Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

denistel

vandaag wint de o 21 met 1-2 bij de Eagels wederom een goal van Henstra en de
winnende van Potma lekker hoor

Noordcambuur

Citaat van: denistel op februari 22, 2025, 16:35:50
vandaag wint de o 21 met 1-2 bij de Eagels wederom een goal van Henstra en de
winnende van Potma lekker hoor
denistel 4 wedstrijden 9 punten goed bezig mannen  :thumbsup

denistel

Citaat van: Noordcambuur op februari 22, 2025, 16:40:17
denistel 4 wedstrijden 9 punten goed bezig mannen  :thumbsup

o 19 wint na pingels van Sparta ook knap hoor

Noordcambuur

Citaat van: denistel op februari 22, 2025, 17:26:10
o 19 wint na pingels van Sparta ook knap hoor
een ronde eerder AZ uitgeschakeld  :thumbsup

Zuid1991

#709
Citaat van: denistel op februari 22, 2025, 16:35:50
vandaag wint de o 21 met 1-2 bij de Eagels wederom een goal van Henstra en de
winnende van Potma lekker hoor
Waarom krijgt die Henstra nog niet een kans in het eerste?
Is aardig doelgericht.
Is toch een voorhoede speler?
Nou we hewe dit seizoen best last met goals maken?
En als ze het dan hebben over de jeugdopleiding die het zo aardig doet, geef dat jonkje dan eens een kans.

michello


Noordcambuur

Mooie uitslag zaterdag 8 maart speelt o21 thuis tegen Vitesse.

SCC

Neefje van een collega van me speelt bij een bvo.
Van hem begreep ik dat andere cubs het raar en oneerlijk vinden dat er bij de teams van Cambuur vaak veel oudere spelers zitten. Argument is dan vanuit Cambuur dat het geldig is omdat ze klein voor hun leeftijd zijn. Op dit forum zitten ook mensen die betrokken zijn bij de jeugdopleiding, weten jullie waarom daarvoor gekozen wordt?
Valt me wel vaak op dat ze bij ons voor kleine behendige spelers kiezen. Als ik Cambuur 1 zie, zou ik willen dat we ook meer scouten op karakter en soms ook fysiek, al kan met name fysiek natuurlijk op latere leeftijd nog komen.

Noordcambuur

Citaat van: SCC op februari 28, 2025, 08:31:37
Neefje van een collega van me speelt bij een bvo.
Van hem begreep ik dat andere cubs het raar en oneerlijk vinden dat er bij de teams van Cambuur vaak veel oudere spelers zitten. Argument is dan vanuit Cambuur dat het geldig is omdat ze klein voor hun leeftijd zijn. Op dit forum zitten ook mensen die betrokken zijn bij de jeugdopleiding, weten jullie waarom daarvoor gekozen wordt?
Valt me wel vaak op dat ze bij ons voor kleine behendige spelers kiezen. Als ik Cambuur 1 zie, zou ik willen dat we ook meer scouten op karakter en soms ook fysiek, al kan met name fysiek natuurlijk op latere leeftijd nog komen.
dat is niet waar bij Cambuur spelen vaak jongere spelers mee bij o21
Kooistra is volgens mij 19 jaar speelt o21 en Bakkatie is nog maar 17 jaar en speelt ook al wedstrijden o21.
En ik kan er nog heel veel opnoemen?..

SCC

Bij de jongste jeugd gaat het hier om,  dus tot en met de onder 16

Noordcambuur

Citaat van: SCC op februari 28, 2025, 10:27:30
Bij de jongste jeugd gaat het hier om,  dus tot en met de onder 16
dat weet ik niet moet je misschien bij denistel zijn.

Yellow Army

Citaat van: SCC op februari 28, 2025, 10:27:30
Bij de jongste jeugd gaat het hier om,  dus tot en met de onder 16

Ik vraag me af wat er waar is van je verhaal aangezien er restricties vwb promotie bestaan wanneer je met dispensatiespelers speelt.
Area 58

zeewolde

Citaat van: SCC op februari 28, 2025, 08:31:37
Neefje van een collega van me speelt bij een bvo.
Van hem begreep ik dat andere cubs het raar en oneerlijk vinden dat er bij de teams van Cambuur vaak veel oudere spelers zitten. Argument is dan vanuit Cambuur dat het geldig is omdat ze klein voor hun leeftijd zijn. Op dit forum zitten ook mensen die betrokken zijn bij de jeugdopleiding, weten jullie waarom daarvoor gekozen wordt?
Valt me wel vaak op dat ze bij ons voor kleine behendige spelers kiezen. Als ik Cambuur 1 zie, zou ik willen dat we ook meer scouten op karakter en soms ook fysiek, al kan met name fysiek natuurlijk op latere leeftijd nog komen.
bij welke BVO dan?
Dkv zeker

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op maart 02, 2025, 14:00:32
bij welke BVO dan?
Dkv zeker
daar heb je toch spelers passen voor toch om te controleren en de scheidsrechter kan daar naar kijken.
Maar het zal wel weer onze dkvers zijn?.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op maart 02, 2025, 14:16:34
daar heb je toch spelers passen voor toch om te controleren en de scheidsrechter kan daar naar kijken.
Maar het zal wel weer onze dkvers zijn?.
Dat is ook wat ik denk. Geen onderbouwing dan komt het bij de boertjes vandaan.