Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: mark1989 op maart 15, 2025, 22:01:29
Dat is gewoon echt flauwekul. Volendam wist ook hoe Cambuur ging spelen. De conclusie is gewoon dat Volendam op alle fronten beter is. Fysiek sterker, beter op elkaar ingespeeld. Ze speelden thuis op hun vertrouwde kunstgras. Heeft niks met passie te maken. Dat zijn van die loze kreten als je verliest. De spelers waren tot op het bot gemotiveerd om hier te winnen.


Klopt helemaal wat mij betreft. Je kan ook gewoon een keer de conclusie trekken dat de tegenstander een maat te groot was zonder al je eigen spelers en te technische staf met de grond gelijk te maken. Volendam was gisteren gewoon beter en Cambuur speelde niet goed omdat de tegenstander dat niet toe liet.

YellowBlue

Citaat van: mark1989 op maart 15, 2025, 21:52:07
Helemaal niet slechte beurt. Probeer eens realistisch te zijn ipv steeds af te zeiken. Tegenstander was gewoon veel beter. Dat viel iedereen tegen. Ik had ook verwacht dat het team verder zou zijn en dat we kans hadden. Verder viel ook alles even verkeerd.
We weten al heel lang dat we niet de beste ploeg hebben dus logisch dat je ook een keer verliest.
Ik zeik helemaal niemand af. Volendam overklaste ons,  maar het was toch gewoon ook een offday van ons?, Diemers minder dan normaal, Balk haalde zijn niveau niet en achterin stond het niet zo degelijk als de laatste weken. En ik vind het wel een slechte beurt van Henk. Pauwels de enige die nog wat dreiging had eraf. De Leeuw er plotseling weer in (R?lke afgeserveerd?) Otessen op de buiten terwijl Mercera de zwakste schakel was de 1e helft, had hem daar gezet en Alhaft op rechtsbuiten. Enz. Is niet erg, kan een keer. Nu weer door naar de.volgende pot.

Gabster

Nog 7 wedstrijden te gaan, Cambuur staat 5e en kan nog 2e eindigen.

Op basis van budget staat Cambuur Waar het dit seizoen hoort te Staan.
Op basis van doelstelling staat Cambuur waar het hoort te Staan.

Met Henk heeft Cambuur de juiste man in huis om als club stappen te maken.
Het elftal zelf heeft stappen gemaakt en begint meer en meer Henk zijn Voetbal te spelen.
Het is helemaal niet erg om ff van Volendam te verliezen, beidde beentjes weer ff op de Grond.

Promotie dit jaar is eigenlijk nog wat te vroeg voor dit team.
Maar er is een kans?.



In Henk we trust!

Lore

Citaat van: Gabster op maart 16, 2025, 20:22:10
Nog 7 wedstrijden te gaan, Cambuur staat 5e en kan nog 2e eindigen.

Op basis van budget staat Cambuur Waar het dit seizoen hoort te Staan.
Op basis van doelstelling staat Cambuur waar het hoort te Staan.

Met Henk heeft Cambuur de juiste man in huis om als club stappen te maken.
Het elftal zelf heeft stappen gemaakt en begint meer en meer Henk zijn Voetbal te spelen.
Het is helemaal niet erg om ff van Volendam te verliezen, beidde beentjes weer ff op de Grond.

Promotie dit jaar is eigenlijk nog wat te vroeg voor dit team.
Maar er is een kans?.

Ach, promotie komt eigenlijk nooit goed uit. Als je team ruim kampioen wordt dan worden de betere spelers weggekocht, worden wij nu kampioen dan zijn wij niet sterk genoeg. Eigenlijk allemaal onzin toch? Het enige wat je zeker weet met promotie is dat het heel druk wordt op de transfermarkt voor Cambuur.

Maar ik ben het helemaal met je eens. Cambuur ligt volledig op schema (misschien zelfs wel wat voor). Vorig jaar was een dramatisch seizoen. Dit seizoen doen wij weer bovenin mee. Promoveren zou fantastisch zijn, maar anders kunnen wij met een volgende stap weer meedoen om promotie.

Mooi man, het gaat eindelijk week ergens over!

mark1989

Citaat van: Gabster op maart 16, 2025, 20:22:10
Nog 7 wedstrijden te gaan, Cambuur staat 5e en kan nog 2e eindigen.

Op basis van budget staat Cambuur Waar het dit seizoen hoort te Staan.
Op basis van doelstelling staat Cambuur waar het hoort te Staan.

Met Henk heeft Cambuur de juiste man in huis om als club stappen te maken.
Het elftal zelf heeft stappen gemaakt en begint meer en meer Henk zijn Voetbal te spelen.
Het is helemaal niet erg om ff van Volendam te verliezen, beidde beentjes weer ff op de Grond.

Promotie dit jaar is eigenlijk nog wat te vroeg voor dit team.
Maar er is een kans?.

Keurig verwoord. Iedereen ook even de tijd geven om te groeien.

denistel

of je er aan toe bent of niet ere divisie wil je toch altijd bin wel klaar met die jong teams
top enz enz.Eredivisie elke wedstrijd 15,000 man en zo hoort het,

Noordcambuur

Citaat van: denistel op maart 17, 2025, 13:19:43
of je er aan toe bent of niet ere divisie wil je toch altijd bin wel klaar met die jong teams
top enz enz.Eredivisie elke wedstrijd 15,000 man en zo hoort het,
doen moet je snel af van een paar spelers denistel.
En daarvoor in plaats paar toppertjes halen maar dan zou je in de begroting groeien moeten.

mark1989

Citaat van: denistel op maart 17, 2025, 13:19:43
of je er aan toe bent of niet ere divisie wil je toch altijd bin wel klaar met die jong teams
top enz enz.Eredivisie elke wedstrijd 15,000 man en zo hoort het,

Tuurlijk willen we eredivisie. Maar als we te snel promoveren en er dan meteen weer uitvliegen zou een ramp zijn. Dan liever volgend jaar promoveren en blijven.
Maar ik snap ook wel dat je het niet kan plannen. Dus als het dit jaar lukt dan er voor gaan.

Lore

Citaat van: mark1989 op maart 17, 2025, 17:55:16
Tuurlijk willen we eredivisie. Maar als we te snel promoveren en er dan meteen weer uitvliegen zou een ramp zijn. Dan liever volgend jaar promoveren en blijven.
Maar ik snap ook wel dat je het niet kan plannen. Dus als het dit jaar lukt dan er voor gaan.

Maar dat is toch een valse tegenstelling? Er is geen enkele garantie dat je dan volgend jaar promoveert of dat je selectie per definitie beter is in de eredivisie als je een jaar later promoveert.


Arno A

Natuurlijk zo snel mogelijk. Maar volgend seizoen ( eventueel) ben je van Volendam en ADO ( ?) af. Wat krijg je terug Almere qua begroting halen we die in. En spelen voor nog geen 4.000 toeschouwers. RKC hebben nog wel een goede begroting. Maar blijft dit zo? Trekken ook geen massa aan kijkers. Dordrecht en de Graafschap hebben geen geld.

De enige ploeg met geld is dan Excelsior en misschien Willem II ( ?) of vult u maar in....

Je zou dan met z'n drie?n om de titel/promotie moeten/kunnen spelen. Wanneer je maar redelijk tot goed van start gaat. E?n goal na zes potjes kan dan niet meer.

mark1989

Citaat van: Lore op maart 17, 2025, 18:32:40
Maar dat is toch een valse tegenstelling? Er is geen enkele garantie dat je dan volgend jaar promoveert of dat je selectie per definitie beter is in de eredivisie als je een jaar later promoveert.

In zekere zin is het een valse tegenstelling inderdaad, daarom zeg ik er ook bij. Dat het geen keuze is en als je kan promoveren je er altijd voor moet gaan. Maar mijn hypothese is wel dat promoveren voor Cambuur dit jaar erg vroeg is. En dat komt omdat het geraamte van het elftal nog niet goed genoeg is. Op te veel posities kom je kwaliteit te kort. Bij promotie moet er heel veel bij en dan heb je weer veel nieuwe spelers die ingepast moeten worden en dat kost weer tijd. En dan is handhaven extra moeilijk.

Maar garanties heb je niet. Het kan ook zijn dat het volgend jaar niet lukt omdat de KKD weer veel sterker is. Dus in the end moet je gewoon een keer de stap maken.

Lore

Citaat van: mark1989 op maart 17, 2025, 20:54:26
In zekere zin is het een valse tegenstelling inderdaad, daarom zeg ik er ook bij. Dat het geen keuze is en als je kan promoveren je er altijd voor moet gaan. Maar mijn hypothese is wel dat promoveren voor Cambuur dit jaar erg vroeg is. En dat komt omdat het geraamte van het elftal nog niet goed genoeg is. Op te veel posities kom je kwaliteit te kort. Bij promotie moet er heel veel bij en dan heb je weer veel nieuwe spelers die ingepast moeten worden en dat kost weer tijd. En dan is handhaven extra moeilijk.

Maar garanties heb je niet. Het kan ook zijn dat het volgend jaar niet lukt omdat de KKD weer veel sterker is. Dus in the end moet je gewoon een keer de stap maken.

Ik denk dat je eigenlijk altijd op bepaalde posities kwaliteit te kort komt. Maar er komen dan nieuwe spelers bij en die moeten dat opvangen. NAC doet het nu ook prima. Het zou in ieder geval een droomstart zijn als Cambuur in de eerste twee jaar van het nieuwe stadion promoveert!

Noordcambuur

Henk de jong heeft uitgehaald naar Bert v/d Brink :0=

Bankzitter

Deed Michels ook in ?88, uithalen naar de bobo?s.
Spelersgroep ging door het vuur voor de trainer en de rest is geschiedenis.

AL

Citaat van: Noordcambuur op maart 28, 2025, 23:01:08
Henk de jong heeft uitgehaald naar Bert v/d Brink :0=

Mooi zo!!
Opzouten met die kippenvanger!!