Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Bertbek

In dit weekend zijn reeds twee jeugdteams van Cambuur (A1 en B1) kampioen geworden. D1 volgt nog.

Gefeliciteerd!

Yellow Army

Citaat van: Bertbek op april 16, 2018, 09:14:10
In dit weekend zijn reeds twee jeugdteams van Cambuur (A1 en B1) kampioen geworden. D1 volgt nog.

Gefeliciteerd!

De A1 en D1 zijn kampioen geworden. B1 volgt nog.
Area 58

Noordcambuur

Cambuurman

Waarom lezen we hier op dit forum zo weinig informatie over onze jeugd? Klopt het trouwens dat DKV het afgelopen jaar 5 jeugdspelers van ons heeft over genomen?

Treb

Citaat van: Cambuurman op juli 10, 2018, 16:22:11
Waarom lezen we hier op dit forum zo weinig informatie over onze jeugd? Klopt het trouwens dat DKV het afgelopen jaar 5 jeugdspelers van ons heeft over genomen?

In welk team speelt je zoon?

Cambuurman

Die speelt nog niet in de opleiding. Zonder gekheid, het valt me op dat er weinig wordt bericht

Noordcambuur

nou ik volg de jeugd heel goed maar ik weet hier niks van,weet je wat van leeftijdsgroepen deze jongens zitten.

Cambuurman

Volgens mij D1/C1. Namen heb ik niet

zeewolde

Citaat van: Cambuurman op juli 10, 2018, 17:21:35
wel gehoord dat een speler van de e jeugdlid eerst niet goed genoeg was maar toen Dkv hem wou halen mocht hij toch blijven.

Noordcambuur

Citaat van: Cambuurman op juli 10, 2018, 17:21:35
nou mij niet bekend 8P

NRG

Klopt.. Net weer een talent die kant op vertrokken..

Noordcambuur

Citaat van: NRG op juli 11, 2018, 08:14:51
Klopt.. Net weer een talent die kant op vertrokken..
mag ik vragen wie en in wat van leeftijdsgroep speelde hij.

NRG

Citaat van: Noordcambuur op juli 11, 2018, 13:44:17
mag ik vragen wie en in wat van leeftijdsgroep speelde hij.

Ik ga op dit forum geen namen noemen.

Collingwood

JOHAN WIJNSMA NIEUWE HOOFD JEUGDOPLEIDING SC CAMBUUR

SC Cambuur heeft een nieuwe Hoofd Jeugdopleiding (HJO). Johan Wijnsma, vorig seizoen nog hoofdtrainer van SC Cambuur O19, gaat deze rol met ingang van dit seizoen (parttime) vervullen. Het aantrekken van Wijnsma als HJO is mede mogelijk gemaakt door de samenwerking met het Friesland College.

Wijnsma (48) is geboren en getogen in Leeuwarden en was in het verleden onder meer actief als hoofdtrainer van Leeuwarder Zwaluwen, FVC en CVVO Lemmer. In het dagelijks leven is hij docent aan het CIOS en bij de KNVB.

Met het aanstellen van een Hoofd Jeugdopleiding heeft SC Cambuur alle centrale posities van de opleiding ingevuld en staat er een stevige basis om in de komende jaren verder te professionaliseren. Technisch manager Foeke Booy daarover: "Sinds onze jeugdopleiding weer op eigen benen staat zijn er in de afgelopen jaren enorme stappen gezet en dit is er weer één in de goede richting. Johan heeft een geweldig netwerk, beschikt over veel ervaring en is bekend met het DNA van onze bijzondere club."

http://cambuur.nl/nieuws/johan-wijnsma-nieuwe-hoofd-jeugdopleiding-sc-cambuur/
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Vandaag een hele slechte dag voor onze jeugdelftallen 3 van de 4 hebben verloren behalve 0 15 heeft gewonnen.