Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 31, 2023, 21:07:38
Ik denk door nog 3 goals tegen te krijgen?
haha daar hest ??n punt Holwerd :thumbsup

EdsjeSCC

Citaat van: Noordcambuur op maart 31, 2023, 21:52:12
haha daar hest ??n punt Holwerd :thumbsup

En de onder21 en die van Willem II ook.
Zijn dit keer echt de 3 punten eens verdeeld

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: EdsjeSCC op maart 31, 2023, 22:00:29
En de onder21 en die van Willem II ook.
Zijn dit keer echt de 3 punten eens verdeeld
:_schater :_spank
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op maart 31, 2023, 22:00:29
En de onder21 en die van Willem II ook.
Zijn dit keer echt de 3 punten eens verdeeld
haha top kerel :thumbsup

Grijskijkert

#290
O21 door in de beker ten koste van Twente/Heracles.. De halve finale is bereikt! |:)

Minnema de grote uitblinker met 2 gestopte strafschoppen.
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Gisteren kansloos verloren tegen Roda JC 5-0.

okkele

Citaat van: EdsjeSCC op maart 31, 2023, 22:00:29
En de onder21 en die van Willem II ook.
Zijn dit keer echt de 3 punten eens verdeeld
cruijff zou er jaloers op zijn !
wij 1 en willem 2 hep 1 dus das 3, logisch.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

o 21 wint halve finale van F,Noord en door naar de finale echt knap

Destroyer

Ja mooi, zitten er nog wat groei briljanten tussen voor ons denk je?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Linksback is wel een bijtertje
Links midden is heel snel.....liep iedereen er uit
En rechts voor donkere jongen vind ik wel goed.
Namen Weet ik zo niet. Zal Otto wel weten denk ik.








DeBruyne

Was de linkerverdediger Bram Marsman toevallig?

zeewolde

Moet Minnema komend seizoen de kans krijgen als eerste keeper in de kkd?

papier

Als we een keeper als Branderhorst kunnen halen dan is het antwoord nee, moeten we het hebben van een Ruiter dan is het antwoord JA.

Bij ESPN as woensdag een item over de jeugd van Cambuur zag ik op de reclame. Ben benieuwd.

Tsjawat

Citaat van: Specuveter op april 30, 2023, 08:38:39
Linksback is wel een bijtertje
Links midden is heel snel.....liep iedereen er uit
En rechts voor donkere jongen vind ik wel goed.
Namen Weet ik zo niet. Zal Otto wel weten denk ik.
Als die linksmidden iedereen eruit liep dan zou ik zeggen gelijk bij het eerste halen.