Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 13, 2016, 22:28:28

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Excelsior

Harm Zeinstra
0 (0%)
Erik Bakker
4 (13.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Vytautas Andriuškevičius
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (3.4%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
1 (3.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jamiro Monteiro
0 (0%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
N. Boutzamar
22 (75.9%)
Wessel Dammers
1 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 29

Kuzmanovic-Apeldoorn

Jongens, jongens, jongens,

De Graafschap:

Feyenooord uit 0 punten
Cambuur thuis 1 punt
Groningen uit 0 punten
Twente thuis 0 punten
Utrecht uit 0 punten
AZ uit 0 punten
Ajax thuis 0 punten

SC Cambuur (minimaal)

Roda thuis 3 punten
Graafschap uit 1 punt
Ajax thuis 0 punten
NEC uit 0 punten
Willem II thuis 1 punt
PSV uit 0 punten
Excelsior thuis 3 punten

Kortom, we eindigen minimaal 6 punten boven de Graafschap  _O_ _O_ _O_ _O_


Henk, held, bedankt

ChantiSCC

Ben bang dat je een fout maakt. In Doetinchem halen we echt geen punt, hun wel 3. Twente thuis zie ik ze ook nog wel winnen. En als wij zo blijven door ''voetballen'' dan pakken we geen enkele punt meer hoor..  ;(

Galdiano

Alles leuk en aardig, dit soort voorspellingen, maar op dit moment moet er van wedstrijd naar wedstrijd gekeken worden. Dan zien we het 8 mei vanzelf.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op maart 13, 2016, 23:24:19
Alles leuk en aardig, dit soort voorspellingen, maar op dit moment moet er van wedstrijd naar wedstrijd gekeken worden. Dan zien we het 8 mei vanzelf.

Precies, daarnaast zijn de laatste ronden vaak ook bijzondere uitslagen. Neem Dordrecht - Ajax of Feijenoord - Roda!

hobbes

We moeten de moed iig niet opgeven. Verder krijg je dan toch ook nog playoffs, dus het kan sowieso alle kanten nog op.

speculeter

Stel dat we de graafschap onder ons houden.
Dan word het play offs.
Heeft iemand dan datums voor mij wanneer die play offs zijn??
Dan kan ik er met mijn werk alvast rekening mee houden.

El Ma-kri-niii

Citaat van: speculeter op maart 16, 2016, 12:15:57
Stel dat we de graafschap onder ons houden.
Dan word het play offs.
Heeft iemand dan datums voor mij wanneer die play offs zijn??
Dan kan ik er met mijn werk alvast rekening mee houden.
Dit is het virtuele schema, met data.

1992SCC


denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2016, 22:28:28
Jongens, jongens, jongens,

De Graafschap:

Feyenooord uit 0 punten
Cambuur thuis 1 punt
Groningen uit 0 punten
Twente thuis 0 punten
Utrecht uit 0 punten
AZ uit 0 punten
Ajax thuis 0 punten

SC Cambuur (minimaal)

Roda thuis 3 punten
Graafschap uit 1 punt
Ajax thuis 0 punten
NEC uit 0 punten
Willem II thuis 1 punt
PSV uit 0 punten
Excelsior thuis 3 punten

Kortom, we eindigen minimaal 6 punten boven de Graafschap  _O_ _O_ _O_ _O_

willem 2 thuis kest oek wel winnen daar is de spirit er oek uit en die streppel gaat
weg.exelsior thuis moet je dan ook zo wie zo winnen.

hobbes

Citaat van: denistel op maart 22, 2016, 11:11:39
willem 2 thuis kest oek wel winnen daar is de spirit er oek uit en die streppel gaat
weg.exelsior thuis moet je dan ook zo wie zo winnen.

Aan de andere kant is Groningen nu ook niet bepaald in vorm

Casuals-lwd

Citaat van: hobbes op maart 22, 2016, 11:34:21
Aan de andere kant is Groningen nu ook niet bepaald in vorm
Daarbij is Twente ook geen wereldploeg, Ziyech vastzetten net zoals Ado deed 2 weken geleden. De Graafschap kan het iedereen lastig maken. 

Naar ons zelf kijken dus. De Graafschap moet je bij de keel grijpen gvd. 

1992SCC

Alles komt goed.......... WIJ ZIJN CAMBUUR! Van Veen onze verlosser! Alle vertrouwen!

Graafschap degradeert degradeert  :zweep :zweep

De Gast

Deze wedstrijd moet maar in het teken staan van één grote afkeuractie richting bestuur. Zit niks anders op. Ze jagen de supporters heel hard weg met hun onkunde en wanbeleid. En dat mogen ze ook wel eens luid en duidelijk te horen krijgen wat mij betreft.

speculeter

Citaat van: De Gast op april 29, 2016, 11:14:34
Deze wedstrijd moet maar in het teken staan van één grote afkeuractie richting bestuur. Zit niks anders op. Ze jagen de supporters heel hard weg met hun onkunde en wanbeleid. En dat mogen ze ook wel eens luid en duidelijk te horen krijgen wat mij betreft.
Helemaal mee eens!!

Johan058...

Citaat van: De Gast op april 29, 2016, 11:14:34
Deze wedstrijd moet maar in het teken staan van één grote afkeuractie richting bestuur. Zit niks anders op. Ze jagen de supporters heel hard weg met hun onkunde en wanbeleid. En dat mogen ze ook wel eens luid en duidelijk te horen krijgen wat mij betreft.
Van de petitie worden ze toch niet warm of koud van ben ik bang. dus helemaal mee eens