Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

In een nieuw interview wat vandaag online is gekomen zegt Henk dat Cambuur voor de top 2 wil gaan. Hij wil nu al uit spreken waar we voor gaan.

Arno A

ja in een elektrische sloep. De Heen gedoopt gaan de geruchten. Over een jaar toch een rondvaart over de Bonke en op naar de Prinsentuin! Net als vroeger toen er wel eens ijs lag.

De Gast

Gedurfde uitspraak van Henk. Zijn ploeg wordt misschien wel ontmanteld, ben je terug bij af en dan toch voor top 2 gaan. Dan mag Lars ook wel aan de bak  ;)



Lore

Citaat van: De Gast op mei 24, 2025, 10:11:49
Gedurfde uitspraak van Henk. Zijn ploeg wordt misschien wel ontmanteld, ben je terug bij af en dan toch voor top 2 gaan. Dan mag Lars ook wel aan de bak  ;)

Je bent dan toch niet terug bij af? Je hebt de afkoopsommen, het stadion is een jaar verder, de begroting stijgt verder. Wij staan er toch gewoon weer veel beter voor dan een jaar eerder?

Bens

Citaat van: De Gast op mei 24, 2025, 10:11:49
Gedurfde uitspraak van Henk. Zijn ploeg wordt misschien wel ontmanteld, ben je terug bij af en dan toch voor top 2 gaan. Dan mag Lars ook wel aan de bak  ;)
Zeker een gedurfde uitspraak: Als je de sterkhouders zoals Diemers, Pauwels, Nieling en Mercera verkoopt. Dan mis je spelers die iets brengen. Natuurlijk komen er nieuwe spelers er bij. Maar om dien te passen duurt wel even. Je draait dan niet zomaar in de eerste twee plaatsen.

Bankzitter

Lambooij werd in het diepe gegooid met een elftal waar van alles mis mee was en heeft daar toch een betere selectie van weten te maken.
Nu heeft hij een jaar ervaring bij de club, hij weet wat Henk nodig heeft en wat het publiek wil. Hij zal ook dezelfde fouten ook niet 2x maken.
En hij durft door te pakken... alle "twijfelgevallen" gaan gewoon weg.

Hij heeft een elftal waarmee je kan doorselecteren. Met transferwaarde die deels opnieuw kan worden ge?nvesteerd en een groep jeugdspelers die hard op de deur bonst.

Ik heb er ook wel vertrouwen in.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op mei 24, 2025, 05:39:39
ja in een elektrische sloep. De Heen gedoopt gaan de geruchten. Over een jaar toch een rondvaart over de Bonke en op naar de Prinsentuin! Net als vroeger toen er wel eens ijs lag.

Laatste 3x finish op de bonke, daarvoor 1x op de grote wielen, alle keren daarvoor in de prinsentuin, maar dan via de dokkumer ee, niet de bonkevaart. (En soms zelfs over de noord, dus eerst naar dokkum). Maar ik begrijp de beeldspraak :proost
Henk, held, bedankt

mark1989

Citaat van: Bankzitter op mei 24, 2025, 10:51:18
Lambooij werd in het diepe gegooid met een elftal waar van alles mis mee was en heeft daar toch een betere selectie van weten te maken.
Nu heeft hij een jaar ervaring bij de club, hij weet wat Henk nodig heeft en wat het publiek wil. Hij zal ook dezelfde fouten ook niet 2x maken.
En hij durft door te pakken... alle "twijfelgevallen" gaan gewoon weg.

Hij heeft een elftal waarmee je kan doorselecteren. Met transferwaarde die deels opnieuw kan worden ge?nvesteerd en een groep jeugdspelers die hard op de deur bonst.

Ik heb er ook wel vertrouwen in.

Ja zeker ik heb er ook veel vertrouwen. Ik stoor me alleen wel aan dat er steeds gesproken wordt over fouten. Er zijn in mijn ogen geen fouten gemaakt. Het zijn logische keuzes en je moet ook risico durven nemen. En dan accepteren dat het soms verkeerd valt. Dat zal altijd zo blijven ook bij andere clubs. Je kunt scouten tot je een ons weegt het blijft altijd een risico. Ik vind dat Cambuur wel de goede keuzes heeft gemaakt. Maar vooral veel pech heeft gehad in de spits positie. Met een paar spelers erbij kun je volgend seizoen gewoon om de bovenste plekken meespelen. Ik zie RKC en Almere niet zomeer even kampioen worden. Voor RKC kon het weleens 5 jaar KKD worden.

Bankzitter

Fouten is misschien een te groot wordt maar ongelukkige keuzes. Bij Afolabi zijn we toch genaaid en dat zal niet een tweede keer gebeuren omdat ik toch aanneem dat een speler zonder medisch dossier nu gewoon niet meer binnenkomt,  Ik vond de keuze voor Burghout en Reinsma als assistenten ook niet erg sterk. Maar dat is wel met de kennis van nu.

De Gast

Zodra wij de landsgrenzen overgaan is het veel te vaak kommer en kwel en heeft men geen benul van wat er binnen wordt gehaald. Het ene dieptepunt wordt weer afgewisseld met de andere. Als je denkt dat het niet veel slechter meer kan dan val je bijna van je stoel van wat men dan weer binnenhaalt. Het amateurisme krijgen we er gewoon niet uit.

Galdiano

Citaat van: De Gast op mei 24, 2025, 14:37:31
Zodra wij de landsgrenzen overgaan is het veel te vaak kommer en kwel en heeft men geen benul van wat er binnen wordt gehaald. Het ene dieptepunt wordt weer afgewisseld met de andere. Als je denkt dat het niet veel slechter meer kan dan val je bijna van je stoel van wat men dan weer binnenhaalt. Het amateurisme krijgen we er gewoon niet uit.

Daar zijn nu echt wel stappen in gemaakt. Scouting is behoorlijk professioneler geworden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Galvez, Pauwels.. het wordt al beter.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 24, 2025, 14:52:59
Galvez, Pauwels.. het wordt al beter.
Galvez is huur verdien je niks aan.
Pauwels,Nieling,Mercera en Jansen kun je aan verdienen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op mei 24, 2025, 14:52:59
Galvez, Pauwels.. het wordt al beter.
Peersman, ritzmeier, rusnak, doke, ogbeche, maulun, er zijn ook wel beteren uit het buitenland gekomen
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op mei 24, 2025, 15:04:26
Galvez is huur verdien je niks aan.
Pauwels,Nieling,Mercera en Jansen kun je aan verdienen.

Ik reageerde over de kwaliteit van buitenlandse spelers niet of ze ook wat waard zijn ;)