Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Noordcambuur op juli 30, 2017, 10:52:10
ja klopt daar had ik ff niet over nagedacht.
Ben van de week op trainingen geweest bij 1e selectie en kan niet de taak van bruin zien en is volgens mij veel te lief allemaal er moet wat meer tegen gas komen.
Spelers meer op hun fouten gewezen worden.

Bruin zat toch op Ameland?

denistel

#61
Citaat van: Vlampiep op juli 30, 2017, 10:50:10
Zoooo een nieuw slachtoffer om af te kunnen branden.
:O

op die positie moet gewoon iemand komen met uitstraling iemand waar de spelers
respect voor hebben en tegen op kijken en dat zou een oud speler kunnen?moeten zijn.

heeft niks met afbranden te maken maar v keulen heeft daar de ervaring niet voor is mijn
mening.

Noordcambuur


Noordcambuur

Citaat van: denistel op juli 30, 2017, 11:31:12
op die positie moet gewoon iemand komen met uitstraling iemand waar de spelers
respect voor hebben en tegen op kijken en dat zou een oud speler kunnen?moeten zijn.

heeft niks met afbranden te maken maar v keulen heeft faar de ervaring niet voor is mijn
mening.
klopt en heeft geen uitstraling naar spelers en ouders toe langs de kant.

Sonnema

De spelers die vast liggen in de jeugd hebben allemaal overeenkomsten met Cambuur voor 1 seizoen. Volgens de regels mag je pas in de A jeugd praten over contracten. En over die  van Keulen is wel vaker aanmerkingen geweest, hij doet het op de nieuwe manier waarop de KNVB het wil zien en daar zijn ze tevreden over binnen Cambuur.  De trainers die er nu zitten zijn allemaal mensen die voorheen de voetbalschool hebben gedaan en daarnaast nog trainer waren bij een amateurpartner. Het heeft allemaal met geld te maken, dat ze geen oud spelers kunnen aantrekken om trainer te worden. Vind persoonlijk dat Bruin de ideale man is om Hoofdopleidingen te zijn, kan goed met de jeugd om gaan en weet wat ze nodig hebben.

denistel

natuurlijk heeft het ook met geld te maken sonnema bij 90% van de clubs zijn
er oud spelers de hoofd jeugd opleiding en ook de meeste trainers oud spelers
en rond de 45 jaar dus met genoeg ervaring.

zag laatst beelden van onze o19 tegen PSV dan staat er bij PSV v Bommel
asl trainer en bij ons Johan Wijnsma wat vast een goede trainer is maar ja
de info en tips v van Bommel slurpen die knapen naar binnen natuurlijk.

of de lijn van de KNVB de juiste is ik betwijfel het erg. Voetbal moet gebracht wordem
door mensen die het klappen van de zweep kennen en weten wat er te koop is.

justremco

Citaat van: Noordcambuur op juli 30, 2017, 11:31:25
wanneer jonge

Afgelopen week. Dus dan is het logisch dat je m niet bij het eerste hebt gezien

Noordcambuur

Citaat van: justremco op juli 30, 2017, 12:25:08
Afgelopen week. Dus dan is het logisch dat je m niet bij het eerste hebt gezien
sorry hoor ik heb jan bruin 2 keer gezien op de training afgelopen week :y :y

justremco

Citaat van: Noordcambuur op juli 30, 2017, 12:37:29
sorry hoor ik heb jan bruin 2 keer gezien op de training afgelopen week :y :y

Ah Ok, dat wist ik niet. Kan zelf helaas alleen smiddags, maar dan trainen ze binnen of helemaal niet

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op juli 30, 2017, 11:33:30
klopt en heeft geen uitstraling naar spelers en ouders toe langs de kant.
Vonden we ook van Keizer, maar voorlopig is hij de nieuwe trainer bij Ajax.

Casuals-lwd

Citaat van: Vlampiep op juli 30, 2017, 13:29:00
Vonden we ook van Keizer, maar voorlopig is hij de nieuwe trainer bij Ajax.
Is eerste trainer geworden door vriendjespolitiek.

Naastismis

V.d.Heide zou een goeie zijn om de jeugdopleiding te leiden

denistel

Citaat van: Vlampiep op juli 30, 2017, 13:29:00
Vonden we ook van Keizer, maar voorlopig is hij de nieuwe trainer bij Ajax.

ja en heeft nog steeds heen uitstraling toch

denistel

Citaat van: Naastismis op juli 30, 2017, 22:17:40
V.d.Heide zou een goeie zijn om de jeugdopleiding te leiden

marco of sandor?

Vlampiep

Citaat van: denistel op juli 30, 2017, 23:20:16
ja en heeft nog steeds heen uitstraling toch
Dat is waar, maar ze zullen hem echt niet alleen hebben gehaald om de bal op te pompen.