Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Galdiano op februari 01, 2025, 16:40:51
Het wordt tijd dat dit soort spelers minuten gaan maken bij ??n.
Kooistra, Henstra en Van der Veen maar wat vaker laten spelen.
Kunnen prima als standin voor Balk en Pauwels.
Heb de indruk dat het rendement van bv Yoram vd Veen hoger is in 90 minuten dan dat van Pauwels.
Ik wordt eens moe van dat het zulke lieve jongens verhaal, trek gewoon de talentvolle jeugdspelers bij de selectie en laat ze als het kan spelen.
Dat zie ik liever dan dat plichtmatig gedrag bij sommige spelers die altijd in de basis staan.

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op februari 01, 2025, 16:40:51
Het wordt tijd dat dit soort spelers minuten gaan maken bij ??n.
Kooistra, Henstra en Van der Veen maar wat vaker laten spelen.
Kunnen prima als standin voor Balk en Pauwels.
ik kan hier wel van genieten Galdiano zonder opdrachten het veld en lekker vrijuit spelen.
Waar ik van kan genieten die gasten gaan door het vuur en knokken voor elke meter maar er zit veel kwaliteit in het elftal?. :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2025, 16:54:59
Heb de indruk dat het rendement van bv Yoram vd Veen hoger is in 90 minuten dan dat van Pauwels.
Ik wordt eens moe van dat het zulke lieve jongens verhaal, trek gewoon de talentvolle jeugdspelers bij de selectie en laat ze als het kan spelen.
Dat zie ik liever dan dat plichtmatig gedrag bij sommige spelers die altijd in de basis staan.
dat plichtmatig voetbal precies?. :thumbsup

denistel

Citaat van: Galdiano op februari 01, 2025, 16:40:51
Het wordt tijd dat dit soort spelers minuten gaan maken bij ??n.
Kooistra, Henstra en Van der Veen maar wat vaker laten spelen.
Kunnen prima als standin voor Balk en Pauwels.

klopt alleen moeten ze de dag er na ook weer met de  o 21 mee
dus dat blijft kiezen hoe veel minuten ze kunnen maken. maar
je hebt zeker gelijk

Cambuur Groningen

Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2025, 16:54:59
Heb de indruk dat het rendement van bv Yoram vd Veen hoger is in 90 minuten dan dat van Pauwels.
Ik wordt eens moe van dat het zulke lieve jongens verhaal, trek gewoon de talentvolle jeugdspelers bij de selectie en laat ze als het kan spelen.
Dat zie ik liever dan dat plichtmatig gedrag bij sommige spelers die altijd in de basis staan.
Pauwels staat continue in de dubbele dekking. Daar moet wat op gevonden worden, maar om nou te zeggen dat hij plichtmatig rondloopt gaat me persoonlijk te ver.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2025, 16:54:59
Heb de indruk dat het rendement van bv Yoram vd Veen hoger is in 90 minuten dan dat van Pauwels.
Ik wordt eens moe van dat het zulke lieve jongens verhaal, trek gewoon de talentvolle jeugdspelers bij de selectie en laat ze als het kan spelen.
Dat zie ik liever dan dat plichtmatig gedrag bij sommige spelers die altijd in de basis staan.

Ik vind het echt geweldig hoe de Technische Staf omgaat met het jonge talent. Niet zp maar voor de leeuwen gooien en daarna er weer uit zetten of door het publiek laten afbranden, zoals ook hier met Kooistra is gebeurd. Een paar wedstrijden geleden was Pauwels de grote redden, nu moet ie er uit.  8P Die jongen is net 20, van der Veen wordt in juni 20...
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: denistel op februari 01, 2025, 18:01:08
klopt alleen moeten ze de dag er na ook weer met de  o 21 mee
dus dat blijft kiezen hoe veel minuten ze kunnen maken. maar
je hebt zeker gelijk

Wat is belangrijker? 1 of O21?

Dan maar wat jongens van 19 doorschuiven naar 21.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 01, 2025, 18:40:51
Pauwels staat continue in de dubbele dekking. Daar moet wat op gevonden worden, maar om nou te zeggen dat hij plichtmatig rondloopt gaat me persoonlijk te ver.
Pauwels mist gogme en zijn kunstje is met dubbele dekking te niet gedaan., hij is snel, kan lekker ballen, maar veel te weinig  rendement en dat reken ik de trainers aan.

denistel

Citaat van: Galdiano op februari 01, 2025, 19:31:36
Wat is belangrijker? 1 of O21?

Dan maar wat jongens van 19 doorschuiven naar 21.

1e is belangrijker maar o 21 willen ze ook op het hoogste niveau
houden zodat ze meer weerstand hebben.en er spelen ook al
o 19 jongens in de o 21.

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2025, 19:29:19
Ik vind het echt geweldig hoe de Technische Staf omgaat met het jonge talent. Niet zp maar voor de leeuwen gooien en daarna er weer uit zetten of door het publiek laten afbranden, zoals ook hier met Kooistra is gebeurd. Een paar wedstrijden geleden was Pauwels de grote redden, nu moet ie er uit.  8P Die jongen is net 20, van der Veen wordt in juni 20...

Kennelijk is de ene jeugdspeler de andere niet. Pauwels moet 100% blijven staan. Is zich goed aan het ontwikkelen met als gevolg dat hij nu inderdaad in de dubbele dekking staat. Vervolgstap is daar beter mee omgaan als individu en als team.

Gasgeve

Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2025, 16:54:59
Heb de indruk dat het rendement van bv Yoram vd Veen hoger is in 90 minuten dan dat van Pauwels.
Ik wordt eens moe van dat het zulke lieve jongens verhaal, trek gewoon de talentvolle jeugdspelers bij de selectie en laat ze als het kan spelen.
Dat zie ik liever dan dat plichtmatig gedrag bij sommige spelers die altijd in de basis staan.
Hoe kan je dit nou zeggen? Vd Veen speelt wedstrijdjes tegen zijn leeftijdsgenoten, zonder druk, zonder publiek en zonder camera. Heel anders dan een eerste elftal.

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op februari 06, 2025, 08:29:05
Hoe kan je dit nou zeggen? Vd Veen speelt wedstrijdjes tegen zijn leeftijdsgenoten, zonder druk, zonder publiek en zonder camera. Heel anders dan een eerste elftal.
En als je tegen je leeftijdsgroep blijft spelen, zonder druk,,publiek en camera, is het mentale rijpingsproces nihil.

denistel

Ze spelen wel tegen leeftijdsgenoten van bijna
allemaal Eredivisie clubs en doen het gewoon heel
goed tuurlijk wordt je daar wel beter van.

Noordcambuur

O21 weer gewonnen thuis met 3-1 tegen Zwolle  :thumbsup

Noordcambuur

O21 heeft vandaag in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag met 3-1 verloren.
Eerste nederlaag van het voorjaar competitie .