Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: denistel op juli 30, 2017, 11:31:12
op die positie moet gewoon iemand komen met uitstraling iemand waar de spelers
respect voor hebben en tegen op kijken en dat zou een oud speler kunnen?moeten zijn.

heeft niks met afbranden te maken maar v keulen heeft daar de ervaring niet voor is mijn
mening.
Waarom geen spelers van het huidige 1e erbij betrekken?
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op juli 31, 2017, 08:20:14
Waarom geen spelers van het huidige 1e erbij betrekken?

dat is amper te combineren denk ik. een trainer hoort bij de wedstrijd te
zijn en die teams trainen ook allemaal 4 x of meer per week.

denistel

Citaat van: Vlampiep op juli 31, 2017, 08:12:51
Dat is waar, maar ze zullen hem echt niet alleen hebben gehaald om de bal op te pompen.


juist niet denk ik maar het ging over zijn uitstraling nou sorry maar die is niks.

Vlampiep

Citaat van: denistel op juli 31, 2017, 13:53:46

juist niet denk ik maar het ging over zijn uitstraling nou sorry maar die is niks.
Zo lang zijn oefenstof en benadering van het spelletje de jongens pakt en beter maakt, zal het mij een worst zijn en mag hij wat mij betreft fluoriserend stralen.
Er zijn trainers genoeg met een grote bek een stuk air en het steeds gelukt midden in de belangstelling te staan, maar niet een speler beter hebben laten voetballen.

Noordcambuur

Jeugdelftallen zijn goed begonnen aan hun competitie start alleen j 15 doet het matig.

Hoekieom

Heb je de uitslagen van de jeugd?

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op oktober 01, 2017, 11:12:09
Jeugdelftallen zijn goed begonnen aan hun competitie start alleen j 15 doet het matig.

Enige naunce is wel op zijn plaats. De O15 speelt 1e divisie, de rest 2e divisie en 3e divisie
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op oktober 01, 2017, 16:12:25
Enige naunce is wel op zijn plaats. De O15 speelt 1e divisie, de rest 2e divisie en 3e divisie
ja klopt yellow en er zijn een stuk of 7 spelers eerste jaars bij.

Noordcambuur

Onze jeugdelftallen hebben vandaag weer een topprestatie geleverd 015 heeft gelijk gespeeld en de rest allemaal gewonnen top hoor.
Van de 4 jeugdelftallen  staan er 3 bovenaan :thumbsup

Gasgeve

Spelen ook op een abominabel niveau voor een profclub.

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op november 18, 2017, 17:17:53
Onze jeugdelftallen hebben vandaag weer een topprestatie geleverd 015 heeft gelijk gespeeld en de rest allemaal gewonnen top hoor.
Van de 4 jeugdelftallen  staan er 3 bovenaan :thumbsup

O13 2e divisie
O15 1e divisie
O17 3e divisie
O19 3e divisie
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op november 18, 2017, 18:25:03
Spelen ook op een abominabel niveau voor een profclub.
klopt ook we moeten onderaan beginnen daarom moeten we snel mogelijk promoveren om op de hoogste divisie te komen.

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op november 18, 2017, 18:41:20
O13 2e divisie
O15 1e divisie
O17 3e divisie
O19 3e divisie
klopt helemaal kerel ik hoop dat 015 er in blijft en de rest van de jeugdelftallen promoveren op een hoger niveau te spelen.

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op november 18, 2017, 20:14:34
klopt helemaal kerel ik hoop dat 015 er in blijft en de rest van de jeugdelftallen promoveren op een hoger niveau te spelen.

Alleen de O15 speelt op een redelijk niveau, de O17 en O19 moesten vorig jaar in de 4e divisie instromen en spelen eigenlijk onder hun niveau.
Area 58

Noordcambuur

Ja daarom hoop ik dat ze snel kampioen worden en weer een divisie hoger en meer weerstand krijgen.
Maar je moet er wel snel eruit komen uit die laagste divisies.