Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

We hebben volgens mij nu begroting van ongeveer 8 miljoen dat gaat volgend seizoen naar 16 miljoen dat is een verdubbeling dan is er veel mogelijk om jeugdspelers met potentie een goed kontrakt aan te bieden.

Komt er een club dan moeten die goed de beurs trekken.

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2023, 19:19:44
We hebben volgens mij nu begroting van ongeveer 8 miljoen dat gaat volgend seizoen naar 16 miljoen dat is een verdubbeling dan is er veel mogelijk om jeugdspelers met potentie een goed kontrakt aan te bieden.

Komt er een club dan moeten die goed de beurs trekken.
Klopt, maar de kosten(leningen e.d.) gaan ook wat omhoog, maar we maken sowieso stappen vooruit. |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2023, 19:19:44
We hebben volgens mij nu begroting van ongeveer 8 miljoen dat gaat volgend seizoen naar 16 miljoen dat is een verdubbeling dan is er veel mogelijk om jeugdspelers met potentie een goed kontrakt aan te bieden.

Komt er een club dan moeten die goed de beurs trekken.

Zal ook nog wel geld voor het stadion vrij moeten komen, dus die 16 lijkt mij te hoog gegrepen voorlopig.

Grijskijkert

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 14, 2023, 20:06:34
Zal ook nog wel geld voor het stadion vrij moeten komen, dus die 16 lijkt mij te hoog gegrepen voorlopig.
Uit je begroting worden alle lasten betaald lijkt me...
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

ik sta er zelf midden in de jeugd opleiding maakt goeie stappen en spelers
zien dat ook wat ik al zei vegeleken met 10 jaar geleden is er erg veel
veranderd en staan we er goed op ten op zichte van andere bvo,s in het
noorden.laten we mooi zo door gaan en zien wat het op gaat leveren
de komende jaren het is geen trajact van 1 of 2 jaar .
komend seizoen weer terug naar
o11 o13 o15 o17 en 019 omdat de 4 grote clubs dat willen zal ook
weer de nodige inzet vergen en een team extra maar komt ook goed.

denistel

o 21 vanmiddag 4-1 gewonnen van de eagles :proost

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 02, 2023, 17:51:45
o 21 vanmiddag 4-1 gewonnen van de eagles :proost
klopt mooie overwinning en dik verdiend gefeliciteerd mannen  :thumbsup
Denistel weet jij ook hoeveel er degraderen  :?

denistel

Citaat van: Noordcambuur op december 02, 2023, 18:20:08
klopt mooie overwinning en dik verdiend gefeliciteerd mannen  :thumbsup
Denistel weet jij ook hoeveel er degraderen  :?

2 clubs gaan er uit

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 03, 2023, 17:04:04
2 clubs gaan er uit
dat gaat nog spannend worden denistel??laatste wedstrijden.

denistel

o 21 wint met 2-3 bij Volendam en doet weer goede zaken

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 09, 2023, 17:10:24
o 21 wint met 2-3 bij Volendam en doet weer goede zaken
die zijn nu veilig  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op december 09, 2023, 18:58:25
die zijn nu veilig  :thumbsup

Gaat het op onderling resultaat ipv doelsaldo? Want in principe kunnen Den Haag en Eagles er nog voorbij in de laatste speelronde.

Kans is niet heel groot, omdat Eagles uit naar koploper Twente moet. Die kunnen kampioen worden.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Denistel weet er meer van volgens mij :?

denistel

ik zou dat zo ook niet weten gewoon een punt pakken bij groningen komend weekend

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 10, 2023, 17:43:18
ik zou dat zo ook niet weten gewoon een punt pakken bij groningen komend weekend
zaterdag thuis tegen Groningen om 14:00