Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 13, 2016, 22:28:28

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Excelsior

Harm Zeinstra
0 (0%)
Erik Bakker
4 (13.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Vytautas Andriuškevičius
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (3.4%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
1 (3.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jamiro Monteiro
0 (0%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
N. Boutzamar
22 (75.9%)
Wessel Dammers
1 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 29

CamLeeuw

Het blijft toch wel apart om zonder enige beleving de wedstrijd te gaan zien. 8P
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

hobbes

Citaat van: PePe op mei 07, 2016, 09:15:46
We zijn inmiddels gedegradeerd, nu zullen we waarschijnlijk eindelijk strafschoppen krijgen.  :( :(

Het blijft toch een bizarre statistiek, een heel seizoen geen strafschop mee gekregen.

De Gast

Als een nachtkaars gaat het seizoen met bijna alleen maar dieptepunten uit. Gelukkig was het geen probleem dat Henry weer een jaartje mocht leren. Hij zit per slot van rekening ook op een werkervaringsplaats.

denistel

Citaat van: CamLeeuw op mei 07, 2016, 11:21:28
Het blijft toch wel apart om zonder enige beleving de wedstrijd te gaan zien. 8P

gewoon je sportieve plicht doen er staat voor hun nog wel wat op het spel.

Bascambuur

Citaat van: De Gast op mei 07, 2016, 11:53:31
Als een nachtkaars gaat het seizoen met bijna alleen maar dieptepunten uit. Gelukkig was het geen probleem dat Henry weer een jaartje mocht leren. Hij zit per slot van rekening ook op een werkervaringsplaats.
Is zijn eerste seizoen in het betaald voetbal, gun hem nog wat tijd.

Zuid1991

Ondanks dat het seizoen natuurlijk drama was, kun je wel vanaf morgen naar een weer positievere flow: voor een na alle waarschijnlijkheid weer vol stadion, in de zon zingen voor onze club! Gooi wat jong scc spelers voor de leeuwen, drink veel bier met je maten in de zon, en hopelijk toch een 3-punter!
Op naar de eerste 1000 seizoenkaarten 1 dezer dagen en volgend seizoen als twaalfde man met een passievol elftal gas gevuh!
Scc till i die!

Tukker

Citaat van: hobbes op mei 07, 2016, 11:44:28
Het blijft toch een bizarre statistiek, een heel seizoen geen strafschop mee gekregen.
Let maar op. Morgen komt ie. Zwaar onterecht maar Higler zal het ook wel sneu vinden. Heeft nog altijd wat goed te maken.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Casuals-lwd


Nightmarelwd

Citaat van: CamLeeuw op mei 07, 2016, 11:21:28
Het blijft toch wel apart om zonder enige beleving de wedstrijd te gaan zien. 8P

Beleving genoeg op de tribune, moet jij eens opletten.  |:)
MI-Sider for Life

legeips

Su morgen even die fuckers uit Tilburg een loer draaien..

Tenslotte hevve ze dat in januari bij ons gedaan..

De Gast


Nightmarelwd

Citaat van: legeips op mei 07, 2016, 21:30:01
Su morgen even die fuckers uit Tilburg een loer draaien..

Tenslotte hevve ze dat in januari bij ons gedaan..

Niet Willem 2, maar de td heeft ons een loer gedraaid.
Waren er goede spelers gehaald was Ogbeche gebleven. Hij zag dat er geen kwaliteit werd gehaald en dacht van; ik moet maken dat ik hier wegkom.
MI-Sider for Life

Viper

Waarschijnlijk hadden wij in hun positie hetzelfde gedaan.

denistel

Laat een ieder vanmiddag zijn verstand gebruiken in en om het stadion ondanks de hitte het is al erg genoeg dat we degraderen.elk ander negatief nieuws zullen anderen gebruiken om ons nog verder naar beneden te halen en daar zitten we niet op te wachten.

CAMBUUR TILL WE DIE



Harry L.

Citaat van: denistel op mei 08, 2016, 12:18:09
Laat een ieder vanmiddag zijn verstand gebruiken in en om het stadion ondanks de hitte het is al erg genoeg dat we degraderen.elk ander negatief nieuws zullen anderen gebruiken om ons nog verder naar beneden te halen en daar zitten we niet op te wachten.

CAMBUUR TILL WE DIE

Henry rot op, henry rot op. Gisteren en vanochtend geoefend, ik houd het met gemak 93 minuten vol :proost