Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 01, 2025, 06:22:14
Marcel Groninger al jaren assistent trainer in Groningen gaat daar weg. Zou denk ik een hele goede zijn bij Henk. Geld hier als het taktisch brein van de Fc.
Lijkt ook rustige man en geen eigenwijze kakker.


Dit is een hele gevaarlijke man, enorm achter de ellebogen. Niet aan beginnen

Specuveter

Citaat van: Trainert! op april 02, 2025, 18:53:51

Dit is een hele gevaarlijke man, enorm achter de ellebogen. Niet aan beginnen
ken je hem??

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Trainert! op april 02, 2025, 18:53:51

Dit is een hele gevaarlijke man, enorm achter de ellebogen. Niet aan beginnen

Hoe weet je dat ? Is werkelijk al jaren bij de FC, heb werkelijk nog nooit iemand negatief over hem horen praten, en het stikt hier rond Delfzijl van de FC supporters........

Arno A

Waarom kan je Jordi Roelofsen na dit seizoen niet doorschuiven naar het eerste als assistent en opvolger van Burghout?

De Gast




sunderland

Mooi !!! En nu een goede assistent en vooral ook Henk de Jong voetbal want dat is lang geleden. ( dit seizoen alleen Excelsior en Graafschap een beetje).  ( hoop dat Henk dit leest).

michello

Citaat van: sunderland op april 16, 2025, 14:00:23
Mooi !!! En nu een goede assistent en vooral ook Henk de Jong voetbal want dat is lang geleden. ( dit seizoen alleen Excelsior en Graafschap een beetje).  ( hoop dat Henk dit leest).

En uit bij Vitesse en Den Bosch

okkele

"henk de jong voetbal" ?
ik denk niet dat arne slot terug komt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Arno A

Bij nos sport slapen ze nog rustig verder.....

Holwerd voor Cambuur

 |:) In Henk we trust!  |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mark1989

Fantastisch nieuws!
Goed voor Cambuur. Verstandig beleid van de directie.
Geeft rust en vertrouwen naar de toekomst.
Nu mooi achter de club blijven staan en rustig blijven.

Succes is niet te koop, maar het gaat komen!

Bernardo


fred

Prima trainer maar tactisch slecht.
Word echt tijd voor weer een goede assistent.
Dan is Henk op zijn best  |:)