Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Gabster

Citaat van: sunderland op februari 09, 2025, 17:42:42
aan jullie beide nogmaals de vraag. Wat heeft jullie hele verhaal wat waar is nu met het voetbal op het veld te maken?


Dat is een mooie vraag:

Fase 1: seizoen 2024-2025

- nieuwe TD halen en hem in laten werken
- vernieuwing van de spelers groep, mbt houdbaarheidsdatum groeps dynamiek en contracten
- verkoop en of ontbinding van contracten
- nieuwe contracten afsluiten
- begin met bouw van een nieuw elftal, dit neemt normaal 2 seizoenen in.
- gewenning aan het nieuwe stadion
- invoegen van jeugd spelers (beleids doel is minimaal 2 spelers in de basis)

Wat ook invloed heeft:

- stadion afbouwen
- nieuwe sponsoren vinden
- trainings locatie voor de spelers en staf
- vervroegd afbetalen schuld ( cre?ert een groter spelers budget)

Doel: plaats 5 & nacompetitie

Het neemt tijd in om een team te laten clicken en het te laten spelen op de manier dat men voor ogen heeft. Voorbeeld: Het mooie voor een aanvaller is wanneer de middenvelder jouw begrijpt en de bal neerlegt waar jij hem wil hebben. Die click en andere tactische bewegingen is waar men aan werkt.
Het aanleren, als nieuw team, van plan A, B en C en die ervaring opdoen neemt ook tijd in.
Dit is ook wat Henk de supporters vertelde in Oktober, en dat wij een beter elftal gaan zien na de winter stop.

Groei vergt tijd en gaat met ups & downs. De tegenstander past zich ook aan en dit kan dan resulteren in meer counter voetbal ipv open spel.
Vandaar dat jij dit seizoen niet altijd het voetbal ziet waar iedereen tevreden mee is.
Sluit daarbij aan dat gedoe tijdens de transfer window mbt de nieuwe spits en dan zie jij hoe het beleid en de spelers budget invloed hebben op hoe Cambuur op het moment speelt.
Men kocht een spits aan, volgens plan, maar men had niet op de blessure gerekend, vandaar dat het spel plan moest worden aangepast.

Fase 2: winter transfer periode

- verhuur of ontbinding van contracten
- halen van nieuwe target spelers
- evalueren van jeugd spelers
- vervroegd afbetalen schuld


Fase 3: 2025-2026 transfer window

Hier wordt de volgende stap gezet mbt kwalitatieve spelers en voorbereiding voor de Eredivisie.
Het spel zal gedurende dit seizoen ook beter zijn en het doel zal promotie zijn.

Fase 4: 2026 - 2027 - Eredivisie spelen

Fase 5: in 2029 een stabiele Eredivisie club zijn met een begroting van 16m+.


In Henk we trust!

sunderland

Jij kunt wel een heel lang verhaal over fases ophangen.
Alles daarin is waar.
Ik vind ons voetbal thuis erg matig.
Niks ten nadele van Henk maar iedereen ziet het.

Destroyer

Fase 1 promoveren rechstreeks

Fase 2 t/m 4 8x dkv verslaan

Fase 5 Europa League

|:) :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 10, 2025, 17:46:56
Jij kunt wel een heel lang verhaal over fases ophangen.
Alles daarin is waar.
Ik vind ons voetbal thuis erg matig.
Niks ten nadele van Henk maar iedereen ziet het.
Vele Inclusief ik zelf hebben gedacht dat dese selectie snel in balans zou zijn. Nou niets blijkt minder waar te zijn. Nu begint deze selectie in hun kracht te komen, maar is nog steeds kwetsbaar. Het vraagt tijd en nu we er best wel goed voorstaan, vragen we waarschijnlijk meer dan waar gemaakt kan worden op heel korte termijn. Geef Henk de tijd.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op februari 10, 2025, 18:20:01
Fase 1 promoveren rechstreeks

Fase 2 t/m 4 8x dkv verslaan

Fase 5 Europa League

|:) :scc

Dat gaat helaas niet gebeuren. Na 2x winst tegen dkv degraderen ze :proost
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

janou

Citaat van: sunderland op februari 10, 2025, 17:46:56
Jij kunt wel een heel lang verhaal over fases ophangen.
Alles daarin is waar.
Ik vind ons voetbal thuis erg matig.
Niks ten nadele van Henk maar iedereen ziet het.

Die fases gaan over hoe je als club gaat groeien. En in deze fase is het ook nog niet heel raar dat het voetbal niet altijd even goed is, je bent gewoon een compleet nieuw team dat steeds beter voetbalt. Dit jaar is de doelstelling play-offs, en je staat op 1 punt van directe promotie. Dan kan het spel thuis wel beter moeten, maar wij lopen gewoon voor planning m.b.t. het 3 jarenplan om te promoveren. Dat vind ik belangrijker dan dat wij nog niet zo makkelijk wedstrijden met 5-0 winnen. Stel dat we dit jaar niet promoveren (Ik ga nog steeds uit van play-offs), dan hebben we een mooie basis om door te groeien zodat we volgend seizoen wedstrijden wat makkelijker gaan winnen, vooral thuis.


NRG

Citaat van: sunderland op februari 10, 2025, 17:46:56
Jij kunt wel een heel lang verhaal over fases ophangen.
Alles daarin is waar.
Ik vind ons voetbal thuis erg matig.
Niks ten nadele van Henk maar iedereen ziet het.

Eens. Als je naar de ranglijst kijkt doen we het geweldig.
Maar ik ben dit seizoen nog niet vaak na een thuiswedstrijd naar huis gegaan met gevoel dat ik een mooie pot voetbal heb gezien.

beam

Ut is een kwestie fan geduld, rustig wachten op de dag. Dat ons Henk een standbeeld heeft!

Henk Held we gaan promoveren!

Holwerd voor Cambuur

Valentijnsdag lijkt mij een mooie dag om contractverlenging bekend te maken |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Benniepos

Heb begrepen dat Henk een driejarig contract wil en Cambuur 1 jaar. Daar zal de discussie over gaan. Daarom ook nog g??n klap er op!!!

Andy King

Citaat van: Benniepos op februari 14, 2025, 13:57:43
Heb begrepen dat Henk een driejarig contract wil en Cambuur 1 jaar. Daar zal de discussie over gaan. Daarom ook nog g??n klap er op!!!

Dan zal het wel twee jaar worden?

Vlampiep

Citaat van: Andy King op februari 14, 2025, 18:21:23
Dan zal het wel twee jaar worden?
Volgens Ard heeft de club een beleidsplan voor meerdere jaren, dus hiemee spreekt niet het vertrouwen in Henk voor de komende jaren.

Noordcambuur

Niet verlengen met Henk het is heel slecht spelers worden niet beter onder Henk.

Harry L.

Aub na dit seizoen bedanken voor al het mooie wat hij ons gebracht heeft maar ik hoef dit geknoei niet nog meer jaren aan te zien.