast wennen. En voor een paar duizend toeschouwers. Ik had tegen ADO niet het idee dat er heel veel mensen waren.

Noteer maar vast : za 3 mei 13.30 u vs Gro O 21.  |:)



Arno A

Het zou wat zijn,  eerst feest bij de senioren op 1 juni , en zes dagen later de junioren.

Noordcambuur

Citaat van: michello op april 12, 2025, 16:43:28
0-1 winst op PEC. Kampioenschap kan al een feit zijn over 2 weken. Wat een bizar grote voorsprong op de nummer 2
klopt niet normaal elke week weer er vol tegenaan toppertjes :thumbsup
Gefeliciteerd o21 en ga zo door veel succes verder.

denistel

Zwolle o 21 - Cambuur o 21 0-1

Eindhoven o19 - Cambuur o 19 2-3

Cambuur o 15 - Vitesse o 15 1-2

Bussum o 13 - Cambuur o 13 3-4


Noordcambuur

Citaat van: denistel op april 12, 2025, 22:52:54
Zwolle o 21 - Cambuur o 21 0-1

Eindhoven o19 - Cambuur o 19 2-3

Cambuur o 15 - Vitesse o 15 1-2

Bussum o 13 - Cambuur o 13 3-4
mooie uitslagen jeugdelftallen op o15 na.
Goed bezig :thumbsup

Arno A

Weet iemand wanneer je nog mee mag doen met de O 21 ?

Feyenoord O 21 speelt nu ook een aantal spelers die al met het eerste hebben meegedaan. En dat zal alleen maar meer worden wanneer de eredivisie klaar is. Ze willen zo graag promoveren. En dat kan wanneer ze algeheel kampioen worden, en Jong Sparta niet bij de bovenste 9 eindigt.  Ik neem niet aan dat er dan nog een beslissingswedstrijd volgt, want het EK O 21 begint dan al.

Bij ons zouden ook een aantal spelers qua leeftijd mee mogen doen, maar ik weet niet of je met een bepaald aantal wedstrijden in het betaald voetbal nog mag meedoen met de O21?

De spelers zijn ( sommige spelen al bij de O 21 ) ;

Minnema
Galvez ( is ook speler van Finland O 21 die meedoen aan het EK in juni)
Smand
van der Veen
Mercera
Marsman
Jonker
R?lke
Casas
Pauwels
Kooistra
en Nartey

Ik bedoel de nc eindigt ( uiterlijk) op 1 juni en de eventuele beslissingswedstrijd is op 7 juni.



Bankzitter

Waarschijnlijk Jansen ook nog wel.
Maar vind het ook niet echt gepast om de jongens die een heel seizoen gevochten hebben voor de final dan voor 1 wedstrijd te vervangen.

Wel mooi lijstje met talent. Jeugdopleiding en scouting begint wat op te leveren.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op april 13, 2025, 15:53:15
Waarschijnlijk Jansen ook nog wel.
Maar vind het ook niet echt gepast om de jongens die een heel seizoen gevochten hebben voor de final dan voor 1 wedstrijd te vervangen.

Wel mooi lijstje met talent. Jeugdopleiding en scouting begint wat op te leveren.
wat gaat Feijenoord doen dan :?

denistel

Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 15:54:24
wat gaat Feijenoord doen dan :?

f noord heeft ook veel jonge jongens er in staan en houden ze ook
zo volgens mij,onze o 21 is gewoon sterk ik vind sommige spelers
beter dan wie er in het 1e spelen.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op april 13, 2025, 22:25:15
f noord heeft ook veel jonge jongens er in staan en houden ze ook
zo volgens mij,onze o 21 is gewoon sterk ik vind sommige spelers
beter dan wie er in het 1e spelen.
ben ik volledig met jouw eens denistel er zitten paar hele leuke spelers bij voor de 1e selectie.

Arno A

https://cambuur.nl/nieuws/vacatures-jeugdopleiding-seizoen-2025-202

Ze zoeken dus assistent- trainers voor O 12 en O 14. Zijn dit nieuw te vormen teams?

Kuzmanovic-Apeldoorn

O21 1-0 achter door penalty wegens gevaarlijk spel
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

1-1 ik dacht henstra, fout afgestraft
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

2-1 achter vlak voor rust
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Cambuur verder met 10 man, ga je ook eens kijken :_spank
Henk, held, bedankt