Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Dus de kippenvanger mag alles roeptoeteren en Henk mag daarop niet reageren? Zo werkt dat niet.

YellowBlue

Citaat van: ruubmac op april 01, 2025, 13:25:29
Dus de kippenvanger mag alles roeptoeteren en Henk mag daarop niet reageren? Zo werkt dat niet.
Bij mij zeker niet,  maar het grote geld regeert, weet niet hoe sterk de directie in zijn schoenen staat als die vd Brink moeilijk gaat doen.

mark1989

Citaat van: YellowBlue op april 01, 2025, 20:49:56
Bij mij zeker niet,  maar het grote geld regeert, weet niet hoe sterk de directie in zijn schoenen staat als die vd Brink moeilijk gaat doen.

Ik hoop en verwacht dat de directie leiderschap toont in deze kwestie. De club is van het het volk en er zijn tal van verkeerde voorbeelden, waarbij geldschieters een club naar de afgrond slepen. Kijk naar ADO, Vitesse etc. Dus nooit toegeven aan geldschieters. Dat iemand geld in een club steekt is fijn, maar mag niet leiden tot verkeerde keuzes qua beleid. Wij als supporters geven elke thuiswedstrijd heel duidelijk aan dat we pal achter onze trainer staan Henk de Jong. Daarbij gaat het sportief heel erg goed en zit cambuur in een stijgende lijn. Dus het bestuur moet achter de trainer gaan staan.

Benniepos

Wie zou er nu assistent gaan worden? Pascal Boschaard misschien en na 2 jaar diploma op zak er het stokje overnemen?

Galdiano

https://archive.ph/xzLAx

Artikel over Bert van der Brink.
Wel bijzonder dat Pieter Kooi aan het woord komt

Bert zelf wilde niets zeggen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op april 02, 2025, 07:43:32
https://archive.ph/xzLAx

Artikel over Bert van der Brink.
Wel bijzonder dat Pieter Kooi aan het woord komt

Bert zelf wilde niets zeggen.

Dat is in ieder geval wel (eindelijk) verstandig van Bert. Ik denk dat het ook van Henk wel verstandiger was geweest om dit achter gesloten deuren te bespreken. Hij doet nu feitelijk hetzelfde als Bert zelf deed op social media.

Maar genoeg nu, focus op voetbal

Vlampiep

Als het bestuur Henk zijn uitlatingen zou willen aangrijpen om voorlopig niet over te gaan tot contact verlenging, hebben ze nu een stok gevonden om mee te slaan. Ik zou willen voorstellen om een tegenmacht op te werpen bij geen contract verlenging, namelijk massaal niet over te gaan tot SK verlenging.

Stiens

Citaat van: Galdiano op april 02, 2025, 07:43:32
https://archive.ph/xzLAx

Artikel over Bert van der Brink.
Wel bijzonder dat Pieter Kooi aan het woord komt

Bert zelf wilde niets zeggen.

Zegt wel weer iets over de directie dat zij zich hier niet over uitspreken maar het aan Pieter Kooi overlaten. Pieter verwoord het overigens prima.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op april 02, 2025, 07:58:11
namelijk massaal niet over te gaan tot SK verlenging.

8P
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sjaak

De reactie van Henk was ook voor de wedstrijd h?? Zat waarschijnlijk vol adrenaline

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 02, 2025, 09:23:30
8P
Beste Wadloper, as de sponsoren  ut foor ut seggen kreie en ut bestuur zich daarbij neer leit, is de volksclub doad en ist foor mei in iedergefal over.

papier

#4706
Toch ook een bijzonder domme reactie van Vd Brink. Nog even los van dat je dat niet moet doen gezien zijn functie bij de club. Twee oude mannen die schijnen tonnen te verdienen afzetten tegen Volendam waarvan we allemaal weten dat de salarissen daar niet mals zijn. M?hren kon daar immers in de KKD meer verdienen dan bij ons in de eredivisie.

Verder is de reactie van Vd Brink overigens ook vooral uit emotie en zien we vergelijkbare reacties legio in de social media en ook op dit forum. Wat dat betreft past hij bij de club, zo is het ook wel weer.

PePe

Citaat van: papier op april 02, 2025, 13:08:40
Toch ook een bijzonder domme reactie van Vd Brink. Nog even los van dat je dat niet moet doen gezien zijn functie bij de club. Twee oude mannen die schijnen tonnen te verdienen afzetten tegen Volendam waarvan we allemaal weten dat de salarissen daar niet mals zijn. M?hren kon daar immers in de KKD meer verdienen dan bij ons in de eredivisie.

Verder is de reactie van Vd Brink overigens ook vooral uit emotie en zien we vergelijkbare reacties legio in de social media en ook op dit forum. Wat dat betreft past hij bij de club, zo is het ook wel weer.

Wij kunnen dit wel doen, maar vd Brink had dit beter niet kunnen doen!

Bankzitter

Hij moet dat intern doen. Daar kan Henk prima tegen.
En wat is 1 verloren wedstrijd nou? Pas na drie nederlagen op rij zouden we echt wat te zeuren hebben.

Arno A

M?hren verdiende in zijn eerste seizoen drie en halve ton. Volledig gefinancierd door zakenmensen uit het palingdorp.
Qua spelersbegroting ( voor de rest van de selectie?) geven ze dit jaar 2 mln uit. Ik neem aan dat Cambuur  dit ( of volgend) seizoen toch ook wel haalt?