Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Deuling en Abbink verlaten SCC.

Montana

Mart Haven van Cambuur O18 maakt de overstap naar FC Groningen. De 16-jarige centrale verdediger sluit komend seizoen aan bij de O18.

sunderland

Citaat van: Montana op juni 10, 2022, 08:49:00
Mart Haven van Cambuur O18 maakt de overstap naar FC Groningen. De 16-jarige centrale verdediger sluit komend seizoen aan bij de O18.
ik las het,  zo gaat dat dus. Voor een schijntje gaat hij weg. Dit gebeurt vaker en dan gaat het om Ajax en Feyenoord en Psv die jeugdspelers bij elkaar wegkapen. Ik vind het triest dat het zo moet.

Noordcambuur

Dit is mooi kut voor Cambuur je moet jonge spelers voor de club houden,

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juni 10, 2022, 16:35:14
ik las het,  zo gaat dat dus. Voor een schijntje gaat hij weg. Dit gebeurt vaker en dan gaat het om Ajax en Feyenoord en Psv die jeugdspelers bij elkaar wegkapen. Ik vind het triest dat het zo moet.

Kennelijk ziet de TS meer in Gullit. Als deze knaap zo talentvol was hadden ze Gullit ook niet hoeven halen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 10, 2022, 19:58:10
Kennelijk ziet de TS meer in Gullit. Als deze knaap zo talentvol was hadden ze Gullit ook niet hoeven halen.
nee die hadden juist  heel veel vertrouwen in die jongen.

Geelblauwstiens

Citaat van: sunderland op juni 10, 2022, 16:35:14
Is het een optie om eens te informeren waarom een jongkerel van 18 naar een studentenstadclubje verhuist? Ik weet het echt niet hoor maar zou zomaar kunnen zijn dat er een meer simpele reden is dat je naar dat fluoriserende trainingsveld gaat vertrekken.

J.v.G.

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 10, 2022, 22:29:24
Is het een optie om eens te informeren waarom een jongkerel van 18 naar een studentenstadclubje verhuist? Ik weet het echt niet hoor maar zou zomaar kunnen zijn dat er een meer simpele reden is dat je naar dat fluoriserende trainingsveld gaat vertrekken.
Hij is net 16 jaar en krijgt daar een 3 jarig contract wat er hier nog niet in zat.

Specuveter

Citaat van: J.v.G. op juni 11, 2022, 10:19:23
Hij is net 16 jaar en krijgt daar een 3 jarig contract wat er hier nog niet in zat.
maar leg mij dan eens uit als dit zo'n groot talent is.
Waarom kunnen wij hem dan geen 3 jarig contract aanbieden?

J.v.G.

Citaat van: Specuveter op juni 11, 2022, 11:01:58
maar leg mij dan eens uit als dit zo'n groot talent is.
Waarom kunnen wij hem dan geen 3 jarig contract aanbieden?
Wij hebben daar geen geld voor, we hebben alle centen die beschikbaar zijn nodig voor de 1e selectie, dus als je hem een contract geeft betekend een speler minder in de 1e selectie.

Specuveter

Citaat van: J.v.G. op juni 11, 2022, 12:15:49
Wij hebben daar geen geld voor, we hebben alle centen die beschikbaar zijn nodig voor de 1e selectie, dus als je hem een contract geeft betekend een speler minder in de 1e selectie.
tsja.....maar als je dit talent over 3 jaar geweldig kunt  verkopen??

J.v.G.

Citaat van: Specuveter op juni 11, 2022, 13:06:07
tsja.....maar als je dit talent over 3 jaar geweldig kunt  verkopen??
Wat als dit talent over 2 maanden zwaar geblesseerd raakt wat einde carriere betekend? Het blijven keuzes die over een paar jaar tot het verleden behoren.

justremco

Een aantal interessante en bekende namen in de jeugdopleiding komend seizoen:
Kyron van der Kaap, broertje van
Roan van der Weij, zoon van
Jesse Bangura, volgens mij geen familie maar wie weet

denistel

die bangura komt van groningen naar ons dus omgekeerd gebeurd ook

denistel

uitslagen

Cambuur o12 - Emmen 012 13-11

Cambuur 014 3e op een sterk bezet toernooi in Bussum om 3e plaats
werd met 4-0 gewonnen van G Eagels