Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Erg knap ook gezien een aantal spelers volgens mij ook nog in O18 mogen spelen.
Waarschijnlijk missen ze ook nog regelmatig spelers die met het eerste mee moeten als reserve.
Mooi dat het zo goed gaat.

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 09, 2023, 20:08:39
Gaat het op onderling resultaat ipv doelsaldo? Want in principe kunnen Den Haag en Eagles er nog voorbij in de laatste speelronde.

Kans is niet heel groot, omdat Eagles uit naar koploper Twente moet. Die kunnen kampioen worden.
Voor het bepalen van de rangorde in een bepaalde poule is, indien het totaal aantal behaalde wedstrijdpunten gelijk is, het doelsaldo van belang. Is het doelsaldo gelijk dan is het aantal gescoorde doelpunten beslissend. Is ook het aantal gescoorde doelpunten gelijk, dan is het resultaat van de onderlinge competitiewedstrijd beslissend. Indien ook deze geen beslissing brengt, dan geldt in afwijking van het bepaalde in het Handboek competitiezaken Amateurvoetbal, dat het lot beslist

Bron: Bepalingen promotie/degradatie O21 en O18 2023/?24
De echte, dat lees je :devil

denistel

maandag en gister weer mooie gesprekken gehad over de plannen
enz voor de komende jaren,beloofd veel moois. er worden nog steeds
stapjes gemaakt en het niveau op alle vlakken gaat omhoog.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 13, 2023, 18:35:25
maandag en gister weer mooie gesprekken gehad over de plannen
enz voor de komende jaren,beloofd veel moois. er worden nog steeds
stapjes gemaakt en het niveau op alle vlakken gaat omhoog.
ohhh mooi nieuws denistel de jeugd heeft de toekomst.

Noordcambuur

O21 vandaag 2-2 gespeeld tegen Groningen en blijft in divisie 1A

denistel

Citaat van: Noordcambuur op december 16, 2023, 16:46:29
O21 vandaag 2-2 gespeeld tegen Groningen en blijft in divisie 1A

ja keurig en o18 na een 3-0 acheterstand nog 4-4 en ook handhaving echt super mooi

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 16, 2023, 16:49:05
ja keurig en o18 na een 3-0 acheterstand nog 4-4 en ook handhaving echt super mooi
ohhhh dat wist ik nog niet heel mooi nieuws denistel  :thumbsup
Toch nog een goede afsluiting van de jeugd elftallen.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op december 16, 2023, 16:50:40
ohhhh dat wist ik nog niet heel mooi nieuws denistel  :thumbsup
Toch nog een goede afsluiting van de jeugd elftallen.

op doelsado ze hadden 1 goal meer dan de graafschap

Noordcambuur

Jaaa klopt maar het is heel goed van onze jeugdspelers dat ze op een hoog niveau blijven spelen alleen maar puur om dat spelers tegen betere tegenstanders spelen.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op december 17, 2023, 08:53:56
Jaaa klopt maar het is heel goed van onze jeugdspelers dat ze op een hoog niveau blijven spelen alleen maar puur om dat spelers tegen betere tegenstanders spelen.

zeker weten en niveau gaat verder omhoog ook in de o18 zitten spelers die straks
aan gaan sluiten bij het 1e en zo werken we verder.

Noordcambuur

Klopt nu hebben we Smand en Smit in de basis staan straks moet het er 4 zijn.
Ik hoop op Kooistra en Schaapman.

Maar we moeten zeker doorbouwen naar de toekomst en hou de spelers met toekomst aan boord.
De clubs liggen niet te slapen h?.

oost

Citaat van: Noordcambuur op december 17, 2023, 14:43:38
Klopt nu hebben we Smand en Smit in de basis staan straks moet het er 4 zijn.
Ik hoop op Kooistra en Schaapman.

Maar we moeten zeker doorbouwen naar de toekomst en hou de spelers met toekomst aan boord.
De clubs liggen niet te slapen h?.

Schaapman is misschien nog wel het grootste talent. Wiebe moet nog heel wat stappen zetten.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: oost op december 17, 2023, 17:01:59
Schaapman is misschien nog wel het grootste talent. Wiebe moet nog heel wat stappen zetten.

Tot wanneer ben je een talent? Schaapman is in mei al 21 geworden, dus daar mag je ook bijna wel van verwachten dat hij boven komt drijven.

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2023, 17:10:43
Tot wanneer ben je een talent? Schaapman is in mei al 21 geworden, dus daar mag je ook bijna wel van verwachten dat hij boven komt drijven.

dan moeten ze em wel opstellen maar dat gaat wel komen hoor.

SCC

Zaterdag die linksbuiten bij Jong Cambuur in actie gezien (Yoram, van ONS). Die speelde ook met veel lef en snelheid.