Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Erg blij met de verlenging. Binnen ons huidige budget is Henk de beste trainer en past ook nog eens uitstekend hier,

Nu nog assistenten erbij die spelers beter maken en/of in vorm krijgen.

Ik geloof zelf niet dat taktiek het grote probleem is maar dat spelers te weinig progressie maken of hun oude niveau lang niet halen (Alhaft,Hilterman). Dat is bij te veel spelers een probleem dat het haast geen toeval kan zijn.

upweer


upweer

Citaat van: fred op april 16, 2025, 16:38:15
Prima trainer maar tactisch slecht.
Word echt tijd voor weer een goede assistent.
Dan is Henk op zijn best  |:)

Moeilijk, het moet een assist zijn met papieren.
Welke trainer met papieren wil 2 jaar naast Henk zitten, waarvan Henk eindverantwoordelijk is en bepaald en hem over 2 jaar pas kan overnemen?

Noem er een 3..
De enige die die rol wel prima vond was Sipke

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op april 16, 2025, 14:00:23
Mooi !!! En nu een goede assistent

Prima hoor, maar een paar echt goede spelers zou ook al veel helpen :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Citaat van: upweer op april 16, 2025, 17:21:19
Moeilijk, het moet een assist zijn met papieren.
Welke trainer met papieren wil 2 jaar naast Henk zitten, waarvan Henk eindverantwoordelijk is en bepaald en hem over 2 jaar pas kan overnemen?

Noem er een 3..
De enige die die rol wel prima vond was Sipke


Dat hebben ze het liefst ja, maar het is geen must dat de assistent de papieren voor hoofdtrainer heeft

Harry L.

Van harte allemaal, ik had liever eens een ander voor de groep gezien. Maar de keuze zal mede gemaakt zijn omdat anders het gros van de achterban onrustig wordt en zich geen leven zonder Henkie kan voorstellen.


Scc4-ever

Mooi dat Henk bijgetekend heeft.

sunderland

Het viel/valt mij al 1.5 jaar op dat Henk te veel moet doen. Gelukkig is hij nu rustiger aan de kant ( jong Az uit vorig seizoen was het vreselijk). Je kan niet alles ! Henk moest zijn eigen team coachen en motiveren en tactisch neerzetten en de tegenstander goed in de gaten houden. Dat kan niet! Henk heeft iemand naast hem nodig die de helft uit handen kan nemen. Sandor en Baardmans konden dat heel goed. Een heel groot voorbeeld was afgelopen zondag, jong Utrecht deed wat anders dan ze hadden verwacht en het  duurde een half uur voordat dat recht werd gezet. Sandor had dat gelijk door gehad.
Dus hoop dat Henk een sterken naast hem krijgt want dan word hij zelf ook nog sterker !

upweer

Citaat van: Bernardo op april 16, 2025, 18:04:08

Dat hebben ze het liefst ja, maar het is geen must dat de assistent de papieren voor hoofdtrainer heeft

Waarom hebben ze jeroen dat niet gehouden? Henk wou hem er ook bij houden

denistel

Citaat van: sunderland op april 16, 2025, 19:02:30
Het viel/valt mij al 1.5 jaar op dat Henk te veel moet doen. Gelukkig is hij nu rustiger aan de kant ( jong Az uit vorig seizoen was het vreselijk). Je kan niet alles ! Henk moest zijn eigen team coachen en motiveren en tactisch neerzetten en de tegenstander goed in de gaten houden. Dat kan niet! Henk heeft iemand naast hem nodig die de helft uit handen kan nemen. Sandor en Baardmans konden dat heel goed. Een heel groot voorbeeld was afgelopen zondag, jong Utrecht deed wat anders dan ze hadden verwacht en het  duurde een half uur voordat dat recht werd gezet. Sandor had dat gelijk door gehad.
Dus hoop dat Henk een sterken naast hem krijgt want dan word hij zelf ook nog sterker !

spelers kunnen dat zelf ik het veld ook doen toch maar omdat alles voorgekauwd en er zo veel beelden enz
worden bekeken dat ze dat zelf niet meer kunnen als het maar iets veranderd weten ze het niet meer
de maandag er voor speelde jong utrecht met oa ohio blake enz tegen d haag ze speelden nu met een
compleet ander team logisch dat ze anders speelden en met de leeuw en hilterman hoef je niet hoog
druk te zetten die kunnen het nooit belopen.

denistel

Citaat van: Harry L. op april 16, 2025, 18:28:59
Van harte allemaal, ik had liever eens een ander voor de groep gezien. Maar de keuze zal mede gemaakt zijn omdat anders het gros van de achterban onrustig wordt en zich geen leven zonder Henkie kan voorstellen.

al eerder gezegd ik zie hem liever in een algemene rol binnen cambuur
de man is uniek en heeft alles al laten zien met het 1e met de groep
die we nu hebben zal het lastig zijn dat te herhalen.er zullen dan betere
spelers bij moeten komen en goede aanvulling in de ts,we gaan het mee maken

Arno A

Wel lekker dat hij drie volledige seizoenen kan volmaken. We zitten pas in de laatste hoofdstukken van dl 1 van de Trilogie.

En dan is hij meer  dan driehonderd duels hoofdcoach geweest. Wordt waarschijnlijk bij Cambuur nooit weer verbeterd. Tuurlijk wordt elke volgende coach vergeleken met Henk . Maar dat kan helemaal niet want Henk is uniek in zijn soort.

Gabster

Gefeliciteerd Henk!

Zoals verwacht, 2 extra jaren om verder te bouwen.
Zo hoor je met een Cambuur man om te gaan.

In Henk we trust!

sunderland

Citaat van: denistel op april 16, 2025, 20:59:24
spelers kunnen dat zelf ik het veld ook doen toch maar omdat alles voorgekauwd en er zo veel beelden enz
worden bekeken dat ze dat zelf niet meer kunnen als het maar iets veranderd weten ze het niet meer
de maandag er voor speelde jong utrecht met oa ohio blake enz tegen d haag ze speelden nu met een
compleet ander team logisch dat ze anders speelden en met de leeuw en hilterman hoef je niet hoog
druk te zetten die kunnen het nooit belopen.
dat bedoel ik ook ze kunnen zelf niks meer in het veld. Een goede assistent en Henk zetten dat binnen 5 min om. En met Hilterman en de Leeuw kun je zeker wel 25 meter verder vooruit als de rest dan ook maar mee gaat. Als je ze in de 16 al stoort moeten ze lange bal spelen zo simpel is het . Nu konden ze rustig heen en weer spelen

mark1989

Ik vind het verhaal over de assistenten nu wel heel erg groot gemaakt. Zwaar overtrokken. Alsof het succes van de hele club afhangt van een goede assistent.
Volgens mij is het meest belangrijk om gewoon meer kwaliteit op het veld te krijgen. Er stond dit jaar een aardig team, maar te weinig scorend vermogen.
Met iets meer kwaliteit voorin en met name in de spits hadden we minstens 9 punten meer gepakt. Dus volgend jaar gewoon wat extra kwaliteit erbij. En niet zo druk maken om die assistent. Zoek iemand die in het plaatje past. Maar het hoeft geen Jurgen Klopp te zijn.