Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 13, 2016, 22:28:28

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Excelsior

Harm Zeinstra
0 (0%)
Erik Bakker
4 (13.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Vytautas Andriuškevičius
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (3.4%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
1 (3.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jamiro Monteiro
0 (0%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
N. Boutzamar
22 (75.9%)
Wessel Dammers
1 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 29

DK

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 06, 2016, 14:18:05
Laat die jongen toch ook nog 1 wedstrijdje keepen :D

die Krul moet wel heeeeeel slecht zijn, om nooit een kans te krijgen..

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2016, 13:43:31
Ze moeten het publiek toch wat bieden dan kun je toch niet met cambuur B of C spelen.....
Aan de andere kant zit ik ook niet in zak en as (dat heb ik in de rest van het seizoen al op verbruikt) als we verliezen. Dan komt de glimlach naar boven dat Willem II nacompetitie moet gaan spelen. Aan de andere kant heb ik volgend seizoen liever Excelsior als tegenstander dan Willem II met hun hoge budget.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

DK

#62
laat ze maar het schip in gaan... Willem II mooi via de nacompetitie degraderen.. Komt Streppel lekker binnen bij DKV en Ogbeche mag nog 2 seizoenen ballen in de JL  :_schater

Marc S

Hilarisch eigenlijk dat wij voorlopig de laatste wedstrijd in de Eredivisie alsnog een de play-offs in kunnen trappen.

Collingwood

Cambuur moet voor de winst gaan, want ik zie volgend jaar liever Excelsior in de Juup dan Willem II.
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Citaat van: Collingwood op mei 06, 2016, 17:29:28
Cambuur moet voor de winst gaan, want ik zie volgend jaar liever Excelsior in de Juup dan Willem II.

Zo denk ik er ook over.
NAC, willem2, moeten we geen last van hebben

Collingwood

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 06, 2016, 17:32:17
Zo denk ik er ook over.
NAC, willem2, moeten we geen last van hebben

Inderdaad, NAC mag van mij ook promoveren, zelfde geldt in mindere mate voor de Eagles.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Collingwood op mei 06, 2016, 14:03:36
Vermoedelijke opstelling: Zeinstra, Hiariej, Mac-Intosch, Peersman, Vytas, Bakker, Overgoor, Van de Streek, Monteiro, Barto, Houtkoop.

Aldus de HaH. Nienhuis, Van der Laan, Narsingh en Hoefdraad geblesseerd. Lachman en Byrne geschorst. Er zitten ook een paar beloftespelers bij de selectie, namen worden niet genoemd.

lui binne de weg helemaal kwijt man ,,maandag de beloften gezien die overgoor kon het daar amper doen
die boutzamar is veel beter op dit moment. als ze zo door gaan is die weg komend seizoen echt een gemiste
kans dan.

Bankzitter

Nr. 5 graag ipv nr. 24, indien niet fit dan graag nummer 41.

Dokkumer

Citaat van: Bankzitter op mei 06, 2016, 21:01:16
Nr. 5 graag ipv nr. 24, indien niet fit dan graag nummer 41.
Doe mij maar drie keer nummer 44 met extra witte rijst.

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PePe

We zijn inmiddels gedegradeerd, nu zullen we waarschijnlijk eindelijk strafschoppen krijgen.  :( :(

denistel

tegen zeker ,,we hevve higler hoor. :_schater

CamLeeuw

Citaat van: PePe op mei 07, 2016, 09:15:46
We zijn inmiddels gedegradeerd, nu zullen we waarschijnlijk eindelijk strafschoppen krijgen.  :( :(
Tja wat maakt het uit. Mij om het even.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

pvanbuijtene

Higler heeft wel de eer.. Onze kampioenspot in 2012 en onze laatste eredivisiewedstrijd fluiten, beiden tegen Excelsior.