Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Galdiano op maart 20, 2017, 21:54:33
Dkv is volop jeugd aan het contracteren uit Leeuwarden.
Die ouders hebben ook een plaat voor hun kop.
Al zou mijn zoon, een dik contract kunnen tekenen hij zou nooit naar die strontboeren gaan!  :R
Ze benaderen ook redelijk agressief spelertjes die reeds voor ons mooie kluppie spelen. Spiegeltjes en kraaltjes.... bah.
"Van de buurvrouw blijf je af"  blijkbaar geldt dat ook niet voor deze buurman. schijnheiligen!

denistel

zijn er idd genoeg die daar gaan testen of spelen die ouders vinden het al1
maar mooi dat hun kind bij het grote dkv speelt.
heb soms ook wel het id dat de club waat die kids spelen liever hebben dat
ze naar die boeren gaan.bijna niet voor te stellen maar gebeurd wel.

laatst hoorde ik van 1 van de ouders van een spelertje dat die zelf
had gezegd ik ga niet naar dkv hoor ik wil liever bij cambuur spelen.

zelf ook 6 jaar actief geweest binnen de jeugdopleiding waar onder
3 jaar bij de c1 waarmee we 7 keer tegen dkv speelden en 6 x verloren
en altijd sportief gebleven maar die ene keer dat we wonnen gingen
ze jankend het veld af zonder ons te feliciteren en ouders van die kids
schelden zeg, tekend hoe de meesten bij die club zijn gewoon trieste lui.

El Ma-kri-niii

Als Cambuursupporters zien wij het natuurlijk liever anders, maar duidelijk is dat de dkv-opleiding beter aangeschreven staat, betere faciliteiten heeft en de teams op een hoger niveau spelen. Als ik eerlijk ben, snap ik wel dat spelers overstappen. Zeker als zij (of de ouders) niet uitgesproken Cambuursupporter zijn.

zeewolde

Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 21, 2017, 10:27:08
Als Cambuursupporters zien wij het natuurlijk liever anders, maar duidelijk is dat de dkv-opleiding beter aangeschreven staat, betere faciliteiten heeft en de teams op een hoger niveau spelen. Als ik eerlijk ben, snap ik wel dat spelers overstappen. Zeker als zij (of de ouders) niet uitgesproken Cambuursupporter zijn.
Kunnen ook voor Groningen kiezen. Zou mijn kinderen daar niet willen zien spelen

El Ma-kri-niii

Citaat van: zeewolde op maart 21, 2017, 10:55:38
Kunnen ook voor Groningen kiezen. Zou mijn kinderen daar niet willen zien spelen
Mee eens hoor. Zou voor mij ook gelden. Alleen niet iedere jeugdspeler heeft ouders die Cambuursupporter zijn, en die maken soms de keus om op zo hoog mogelijk niveau te voetballen. Helaas voor ons.

denistel

Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 21, 2017, 10:27:08
Als Cambuursupporters zien wij het natuurlijk liever anders, maar duidelijk is dat de dkv-opleiding beter aangeschreven staat, betere faciliteiten heeft en de teams op een hoger niveau spelen. Als ik eerlijk ben, snap ik wel dat spelers overstappen. Zeker als zij (of de ouders) niet uitgesproken Cambuursupporter zijn.

klopt helemaal en moeten ze zelf weten.het belang van het kind moet altijd voorop staan.

Lore

Citaat van: Geelblauwstiens op maart 20, 2017, 22:07:09

"Van de buurvrouw blijf je af"  blijkbaar geldt dat ook niet voor deze buurman. schijnheiligen!

Hmmm, dat is ook niet mijn sterke punt! :)

Yellow Army

Citaat van: Lore op maart 21, 2017, 21:25:44
Hmmm, dat is ook niet mijn sterke punt! :)

Je mag mijn buurvrouw wel even lenen anders. Ben je zo genezen
Area 58

Hoekieom

Tjah hoe zou dat nou komen. Cambuur moet zorgen dat ze een Hoofd Opleidingen krijgen in het stadion. Heel belangrijk voor de toekomst.

Hoekieom

Vind ik wel iets voor een oud speler van Cambuur. Jan Bruin |:) Is lang jeugtrainer geweest en hij kan er juist voor zorgen dat jeugdspelers voor cambuur blijven behouden. De Legend staat bekend als een trainer die fair en eerlijk is. Heeft ook aanzien. Dit in tegenstelling wat er nu rondloopt in de opleiding. Dat zijn jonge gasten die zich moet bewijzen. Jan heeft de ervaring, lijkt mij de juiste keus.

denistel

zot zeker wat in maar er zal financieel wel wat tegen over moeten staan dan
denk ik jan is nu hoofdtrainer bij bergum en assistent bij cambuur.
verder wel zeker met je eens dat er iemand boven die jonge knapen
moet komen maar ja die zullen financieel wel aantrekkelijk zijn.

Gasgeve

Citaat van: Hoekieom op maart 22, 2017, 18:33:37
Tjah hoe zou dat nou komen. Cambuur moet zorgen dat ze een Hoofd Opleidingen krijgen in het stadion. Heel belangrijk voor de toekomst.
Op dit moment spelen de meeste jeugdteams van Cambuur op een enorm laag niveau, dus het is niet zo vreemd dat ze naar de buurman vertrekken. Groningen pakte hier vorig jaar ook nog even de 2 grootste talenten weg.

Er zijn ook genoeg jeugdspelers die besloten om bij hun amateurclub te blijven, vanwege de lage klasse waar de Cambuur jeugd in uit komt.

Daar kan een hoofd jeugdopleiding op dit moment weinig aan doen.

denistel

Citaat van: Gasgeve op maart 22, 2017, 22:53:22
Op dit moment spelen de meeste jeugdteams van Cambuur op een enorm laag niveau, dus het is niet zo vreemd dat ze naar de buurman vertrekken. Groningen pakte hier vorig jaar ook nog even de 2 grootste talenten weg.

Er zijn ook genoeg jeugdspelers die besloten om bij hun amateurclub te blijven, vanwege de lage klasse waar de Cambuur jeugd in uit komt.

Daar kan een hoofd jeugdopleiding op dit moment weinig aan doen.

ik denk dat je daar een goed punt hebt.maar voor de toekomst zal die
functie wel bezet moeten worden door iemand die een goed netwerk heeft en
de boel goed aan kan sturen en die weet wat er binnen cambuur leeft,

Gasgeve

Citaat van: denistel op maart 22, 2017, 22:59:48
ik denk dat je daar een goed punt hebt.maar voor de toekomst zal die
functie wel bezet moeten worden door iemand die een goed netwerk heeft en
de boel goed aan kan sturen en die weet wat er binnen cambuur leeft,
Klopt. Zo zal de hele organisatie steeds professioneler moeten gaan worden. Maar hiermee kunnen we vd Belt wel vertrouwen denk ik.

Hoekieom

Cambuur-19 - Willem11 -19 in het stadion? Mooie tegenstander. Moest even kijken maar dit is 4e divisie tegen eredivisie? Ben in lwd dit weekend dus zal even kijken bij de boys. Misschien leuk dat er wat publiek komt zien naar de toekomst |:)