Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

denistel

we moesten helemaal onderaan beginnen dus zal een paar jaar duren
voordat alles op een goed niveau zit en dan moet je er ook zien te blijven.

Dokkumer

Een O19 en in mindere mate de O17 kun je qua doorstroming waarschijnlijk wel afschrijven voor de komende jaren. Ook al loopt er talent rond, die hoeven nu nog niet op de toppen van hun kunnen te spelen, puur om de te lage weerstand van de veredelde boerenkoolploegen.

Gasgeve

Citaat van: Dokkumer op november 24, 2017, 12:20:41
Een O19 en in mindere mate de O17 kun je qua doorstroming waarschijnlijk wel afschrijven voor de komende jaren. Ook al loopt er talent rond, die hoeven nu nog niet op de toppen van hun kunnen te spelen, puur om de te lage weerstand van de veredelde boerenkoolploegen.
Inderdaad. Zijn ook al een aantal jeugdspelers die Cambuur hebben afgewezen, omdat ze op dit moment bij een amateurclub op een hoger niveau acteren.

denistel

dat is een keuze natuurlijk bij cambuur train je wel 4 x per week en raak je
meer daar aan gewend.en een kans om bij een bvo te spelen krijg je niet
vaak ik zou de kans altijd wagen in Leeuwarden bijv wordt niet hoger van 1e klas
gespeeld dus dan kan je in de jeugd leuk op niveau spelen maar het schiet niet
echt op als je naar de senioren moet

Yellow Army

In Friesland zijn er overigens geen amateurclubs die met de jeugd hoger spelen dan Cambuur. In het gehele noorden speelt alleen Be Quick Groningen met 2 teams 1 divisie hoger.
Area 58

Noordcambuur

Klopt ook maar we zullen met onze jeugdelftallen zo snel mogelijk naar 1 divisies moeten promoveren,gisteren ben ik naar j015 geweest die spelen al 1 divisie wel een teleurstellend gelijkspel had wel meer ingezeten.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op november 24, 2017, 12:20:41
Een O19 en in mindere mate de O17 kun je qua doorstroming waarschijnlijk wel afschrijven voor de komende jaren. Ook al loopt er talent rond, die hoeven nu nog niet op de toppen van hun kunnen te spelen, puur om de te lage weerstand van de veredelde boerenkoolploegen.
Dan moeten ze een leeftijdscategorie hoger spelen, hopelijk kweekt dat weerstand
In Henk en Sandor we trust

richard

Citaat van: Noordcambuur op november 26, 2017, 11:49:46
Klopt ook maar we zullen met onze jeugdelftallen zo snel mogelijk naar 1 divisies moeten promoveren,gisteren ben ik naar j015 geweest die spelen al 1 divisie wel een teleurstellend gelijkspel had wel meer ingezeten.

Heb je ook gezien hoe dat kwam, dat ze de overwinning niet binnen haalden?

Noordcambuur

Vandaag ff bij onze jonge jongens geweest o17 tegen Frisia en gewonnen met 2-1.
Een hele belangrijke wedstrijd was dit waren aardig wat supporters.
Ze staan weer alleen aan kop.
Andere jeugdelftallen hebben ook gewonnen |:)

Noordcambuur

Vandaag 2 jeugdelftallen kampioen geworden 013 gaat naar 1e divisie en 019 gaat naar 2e divisie gefeliciteerd mannen sluit het seizoen ff goed af. |:)

Yellow Army

En voor de O17 is het kampioenschap een kwestie van tijd en O15 lijkt zich te gaan handhaven in de 1e divisie
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op april 14, 2018, 19:13:43
En voor de O17 is het kampioenschap een kwestie van tijd en O15 lijkt zich te gaan handhaven in de 1e divisie
klopt yellow Army het gaat goede kant op met onze jeugdelftallen en jong Cambuur.

Hendrikscc

#102
Staan de standen van alle jeugdelftallen competities ook ergens op internet?  :)

Lore

Citaat van: Hendrikscc op april 15, 2018, 14:10:16
Staan de standen van alle jeugdelftallen competities ook ergens op internet?  :)

Even de app voetbal.nl van de KNVB downloaden!  :koffie

Yellow Army

Citaat van: Lore op april 16, 2018, 07:57:11
Even de app voetbal.nl van de KNVB downloaden!  :koffie

Idd, ff accountje aanmaken bij voetbal.nl
Area 58