Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 13, 2016, 22:28:28

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Excelsior

Harm Zeinstra
0 (0%)
Erik Bakker
4 (13.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Vytautas Andriuškevičius
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (3.4%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
1 (3.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jamiro Monteiro
0 (0%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
N. Boutzamar
22 (75.9%)
Wessel Dammers
1 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 29

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vandaag na de wedstrijd met mijn dochter lekker een ijsje halen bij La Venetië,  heb er zin in...
Henk, held, bedankt

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 08, 2016, 12:52:23
Vandaag na de wedstrijd met mijn dochter lekker een ijsje halen bij La Venetië,  heb er zin in...
Dat is nooit verkeerd; het zal er wel druk zijn
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Collingwood

Blackson, Boutzamar en Van der Putten ook bij de selectie.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Harry L. op mei 08, 2016, 12:37:34
Henry rot op, henry rot op. Gisteren en vanochtend geoefend, ik houd het met gemak 93 minuten vol :proost

Datzelfde geldt wmb voor MK, met zn kutvoetbal. Het gaat me niet eens om de uitvoering, wel om de intentie
In Henk en Sandor we trust

Harry L.

Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2016, 13:47:16
Datzelfde geldt wmb voor MK, met zn kutvoetbal. Het gaat me niet eens om de uitvoering, wel om de intentie

Henry is voor mij eerst voldoende. Mk komt misschien na dtd aan bod, al zal wiekie me wel voor zijn :y

vak17

#96
Jonges, ik hef ut al eerder seit, wurt ut gien tied om es te denken an een fusie in de Friese BVO , met ut Eredivisiefoetbal in ut Abe Lenstra stadion , met pompebledden , ut Damesfoetbal in ut oude Cambuurstadion, nieuw komt der tog niet, ut Hertsje naar de slagter en de drie harmonicas naar de opkoper, dan komt alles toch nog goed.

Geelblauwstiens

Citaat van: vak17 op mei 08, 2016, 14:07:40
Jonges, ik hef ut al eerder seit, wurt ut gien tied om es te denken an een fusie in de Friesei BVO , met ut Eredivisiefoetbal in ut Abe Lenstra stadion , met pompebledden , ut Damesfoetbal in ut oude Cambuurstadion, nieuw komt der tog niet, ut Hertsje naar de slagter en de drie harmonicas naar de opkoper, dan komt alles toch nog goed.

Foppe ook op ons forum??
Doei dooie

vak17


zeewolde

Citaat van: vak17 op mei 08, 2016, 14:07:40
Jonges, ik hef ut al eerder seit, wurt ut gien tied om es te denken an een fusie in de Friese BVO , met ut Eredivisiefoetbal in ut Abe Lenstra stadion , met pompebledden , ut Damesfoetbal in ut oude Cambuurstadion, nieuw komt der tog niet, ut Hertsje naar de slagter en de drie harmonicas naar de opkoper, dan komt alles toch nog goed.
FLIKKER OP als je dit serieus meent.

scclwd


scclwd

Ze schakelen op fox tussen de wedstrijden, dus geen hele wedstrijd cambuur. Het enige wat ik hoorde: Vd Vegt, oprotten!!!

moodygrunn

Citaat van: scclwd op mei 08, 2016, 14:41:47
Ze schakelen op fox tussen de wedstrijden, dus geen hele wedstrijd cambuur. Het enige wat ik hoorde: Vd Vegt, oprotten!!!

Op kanaal 8, een van de internetkanalen, is de pot volledig te volgen
In Henk en Sandor we trust

scclwd

Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2016, 14:44:56
Op kanaal 8, een van de internetkanalen, is de pot volledig te volgen

Oh ok. Geen idee hoe ik daar moet komen.

RotterdamLeeuwarden

Spelers hebben er totaal geen zin in. Wat een (wan-) vertoning hier.
:R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)