Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Tsjawat

Je kan ook veel wedstrijden zien op youtube. Althans van de o19 staan er veel op van dit seizoen. Hmm..ik heb mijn zoon geadviseerd om voor cambuur te kiezen, terwijl hij bij Groningen speelde. met het idee dat er wellicht meer kans was om door te stromen. Afgelopen seizoen heb ik gezien dat veel oud teamgenoten van hem bij groningen daar al gedebuteerd hebben. Dus wat dat betreft slechte keus geweest. Al weet je nooit hoe het anders was gelopen natuurlijk. In de o19 zitten nu twee jongens van de o17. Maar dat is voor het eerst dat ze daar aan gedacht hebben. Tsja het niveau. Voor de weerstand spelen ze veel wedstrijden tegen andere profclubs buiten de competitie om. het lijkt erop dat ze die makkelijker winnen dan die in hun eigen competitie. de o19 wint van de bovenste ploegen in hun competitie en verliest van de onderste ploegen. Maar goed dat doet Feijenoord ook.  Ik hoop dat ze nog kampioen worden. ze staan 6 punten achter.

Noordcambuur

Citaat van: Tsjawat op maart 17, 2019, 04:44:10
Je kan ook veel wedstrijden zien op youtube. Althans van de o19 staan er veel op van dit seizoen. Hmm..ik heb mijn zoon geadviseerd om voor cambuur te kiezen, terwijl hij bij Groningen speelde. met het idee dat er wellicht meer kans was om door te stromen. Afgelopen seizoen heb ik gezien dat veel oud teamgenoten van hem bij groningen daar al gedebuteerd hebben. Dus wat dat betreft slechte keus geweest. Al weet je nooit hoe het anders was gelopen natuurlijk. In de o19 zitten nu twee jongens van de o17. Maar dat is voor het eerst dat ze daar aan gedacht hebben. Tsja het niveau. Voor de weerstand spelen ze veel wedstrijden tegen andere profclubs buiten de competitie om. het lijkt erop dat ze die makkelijker winnen dan die in hun eigen competitie. de o19 wint van de bovenste ploegen in hun competitie en verliest van de onderste ploegen. Maar goed dat doet Feijenoord ook.  Ik hoop dat ze nog kampioen worden. ze staan 6 punten achter.
oke misschien een verkeerde keus maar de spelers moeten het zelf doen hè.
Groningen speelt volgens mij 2 divisies hoger.
Ze moeten een keer een paar wedstrijden op rij gaan winnen en dan zou het mooi zijn om weer kampioen te worden en dan weer een divisie hoger te spelen.
Maar succes met je zoon en ik hoop dat hij een keer te bewonderen is voor een vol nieuw Cambuur stadion.

Tsjawat

Tsja...Dat weet ik dus niet of ze het zelf moeten doen. Soms lijkt het alsof alles wat van ver komt goed is.  Of alles wat weg gaat lijkt te goed. Er zou iemand uit de eigen jeugd moeten doorbreken om de jeugdopleiding aantrekkelijk te maken denk ik. Hmm..Kik Pierie is leeuwarder. Mark Diemers is voor zijn debuut al weggegaan. Bob Scheepers speelde in de nederlandse jeugd.
Ik geloof dat er niemand uit de regio bij cambuur speelt toch? 

justremco

Op dit moment niet inderdaad. Diemers heeft trouwens gewoon gespeeld in ons kampioensjaar

reisbureau

Citaat van: Tsjawat op maart 17, 2019, 17:26:37
Tsja...Dat weet ik dus niet of ze het zelf moeten doen. Soms lijkt het alsof alles wat van ver komt goed is.  Of alles wat weg gaat lijkt te goed. Er zou iemand uit de eigen jeugd moeten doorbreken om de jeugdopleiding aantrekkelijk te maken denk ik. Hmm..Kik Pierie is leeuwarder. Mark Diemers is voor zijn debuut al weggegaan. Bob Scheepers speelde in de nederlandse jeugd.
Ik geloof dat er niemand uit de regio bij cambuur speelt toch?


Laatste doorstroming was ruim 10 jaar geleden onder Jan Bruin en Rick Jansma kwamen Bob Scheepers, Mark Diemers en Lucas Bijker door naar de hoofdmacht.

Misschien Jan Bruin maar weer in een rol bij de jeugdteams en als spitsentrainer bij de Beloften en het 1ste.

denistel

Boutzamar ook nog al waren het niet veel duels.

Zie zelf vrij veel jeugdwedstrijden in leeuwarden en er is ook wel talent maar om ze
tot de beloften te krijgen en zelfs het 1e is erg lastig dan moet je al een heel groot
talent zijn.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Monteiro kwam toch ook eerst uit de beloften
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 17, 2019, 21:59:58
Monteiro kwam toch ook eerst uit de beloften

ja maar niet de cambuur of groningen/cambuur opleiding.

Tsjawat

Morgen o19 in het stadion.

denistel

gaat behoorlijk goed met de jeugd op dit moment. zitten wel degelijk talenten bij
die ook verder kunnen komen. laatste de 0 13 gezien tegen ajax mooie partij met
aan beide kanten een paar goeie spelers.

denistel

prima uitslagen weer dit weekend

roda 46 019  - cambuur 019 0-1

waterwijk 0 17 - cambuur 0 17 0-2

cambuur 015  - willem 2 0 15  5-1

helmond sport 0 13- cambuur 0 13 0-4

Dokkumer

Citaat van: denistel op oktober 27, 2019, 10:34:47
prima uitslagen weer dit weekend

roda 46 019  - cambuur 019 0-1

waterwijk 0 17 - cambuur 0 17 0-2

cambuur 015  - willem 2 0 15  5-1

helmond sport 0 13- cambuur 0 13 0-4

Goede uitslagen. Op welke niveaus speelt de jeugd nu?

michello

JEUGDSPELER ERALD KRASNIQI DOOR NAAR LAATSTE VOORSELECTIE NEDERLAND O15
3 december 2019, 14:48
SC Cambuur O15 speler Erald Krasniqi is door de KNVB uitgenodigd voor een tweedaags trainingskamp van het Nederlands Elftal O15. Op 9 en 10 december aanstaande mag Erald zich melden op de KNVB Campus in Zeist om zich wederom met de beste leeftijdsgenoten uit Nederland te meten. Vanuit deze laatste voorselectie van 33 spelers, voornamelijk van de grootste profclubs van Nederland, zal een wedstrijdselectie worden geformeerd. In januari 2020 zal deze wedstrijdselectie van Nationaal O15 zijn eerste interland spelen.

De uitnodiging van een speler van SC Cambuur voor deze tweedaagse is voor onze Jeugdopleiding een prachtige bevestiging van het ingezette beleid en de werkwijze om individuele ontwikkeling te stimuleren. Daarnaast is het voor Erald een verdiende beloning voor de tomeloze inzet en drive die hij dagelijks laat zien. We wensen Erald dan ook veel plezier en succes toe volgende week!


Knappe prestatie! Iemand hem al eens zien spelen? Meningen?

denistel

ja zeker wel zien spelen vind het een hele goede speler snel en heeft een actie in
huis en scoort ook.mentaliteit ook ok zeker knap dat hij bij de laatste 33 zit.

zijn wel meer talenten die als ze zo door gaan richting het 1e kunnen werken
en dat is niet voor velen weg gelegd.

el haj

De uitnodiging alleen al is een compliment voor zowel Krasniqi als de opleiding. Kers op de taart zou een selectie zijn maar dit is al een hele mooie ervaring voor Erald en een teken dat de opleiding op de goede weg is!  |:)