Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

denistel

gaat wisselend tot nu toe.


dat hier zo weinig geschreven wordt komt denk ik omdat er weinig de behoefte aan hebben
en van de 7000 die elke thuiswedstrijd bij het 1e zitten er niet veel bij de jeugd komen. en
degenen die in de teams spelen amper weten dat dit forum bestaat,

ben er zelf 3 jaar bij betrokken geweest en schreef toen van elke wedstrijd een verslag
op dit forum.

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 30, 2018, 12:27:25
gaat wisselend tot nu toe.


dat hier zo weinig geschreven wordt komt denk ik omdat er weinig de behoefte aan hebben
en van de 7000 die elke thuiswedstrijd bij het 1e zitten er niet veel bij de jeugd komen. en
degenen die in de teams spelen amper weten dat dit forum bestaat,

ben er zelf 3 jaar bij betrokken geweest en schreef toen van elke wedstrijd een verslag
op dit forum.
Dit seizoen nog geen training of wedstrijd van JC gevolgd, dit in tegenstelling tot voorgaande seizoenen.
Heb de afgelopen 2 seizoenen soms meer kunnen genieten van JC dan van de A selectie.


denistel

gaat meer over de jeugdopleiding toch

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 30, 2018, 17:40:29
gaat meer over de jeugdopleiding toch
Hest helemaal geliek Denistel.

Collingwood

SC Cambuur Jeugd
@CambuurJeugd
Supporter van de Jeugdopleiding

Robbert Schilder, aanvoerder van ons eerste elftal, is vanaf heden ook Supporter van onze Jeugdopleiding!

Ook Supporter worden? Ga naar: http://www.cambuur.nl/supporterjeugd


Dit vind ik toch een mooi gebaar van Schilder. Heeft ook gezien zijn eerdere contractverlenging wel enig hart voor de club.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

zaterdag de o17 gezien tegen Be Quick 1887 1-0 waren wel de betere ploeg
en hadden ook 2-0 moeten maken maar had in de slotfase ook zo maar 1-1
kunnen worden.

Lore

Citaat van: denistel op november 05, 2018, 10:47:03
zaterdag de o17 gezien tegen Be Quick 1887 1-0 waren wel de betere ploeg
en hadden ook 2-0 moeten maken maar had in de slotfase ook zo maar 1-1
kunnen worden.

Hey Denistel,

Jij volgt dat veel beter dan ik, Ik kijk puur naar de uitslagen, maar wat is jouw indruk van de opleiding tot nu toe?

denistel

de afgelopen 2 jaar ging alles vrij gemakkelijk maar de teams krijgen nu meer
weer stand en het zal lastig worden om nog een niveau hoger te komen.

heb de 0 15 en 0 17 zien spelen en vrijdagmiddag even naar de voetbalschool.

denistel

RKVV DEM O19 v O19 2-8 (0-5)
- Nick Kleen 3x
- Stefan Deuling 2x
- Rick Hovinga 2x
- Wilko vd Kooi

ARC O17 v O17 2-3 (1-1)
- Younes el Ghamarti 3x

O15 v DWS O15 1-1 (0-0)
- Matthias Nartey

O13 v Alphense Boys O13 3-1 (2-0)
- Xander Krooneman
- Jurre Huitema
- Damienthly Bernardina

Noordcambuur

Denistel zijn mooie uitslagen maar we moeten met onze jeugdelftallen op een nog hoger niveau er spelen op dit moment 2 jeugdelftallen in de 1e divisie en 2 in de 2e divisie dus er moet stappen gemaakt worden.
En de goede spelers binnenboord houden want er gaan toch nog elk jaar spelers naar onze zuiderburen,

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op november 11, 2018, 12:50:10
Denistel zijn mooie uitslagen maar we moeten met onze jeugdelftallen op een nog hoger niveau er spelen op dit moment 2 jeugdelftallen in de 1e divisie en 2 in de 2e divisie dus er moet stappen gemaakt worden.
En de goede spelers binnenboord houden want er gaan toch nog elk jaar spelers naar onze zuiderburen,

Ter aanvulling: de O13 en O15 spelen beide 1e divisie laag, dus rechterrijtje 1e divisie. De ere en 1e divisie zijn in deze leeftijdscategorieën opgedeeld in laag en hoog. Echter staan ze beide 2e en zullen bij deze stand promoveren naar de 1e divisie hoog na de winterstop.
Area 58

Noordcambuur


denistel

om de stap helemaal omhoog te maken wordt lastig want dkv en grunnen
hebben meer aantrekkingskracht denk ik.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 11, 2018, 17:51:53
om de stap helemaal omhoog te maken wordt lastig want dkv en grunnen
hebben meer aantrekkingskracht denk ik.
maar de kans op slagen bij Cambuur is denk ik groter om door te stromen naar de beloften naar KKD.

denistel

er stroomt nu niks door en een Etten wordt nooit opgesteld dus ja zeg het maar