Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Vlampiep op februari 14, 2025, 19:57:00
Volgens Ard heeft de club een beleidsplan voor meerdere jaren, dus hiemee spreekt niet het vertrouwen in Henk voor de komende jaren.

1 met optie lijkt me prima. Spel ondermaats maar resultaten en binding prima. Verlengen prima maar niet tot in den treure. Als er wederzijds vertrouwen is in eigen kwaliteit dus als trainer en in vasthouden en doorgroeien van selectie dan lijkt 1+1 me prima.

Harry L.

Citaat van: Noordcambuur op februari 14, 2025, 22:31:43
Niet verlengen met Henk het is heel slecht spelers worden niet beter onder Henk.

Amen

Noordcambuur

Citaat van: Harry L. op februari 14, 2025, 22:32:03
Aub na dit seizoen bedanken voor al het mooie wat hij ons gebracht heeft maar ik hoef dit geknoei niet nog meer jaren aan te zien.
zo zit het weg ermee ben er welf klaar mee met zijn praatjes?.

Gabster

Ah daar hebben wij de gebruikelijke klaagers weer. Ze hielden zich ff stil Maar dit gelijkspel is natuurlijk een reden om de Ouwe koeien weer uit de sloot te halen.

Dat Cambuur 20 Kansen creeert en Dan door Dom pech 1-1 speelt wordt Dan ff terzijde geschoven.
De 20 kansen vertellen mij dat Henk zijn plan werkte, Maar de spelers moeten het afmaken.
Scored Cambuur 3-4x Dan zijn die klagers weer muis stil.
Blijf Dan de rest van het seizoen Maar in je holletje zitten.

Het worden Mooie Maanden en het seizoens doel gaat bereikt worden.
Op naar een contract van 2 jaar plus 1 jaar optie.
In Henk we trust!

AL


NRG

Henk graag in een andere rol voor de club behouden, maar als trainer is het wel klaar nu. Heb nog geen fatsoenlijke thuiswedstrijd gezien dit seizoen. Tactisch was nooit een hoogvlieger, maar hij kan het heilige vuur ook niet niet meer in de ploeg krijgen.

michello

Zoek het maar eens op. In bijna alle seizoenen onder Henk haalden we uit (veel) meer punten dan thuis. Het is geen toeval meer. Van mij mag Henk echt wel blijven maar het is toch bijzonder dat Henk het maar niet voor elkaar kan krijgen om die statistieken van thuis en uit dichter bij elkaar te krijgen.

Eewal

Citaat van: Gabster op februari 14, 2025, 22:54:38
Ah daar hebben wij de gebruikelijke klaagers weer. Ze hielden zich ff stil Maar dit gelijkspel is natuurlijk een reden om de Ouwe koeien weer uit de sloot te halen.

Dat Cambuur 20 Kansen creeert en Dan door Dom pech 1-1 speelt wordt Dan ff terzijde geschoven.
De 20 kansen vertellen mij dat Henk zijn plan werkte, Maar de spelers moeten het afmaken.
Scored Cambuur 3-4x Dan zijn die klagers weer muis stil.
Blijf Dan de rest van het seizoen Maar in je holletje zitten.

Het worden Mooie Maanden en het seizoens doel gaat bereikt worden.
Op naar een contract van 2 jaar plus 1 jaar optie.
wat heb jij gedronken?

NRG

Citaat van: Gabster op februari 14, 2025, 22:54:38
Ah daar hebben wij de gebruikelijke klaagers weer. Ze hielden zich ff stil Maar dit gelijkspel is natuurlijk een reden om de Ouwe koeien weer uit de sloot te halen.

Dat Cambuur 20 Kansen creeert en Dan door Dom pech 1-1 speelt wordt Dan ff terzijde geschoven.
De 20 kansen vertellen mij dat Henk zijn plan werkte, Maar de spelers moeten het afmaken.
Scored Cambuur 3-4x Dan zijn die klagers weer muis stil.
Blijf Dan de rest van het seizoen Maar in je holletje zitten.

Het worden Mooie Maanden en het seizoens doel gaat bereikt worden.
Op naar een contract van 2 jaar plus 1 jaar optie.


20 kansen. Dan heb je het over het hele seizoen zeker?

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op februari 14, 2025, 22:57:20
wat heb jij gedronken?
hij komt even om het hoekje kijken wat een figuur 16 berichten? :_schater

Noordcambuur

Citaat van: NRG op februari 14, 2025, 22:58:34

20 kansen. Dan heb je het over het hele seizoen zeker?
haha  :D :D


Bernardo

Citaat van: Gabster op februari 14, 2025, 23:02:34
Lees Maar Ff : 20 Schoten


https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1257887/bounida-kan-jong-ajax-niet-helpen-tegen-ado-bizarre-slotfase-in-leeuwarden.html

We hebben 1 echte kans gehad dat was dat schot op de paal van Diemers, voor de rest hebben we helemaal niks gecre?erd. Om te janken

Gabster

Citaat van: Noordcambuur op februari 14, 2025, 22:58:51
hij komt even om het hoekje kijken wat een figuur 16 berichten? :_schater

Ga die 17 berichten eens lezen ?.
Dan is het vrij duidelijk dat ik Al jaren bij Cambuur Kom en dit forum volg.
Micheal Mols, stam, Obeche, Cambuur - Ajax ( champions league)  allemaal live gezien.
In Henk we trust!

Noordcambuur

Citaat van: Gabster op februari 14, 2025, 23:06:19
Ga die 17 berichten eens lezen ?.
Dan is het vrij duidelijk dat ik Al jaren bij Cambuur Kom en dit forum volg.
Micheal Mols, stam, Obeche, Cambuur - Ajax ( champions league)  allemaal live gezien.
Welkom Gabster?..