Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Bankzitter op maart 11, 2025, 19:10:11
Sandor heeft totaal geen interesse om
nog in het voetbal te werken.

Daarom kijk ik ook nooit naar sportcast als hij er zit.

Specuveter

Citaat van: Poetser op maart 11, 2025, 20:19:22
Daarom kijk ik ook nooit naar sportcast als hij er zit.
Zou je toch eens moeten doen
Leer je veel van.
Volgende week zit die oude Muppet van DKV er weer
Dan kijk ik dus niet....

mark1989

We mogen onze handen dichtknijpen met een trainer zoals Henk. Hij krijgt het toch weer elkaar om het team in topvorm te krijgen voor het slot.
En als er iemand goed is in cruciale wedstrijden dan is het Henk de Jong. Ik kijk uit naar alle topwedstrijden de komende weken. We gaan echt niet alles winnen, maar kunnen het iedereen moeilijk maken.

Van mij mag Henk voor 5 jaar bijtekenen. Dan worden we echt een unieke club die gewoon vasthoud aan een trainer.
Je ziet het bij andere clubs zoals Helmond sport - trainer eruit. schiet niks op.  Bij Den Bosch - trainer eruit. Niks opgeschoten.
Heerenveen zoekt al jaren naar een geschikte trainer. Ze houden het amper een jaar vol daar.

Mooi vasthouden aan Henk en wat assistenten erbij. Dat gezeur dat iemand het perse over 2 jaar moet overnemen. Vind ik ook flauwekul. Dan zien we dan wel weer. Er zijn trainers genoeg. Ook over 2 jaar of 3 jaar.

Stiens

Citaat van: michello op maart 11, 2025, 19:39:26
Wel leuk een oud-Stienzer als assistent   :proost, alleen heeft Ren? de papieren (nog) niet in hoofdcoach te worden.

Heeft niet persee iets met Stiens te maken natuurlijk ;) Maar die papieren kan ie dan mooi halen als ie assistent van Henk is.

Destroyer

Citaat van: mark1989 op maart 11, 2025, 22:29:49
We mogen onze handen dichtknijpen met een trainer zoals Henk. Hij krijgt het toch weer elkaar om het team in topvorm te krijgen voor het slot.
En als er iemand goed is in cruciale wedstrijden dan is het Henk de Jong. Ik kijk uit naar alle topwedstrijden de komende weken. We gaan echt niet alles winnen, maar kunnen het iedereen moeilijk maken.

Van mij mag Henk voor 5 jaar bijtekenen. Dan worden we echt een unieke club die gewoon vasthoud aan een trainer.
Je ziet het bij andere clubs zoals Helmond sport - trainer eruit. schiet niks op.  Bij Den Bosch - trainer eruit. Niks opgeschoten.
Heerenveen zoekt al jaren naar een geschikte trainer. Ze houden het amper een jaar vol daar.

Mooi vasthouden aan Henk en wat assistenten erbij. Dat gezeur dat iemand het perse over 2 jaar moet overnemen. Vind ik ook flauwekul. Dan zien we dan wel weer. Er zijn trainers genoeg. Ook over 2 jaar of 3 jaar.

Denk jij dat Henk ?berhaupt nog vijf jaar trainer wil zijn dan?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mark1989

Citaat van: Destroyer op maart 12, 2025, 09:30:55
Denk jij dat Henk ?berhaupt nog vijf jaar trainer wil zijn dan?

Dat weet ik niet. Ik denk dat je nu niet 5 jaar vooruit kan kijken, maar dat hoeft ook niet. Je kunt ook nu voor2 of 3 jaar verlengen met een optie en dan bekijken wat Henk wil.
Ik vind alleen dat Henk de Jong als trainer erg onderschat wordt. Een beetje vergelijkbaar met Foppe de Haan. Ook een top trainer. Daar zijn er maar weinig van.

PePe

Citaat van: Stiens op maart 12, 2025, 09:05:11
Heeft niet persee iets met Stiens te maken natuurlijk ;) Maar die papieren kan ie dan mooi halen als ie assistent van Henk is.

Dan moet ie direct worden toegelaten door de knvb, die zorgen meestal voor een vertraging.

Arno A

Ik gun het hem ook wel, dat hij eens (minstens) drie volledige seizoenen achtereen hoofdtrainer van Cambuur is. Dan kan hij mooi (mee)bouwen aan het fundament voor een stabiele(re) eredivisieploeg. Met wie dan ook de assistenten zijn. Die assistenten kunnen mooi ervaring opdoen. En anders is er vast wel een ervaren coach te vinden die niet ( meer) de ambitie heeft om hoofdcoach te worden, maar wel ( een schat) aan ervaring meebrengt.

mark1989

#4613
Citaat van: Arno A op maart 13, 2025, 11:20:32
Ik gun het hem ook wel, dat hij eens (minstens) drie volledige seizoenen achtereen hoofdtrainer van Cambuur is. Dan kan hij mooi (mee)bouwen aan het fundament voor een stabiele(re) eredivisieploeg. Met wie dan ook de assistenten zijn. Die assistenten kunnen mooi ervaring opdoen. En anders is er vast wel een ervaren coach te vinden die niet ( meer) de ambitie heeft om hoofdcoach te worden, maar wel ( een schat) aan ervaring meebrengt.

Dat zou de ideale oplossing zijn. Als de club dat nu gewoon duidelijk aangeeft naar buiten toe is er ook rust.
Bovendien misschien is rene van der weij over 3 jaar wel klaar om bij Cambuur in te stappen heb je dan de ideale trainer. Dan zit je nu moeilijk te doen om niks.


michello


mark1989

Citaat van: michello op maart 13, 2025, 16:12:12
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/14908380/henk-de-jong-verlengt-contract-in-loodzware-periode-ben-altijd-positief


Mooi respectvol interview!   Henk  _O_

Geweldig interview, bedankt voor het delen. Toch even een traantje weggepinkt. Wat een geweldig persoon. Zo trots dat wij hem als trainer hebben.
Eerlijk en duidelijk.
Voor altijd in ons hart!


Noordcambuur

Waarom de Leeuw en Smand??Henk ohhh Henk ohhh Henk  :_schater

Poetser

Flikker even op met die stemmingmakerij.