Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

SCC

De ESPN Doc van gisteravond gaf wel een mooi beeld: het is niet zo maar gezegd dat je als talent ook echt het 1e haalt.
We mogen hier graag klagen over een jongen als Smand, maar hij heeft natuurlijk wel karakter. Dat geldt overigens voor alle jeugdspelers. Iedere dag 's ochtends vroeg opstaan (ook in de wintertijd), met een bus, trein ?n fiets (vaker alledrie of 2 van de 3 dan alleen maar even op het fietsje, ze komen niet allemaal uit de stad) en dan trainen. En ja, je bent ook wel eens moe, hebt geen zin, geen motivatie, kleine pijntjes, etc. En als je dan natuurlijk een puber bent, dan is het wel zo dat diegenen die volhouden en doorzetten, boven komen drijven.

Voor de mensen die het niet hebben gezien: Smand en Smit klaagden hier NIET over! Ik omschrijf alleen even waar wij als supporters vaak aan voorbij gaan.

Wat me opviel: Johndly vd Meer werd niet genoemd. Heeft die volgend jaar nog een kans of wordt die (intern) afgeschreven? Dat was ook een product uit eigen jeugd en je zou zeggen, in de KKD zou hij het ook prima invullen (op basis van wat hij eerder heeft laten zien). Iemand bekend met zijn ontwikkeling?

denistel

Citaat van: SCC op mei 04, 2023, 09:14:52
De ESPN Doc van gisteravond gaf wel een mooi beeld: het is niet zo maar gezegd dat je als talent ook echt het 1e haalt.
We mogen hier graag klagen over een jongen als Smand, maar hij heeft natuurlijk wel karakter. Dat geldt overigens voor alle jeugdspelers. Iedere dag 's ochtends vroeg opstaan (ook in de wintertijd), met een bus, trein ?n fiets (vaker alledrie of 2 van de 3 dan alleen maar even op het fietsje, ze komen niet allemaal uit de stad) en dan trainen. En ja, je bent ook wel eens moe, hebt geen zin, geen motivatie, kleine pijntjes, etc. En als je dan natuurlijk een puber bent, dan is het wel zo dat diegenen die volhouden en doorzetten, boven komen drijven.

Voor de mensen die het niet hebben gezien: Smand en Smit klaagden hier NIET over! Ik omschrijf alleen even waar wij als supporters vaak aan voorbij gaan.

Wat me opviel: Johndly vd Meer werd niet genoemd. Heeft die volgend jaar nog een kans of wordt die (intern) afgeschreven? Dat was ook een product uit eigen jeugd en je zou zeggen, in de KKD zou hij het ook prima invullen (op basis van wat hij eerder heeft laten zien). Iemand bekend met zijn ontwikkeling?
zeker leuk om te zien mede ook omdat ik er zelf bj betrokken ben. het ontdekken van talente
en de weg daarna is soms lang en sommigen en 90 % haalt het 1e niet maar ja die 10 % die
het wel haalt moet je koesteren en dan moet de komende jaren omhoog.in de hele opleiding
zitten zeker spelers die het 1e kunnen halen maar zekerheid heb je nooit.
vd meer ja de laatste 2 jaar niet echt voor uit gegaan zou je zeggen maar net als smand smit
minnema zou hij in de kkd gewoon bij de selectie kunnen zitten zelfde geldt voor Pichel en Rehmi.

denistel

o 18 gepromoveerd en spelen komende week nog om de titel

Noordcambuur

Citaat van: denistel op mei 14, 2023, 18:05:36
o 18 gepromoveerd en spelen komende week nog om de titel
klopt denistel  :thumbsup
O21 nog ??n wedstrijd om bij eerste 2 te komen en nog de finale van de beker tegen Zwolle.

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op mei 14, 2023, 18:43:21
klopt denistel  :thumbsup
O21 nog ??n wedstrijd om bij eerste 2 te komen en nog de finale van de beker tegen Zwolle.

wanneer is die finale?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2023, 16:46:34
O21 gepromoveerd |:) |:) |:)
jaaaa top hoor en dan nog de finale van de beker  :thumbsup

Noordcambuur


denistel

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2023, 16:46:34
O21 gepromoveerd |:) |:) |:)

ja heerlijk nu naar het hoogste niveau

Noordcambuur

Citaat van: denistel op mei 21, 2023, 07:48:23
ja heerlijk nu naar het hoogste niveau
denistel er moet nog wel wat versterkingen komen voor o21.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op mei 21, 2023, 09:00:36
denistel er moet nog wel wat versterkingen komen voor o21.

zijn al een paar vast gelegd

Noordcambuur


nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op mei 20, 2023, 20:00:10
woensdag 24 mei tegen Zwolle.

ok bedankt  mag er publiek bij? he we misschien toch nog wat te juichen en te vieren dit seizoen

Teun Seun

Waar is de finale idd.. kan het nergens vinden

rudie

Meende dat na halve finale omgeroepen werd sportcentrum KNVB in Zeist