Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bernardo op februari 09, 2025, 13:46:46
Jonker en Pastoor passen hier toch totaal niet, die hebben binnen de kortste keren het publiek tegen zich. Betweters.
jonker zou hier td worden en dat was al zo goed als rond. Toen kwam op hetzelfde moment de Knjb voorbij en ging hij daarheen

diekhuzen

Citaat van: sunderland op februari 09, 2025, 17:42:42
aan jullie beide nogmaals de vraag. Wat heeft jullie hele verhaal wat waar is nu met het voetbal op het veld te maken?

Dat vraag ik me ook af :_schater

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 09, 2025, 17:42:42
aan jullie beide nogmaals de vraag. Wat heeft jullie hele verhaal wat waar is nu met het voetbal op het veld te maken?
Hest wel us hoort van oorzaak en gevolg.

zeewolde

Als er een nieuwe trainer komt, wat ik niet hoop , lijkt Rick Kruys me wel een heel goeie opvolger.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 09, 2025, 19:19:14
Hest wel us hoort van oorzaak en gevolg.
hest wel us hoort van oorzaak en gevolg in dit verhaal? Dus omdat het voetbal thuis heel vaak niet is om aan te gluren is de oorzaak daarvan al die verhalen buiten het voetbal om. .. gaat toch nergens over. Heb thuis nog maar 2 leuke wedstrijden gezien.

mark1989

Citaat van: sunderland op februari 09, 2025, 20:01:54
hest wel us hoort van oorzaak en gevolg in dit verhaal? Dus omdat het voetbal thuis heel vaak niet is om aan te gluren is de oorzaak daarvan al die verhalen buiten het voetbal om. .. gaat toch nergens over. Heb thuis nog maar 2 leuke wedstrijden gezien.

Als je je verwachtingen wat naar beneden bijstelt en een beetje meer in de realiteit van de KKD kijkt, valt er veel meer te genieten.
Het niveau KKD is niet erg hoog. De meeste clubs uit de tweede klasse kunnen moeiteloos mee. Maar ondanks het niet hoogstaand is is het wel spannend en kan iedereen van iedereen winnen.
En zie je misschien niet 2, maar 6 leuke thuiswedstrijden per seizoen.

denistel

Citaat van: mark1989 op februari 09, 2025, 20:11:10
Als je je verwachtingen wat naar beneden bijstelt en een beetje meer in de realiteit van de KKD kijkt, valt er veel meer te genieten.
Het niveau KKD is niet erg hoog. De meeste clubs uit de tweede klasse kunnen moeiteloos mee. Maar ondanks het niet hoogstaand is is het wel spannend en kan iedereen van iedereen winnen.
En zie je misschien niet 2, maar 6 leuke thuiswedstrijden per seizoen.

zit wel wat in maar je wilt ook wel eens een pit zien waarin het lekker loopt
en er volop wordt gescoord Telstar maakt er bijvoorbeeld weer 6 vandaag
met frank en vrij voetbal dat mis ik hier wel eens tis te berekenend en dat
is misschien een keuze maar is niet mijn voetbal.

denistel

Citaat van: zeewolde op februari 09, 2025, 19:32:18
Als er een nieuwe trainer komt, wat ik niet hoop , lijkt Rick Kruys me wel een heel goeie opvolger.

Ook geen verkeerde idd

denistel

Citaat van: Bernardo op februari 09, 2025, 13:46:46
Jonker en Pastoor passen hier toch totaal niet, die hebben binnen de kortste keren het publiek tegen zich. Betweters.

Gaat om kwaliteit van het voetbal en hoe je presteerd toch.En als ze dat goed doen waarom
zouden ze het publiek dan tegen zich hebben???

Een 2e Henk de Jong krijg je niet want die man is uniek.

mark1989

Citaat van: denistel op februari 09, 2025, 20:51:26
zit wel wat in maar je wilt ook wel eens een pit zien waarin het lekker loopt
en er volop wordt gescoord Telstar maakt er bijvoorbeeld weer 6 vandaag
met frank en vrij voetbal dat mis ik hier wel eens tis te berekenend en dat
is misschien een keuze maar is niet mijn voetbal.

Telstar speelt zonder druk en verwachtingen. En ook heel wisselvallig. Verliezen met 5-1 van MVV en staan 11e.
Er zijn vast nog wel seizoenkaarten te krijgen voor Telstar. Cambuur wil zo snel mogelijk promoveren en resultaat is belangrijk. Omdat er toch wat in zit dit seizoen.
Het is nu belangrijk om zoveel mogelijk punten te halen in deze periode. Het is slecht weer en de velden zijn slecht. Punten die je nu pakt zorgen ervoor dat je straks goed staat. En er komen echt nog wel hele mooie wedstrijden aan.Het team speelts steeds beter en als we straks 2 spitsen fit hebben. Kunnen we veel makkelijker druk zetten en domineren. Ik denk bijvoorbeeld Top oss thuis. Dat we er dan een keer echt uithalen en dan kan het ook zomaar 4-0 worden. Daar hebben we wel de ploeg voor.

denistel

Citaat van: mark1989 op februari 09, 2025, 23:10:33
Telstar speelt zonder druk en verwachtingen. En ook heel wisselvallig. Verliezen met 5-1 van MVV en staan 11e.
Er zijn vast nog wel seizoenkaarten te krijgen voor Telstar. Cambuur wil zo snel mogelijk promoveren en resultaat is belangrijk. Omdat er toch wat in zit dit seizoen.
Het is nu belangrijk om zoveel mogelijk punten te halen in deze periode. Het is slecht weer en de velden zijn slecht. Punten die je nu pakt zorgen ervoor dat je straks goed staat. En er komen echt nog wel hele mooie wedstrijden aan.Het team speelts steeds beter en als we straks 2 spitsen fit hebben. Kunnen we veel makkelijker druk zetten en domineren. Ik denk bijvoorbeeld Top oss thuis. Dat we er dan een keer echt uithalen en dan kan het ook zomaar 4-0 worden. Daar hebben we wel de ploeg voor.

Klopt allemaal wel maar ze doen het wel die 6-0 en ze zijn hun topscoorder kwijt geraakt
ook nog.Ik hoop zeker dat het de komende maanden leuker wordt bij ons we gaan het
zien eerst vanavond maar

Voorstopper

Citaat van: denistel op februari 10, 2025, 03:52:31
Klopt allemaal wel maar ze doen het wel die 6-0 en ze zijn hun topscoorder kwijt geraakt
ook nog.Ik hoop zeker dat het de komende maanden leuker wordt bij ons we gaan het
zien eerst vanavond maar
Kan ook een bevrijding zijn, de topscorer die een beetje de Remi speelt voorin en zelf elke bal op goal schier ongeacht een ander in een betere positie staat.

denistel

#4437
Citaat van: Voorstopper op februari 10, 2025, 12:48:07
Kan ook een bevrijding zijn, de topscorer die een beetje de Remi speelt voorin en zelf elke bal op goal schier ongeacht een ander in een betere positie staat.

kan ook zo zijn.ze hebben een paar spelers waar wij wel wat mee zouden kunnen.

sunderland

Citaat van: mark1989 op februari 09, 2025, 23:10:33
Telstar speelt zonder druk en verwachtingen. En ook heel wisselvallig. Verliezen met 5-1 van MVV en staan 11e.
Er zijn vast nog wel seizoenkaarten te krijgen voor Telstar. Cambuur wil zo snel mogelijk promoveren en resultaat is belangrijk. Omdat er toch wat in zit dit seizoen.
Het is nu belangrijk om zoveel mogelijk punten te halen in deze periode. Het is slecht weer en de velden zijn slecht. Punten die je nu pakt zorgen ervoor dat je straks goed staat. En er komen echt nog wel hele mooie wedstrijden aan.Het team speelts steeds beter en als we straks 2 spitsen fit hebben. Kunnen we veel makkelijker druk zetten en domineren. Ik denk bijvoorbeeld Top oss thuis. Dat we er dan een keer echt uithalen en dan kan het ook zomaar 4-0 worden. Daar hebben we wel de ploeg voor.
dat laatste!!!! En daarom vind ik ook dat er vooral thuis veel meer inzit dan 2 goede wedstrijden. Er zit veel meer in deze selectie

Bankzitter

Eerste fase was een nieuw team opbouwen met slechte resultaten als gevolg.
Daarna een fase met resultaatvoetbal en moeizame overwinningen , aanhaken bij de bovenste plekken.

En nu moeten we de omslag maken naar de volgende fase: goed voetbal en comfortabele overwinningen, afstand nemen van plek 8.

En dan komt de laatste fase: 4/5 wedstrijden in de beslissende fase de zaak afmaken.