Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: denistel op december 03, 2019, 19:08:47
ja zeker wel zien spelen vind het een hele goede speler snel en heeft een actie in
huis en scoort ook.mentaliteit ook ok zeker knap dat hij bij de laatste 33 zit.

zijn wel meer talenten die als ze zo door gaan richting het 1e kunnen werken
en dat is niet voor velen weg gelegd.

Zulke talenten maar snel een contractje aanbieden voordat grunn en dkv weer op de stoep staan om ze voor een appel en een ei over te nemen

Galdiano

Citaat van: justremco op december 04, 2019, 20:43:28
Zulke talenten maar snel een contractje aanbieden voordat grunn en dkv weer op de stoep staan om ze voor een appel en een ei over te nemen

Mag je spelers op die leeftijd al contracteren?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op december 04, 2019, 22:04:31
Mag je spelers op die leeftijd al contracteren?

Vanaf 16 toch?

papier

Citaat van: justremco op december 04, 2019, 20:43:28
Zulke talenten maar snel een contractje aanbieden voordat grunn en dkv weer op de stoep staan om ze voor een appel en een ei over te nemen

Dat is hoe dan ook het lot van een club onderaan de voedselketen. Wij zullen het meer moeten hebben van afvallers van de grotere clubs, zoals er zovelen rondlopen.

michello

Krasniqi is in ieder geval al van DKV naar ons gekomen dus die gaat vast niet zomaar terug. Hopelijk wordt dit een zelfde verhaal als met Sandor  ;)

denistel

SC Cambuur Jeugdopleiding
@CambuurJeugd
· 3h
?SC Cambuur O19 weet zich dankzij een 3-0 overwinning op Koninklijke HFC net als ons eerste elftal te kronen tot winterkampioen!

Noordcambuur

Ja denistel mooi nieuws en nu door pakken na de winterstop.
Er zit genoeg talent in onze jeugdelftallen :y

denistel

Citaat van: Noordcambuur op december 08, 2019, 17:25:50
Ja denistel mooi nieuws en nu door pakken na de winterstop.
Er zit genoeg talent in onze jeugdelftallen :y

gister een stuk van deze wedstrijd gezien onze boys speelden goed
tegen een lastige tegenstander

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 08, 2019, 23:04:36
gister een stuk van deze wedstrijd gezien onze boys speelden goed
tegen een lastige tegenstander
denistel het is altijd leuk om zaterdag ff bij de jeugd te gaan kijken :y
Ben ik straks uit mijn werk dan ga ik zeker iets doen voor de jeugd en voor Cambuur. w:)

Chielvak19

Zoals onlangs al verschenen in de media is in december 2019 het besluit bekrachtigd waarmee de jeugdopleidingen in het betaald voetbal op de schop gaan. De belangrijkste aanpassing is zonder twijfel het uitbreiden van de jeugdopleiding met een landelijke Onder-21 competitie. Dit betekent tevens dat de Reservecompetitie in de huidige vorm op de maandagavond, waar SC Cambuur ook aan deelneemt, hoogstwaarschijnlijk komt te vervallen. Daarnaast moet elke club een keuze maken in hoeveel teams het inschrijft en in welke leeftijdscategorieën.

Voor de jeugdopleiding van SC Cambuur heeft deze herinrichting de nodige gevolgen. Het aantal teams zal niet veranderen, maar de leeftijdscategorieën wel. Vanaf het seizoen 2020/2021 zal de structuur er als volgt uit gaan zien:

•             Eerste elftal
•             O21
•             O18
•             O16
•             O14
•             O12
•             Voetbalschool

Het reserveteam (Jong SC Cambuur) zoals we dat nu kennen zal dus komen te vervallen en hiervoor in de plaats komt SC Cambuur Onder-21. Dit elftal zal op zaterdag haar wedstrijden spelen en bestaat uit louter spelers jonger dan 21 jaar. Er geldt namelijk geen dispensatieregel voor oudere spelers. De mogelijkheden om spelers van het eerste elftal ritme op te laten doen zijn daardoor beperkt en daarom zullen er vaker oefenwedstrijden worden georganiseerd voor de wisselspelers van het eerste.

Voor wat betreft de invulling van de stafleden en de bezetting van de (trainings-)velden zullen deze veranderingen ook de nodige consequenties hebben. De club is op dit moment bezig met een inventarisatieronde om de gevolgen voor de club en de organisatie inzichtelijk te maken.
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Lore

Geen idee wat ik daar van vind, maar het lijkt mij niet heel aantrekkelijk voor spelers die buiten het eerste vallen en ouder zijn. Lijkt mij dat veel clubs geen echte tweede meer zullen hebben en dat is natuurlijk wel positief voor talenten. Zou alleen wel lekker zijn als ook de jong ploegen in onze competitie onder de 21 moet zijn.

denistel

Citaat van: Lore op januari 15, 2020, 21:35:14
Geen idee wat ik daar van vind, maar het lijkt mij niet heel aantrekkelijk voor spelers die buiten het eerste vallen en ouder zijn. Lijkt mij dat veel clubs geen echte tweede meer zullen hebben en dat is natuurlijk wel positief voor talenten. Zou alleen wel lekker zijn als ook de jong ploegen in onze competitie onder de 21 moet zijn.

moet nu ook al toch

Lore

Citaat van: denistel op januari 18, 2020, 07:17:00
moet nu ook al toch


Volgens mij is de huidige regel 23 jaar.

denistel


Collingwood

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
@CambuurJeugd speler Erald Krasniqi zit -als jongste en enige speler van een 1e Divisie club- bij de definitieve selectie van het Nederlands Elftal Onder-15! Van 28 januari t/m 2 februari gaat NL O15 voor een toernooi naar Spanje.

Alvast veel succes en plezier, Erald!

Hopen dat zo'n jongen niet te snel wordt weggekaapt.
Kalmte alleen kan u redden.