Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: denistel op mei 29, 2017, 18:35:46
Oebele Schokker geeft vandaag in de lc aan dat ie in de toekomst wel trainer
wil worden bij de jeugd van cambuur,gaat eerst de cursus doen .ik zou em er
zou bij nemen als techniek trainer bij de jeugd

Hij moet eerst stage lopen voor die cursus, kan mooi bij ons als je het mij vraagt

denistel

Citaat van: justremco op mei 29, 2017, 19:25:40
Hij moet eerst stage lopen voor die cursus, kan mooi bij ons als je het mij vraagt

uiteraard kerel



Collingwood

Tsja, waar PSV al van oudsher aardig wat geld in de jeugdopleiding stopt is Cambuur pas sinds een paar seizoenen weer bezig en heeft het voornamelijk jongens uit de eigen regio in de verschillende jeugdteams. Zal nog wel even duren voor we het niveau van PSV en andere clubs weer benaderen.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Dan moet je wel hoger gaan spelen waar ze nu spelen en dat heeft nog wel ff tijd nodig en denk zo zelf rond 4 à 5 jaar.

El Ma-kri-niii

PSV haalt jeugdspelers uit heel Europa, wij alleen uit de regio. Waarbij de besten waarschijnlijk al lang opgepikt zijn door Heerenveen en Groningen. Ik denk dat het nog wel een paar jaar duurt voor de eigen opleiding vruchten af gaat werpen.

denistel

logische uitslag toch zeker tegen psv ajax of f.noord ben je kansloos
en alle jeugsopleidingen van ere div clubs zijn 1 2 of 3 stappen verder
dan wij ook geen schande je moet zorgen dat je de komende jaren
dichterbij gaat komen.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op juli 24, 2017, 21:07:43
logische uitslag toch zeker tegen psv ajax of f.noord ben je kansloos
en alle jeugsopleidingen van ere div clubs zijn 1 2 of 3 stappen verder
dan wij ook geen schande je moet zorgen dat je de komende jaren
dichterbij gaat komen.
dus promoveren denistel.
Ik kom regelmatig bij wedstrijden van de jeugdelftallen er zit genoeg talent  :y

denistel

idd en trainers binnen halen die iets met cambuur hebben en voorbeelden
zijn voor de jeugd dus vd heide-schokker-de wagt maar daar zal ook geld
voor moeten komen dan.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op juli 24, 2017, 22:21:28
idd en trainers binnen halen die iets met cambuur hebben en voorbeelden
zijn voor de jeugd dus vd heide-schokker-de wagt maar daar zal ook geld
voor moeten komen dan.
maar ze zijn al goed bezig leggen nu al jongens vast met een kontraktje.
En klopt denistel trainers en begeleiding is zo belangrijk voor de jeugdelftallen.
Ik hoop dat we dit seizoen weer een paar elftallen zien promoveren.

Noordcambuur

Ben ik met je eens een bruin kan heel goed met jeugd omgaan en ik zie hem geen toegevoegde waarde bij de eerste selectie.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op juli 30, 2017, 10:13:40
Ben ik met je eens een bruin kan heel goed met jeugd omgaan en ik zie hem geen toegevoegde waarde bij de eerste selectie.
wat ik zo meekrijg gaat de ts wel veel van zijn mening uit bij nieuwe spelers. Zou Bruin niet een betere hoofd scouting zijn?

Vlampiep

Citaat van: picoberghuis op juli 30, 2017, 09:34:24
Als je echt voor uit wilt moet je zorgen dat de jeugdopleiding wordt aangestuurd door iemand met kwaliteiten. Het jochie wat dit nu doet (van Keulen)is buiten een erg matige coach totaal ongeschikt en te onervaren voor de functie die hij nu bekleedt. Een zweverig typje die zelf de klappen van de zweep nooit heeft gevoeld en gelooft in zijn eigen mentale en psychische sprookjes.
Zoooo een nieuw slachtoffer om af te kunnen branden.
:O

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op juli 30, 2017, 10:37:41
wat ik zo meekrijg gaat de ts wel veel van zijn mening uit bij nieuwe spelers. Zou Bruin niet een betere hoofd scouting zijn?
ja klopt daar had ik ff niet over nagedacht.
Ben van de week op trainingen geweest bij 1e selectie en kan niet de taak van bruin zien en is volgens mij veel te lief allemaal er moet wat meer tegen gas komen.
Spelers meer op hun fouten gewezen worden.