Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Eerst maar a.s. Vrijdag afwachten win je deze heb je al een goede serie neergezet.
Kijk eens waar we een paar weken hebben gestaan.

Destroyer

Als je nu vrijdag kan winnen kun je stabiel bovenin meedraaien. Ook voor periode. Ook al is het tegen zo'n kut jong team, we moeten er massaal achter gaan staan!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: diekhuzen op november 03, 2024, 20:22:36
;) Eens, maar heb je gekeken naar Helmond - Excelsior? 
Ploegen ontlopen elkaar nauwelijks en ook promotie is mogelijk. Volendam en Excelsior zijn wellicht favoriet, maar wij doen niet onder.

Gunstige uitslagen, volendam gelijk, Helmond verloren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurAmersfoort

We zouden toch maar 2 thuiswedstrijden gewonnen hebben. Had makkelijk gekund, dan stond je nu gewoon op 1 punt van een promotieplek.

Het is echt een heel raar seizoen en niemand steekt er bovenuit. Ik verwacht dat Helmond en den Bosch wel zullen wegzakken dus dan zijn Excelsior, de Graafschap en Volendam de grote concurrenten.

2 goede aankopen in de winter kunnen je zomaar naar de eredivisie schieten..

anderszchristian

Citaat van: Destroyer op november 03, 2024, 20:34:59
Als je nu vrijdag kan winnen kun je stabiel bovenin meedraaien. Ook voor periode. Ook al is het tegen zo'n kut jong team, we moeten er massaal achter gaan staan!
Verwacht vrijdag volle bak, mag de hoofdtribune al volledig gevuld?

beam

Citaat van: diekhuzen op november 03, 2024, 09:56:22
Ik heb de eerste wedstrijden totaal anders beleefd. Het was matig, optisch veldoverwicht, maar er werd (te) weinig gecre?erd. Door te veronderstellen dat het een kwestie is van kansen missen, camoufleer je het probleem.
Het gaat al een behoorlijke periode slecht en supporters mogen kritisch zijn, ook op Henk de Jong.

Dat scorend vermogen vertrekt en dat Cambuur spelers aantrekt zonder dergelijke statistieken is matig scoutingswerk. Het aantrekken van namen is makkelijk, maar gaat toch ook om de balans?
Het aantrekken van Afolabi op het laatste moment is niet helemaal lekker gegaan en dat mag je ook onze scouts aanrekenen. We hebben een spits hard nodig en dan neem je te veel risico door het halen van een spits met weinig minuten in de benen en een historie van blessureleed. Nogmaals schaduwlijst en deadline transfers is hedendaagse voetbal en dat maakt het niet makkelijk, maar een goede scout kan toch wel ??n fitte spits leveren? Dat spelers op het laatste moment vertrekken en dat je in feite elke seizoen op nieuw moet beginnen is een "probleem" dat zowat elke KKD club mee te maken heeft.
Cambuur mag best meer ambitie uitspreken en past ook bij onze club. Nu heeft Henk in alle emotie een paar weken terug benadrukt dat we in een opbouwfase zitten en dan vraag ik me af of Henk de juiste trainer is? Henk is een succestrainer voor op korte termijn.

Wij spelen in een schitterend goed gevuld stadion en als je kijkt naar de concurrentie dan zijn wij niet kansloos en zelfs niet voor de tweede plaats ( is ook promotie) . Het is alleen jammer dat we geen balvaste spits hebben, want zodra tegenstanders zich gaan ingraven hebben wij een type Uldrikus nodig. En dat is de rol van een goede scout.

Wellicht dat er in de winter nog wat versterking komt en met Cascilli en Schaapman zijn twee goede krachten terug.  Beide spelers zijn van meerwaarde.
Henk de juiste man om volop voor promotie te gaan.
Helemaal eens met het bovenste stuk. Denk alleen dat Henk nog altijd de beste man is bij Cambuur. Overigens deed Ultee het ook niet zo slecht met het materiaal wat we toen hadden. Blij met de punten en deze positieve vibe op het forum. Na de eerste wedstrijden kwam ik als een zwartkijker het stadion uit en zo gaande de week was ik wat een grijs kijker en voor de wedstrijd weer een wit kijker. Ik hoop echt dat ik even een paar wedstrijden geen zwart kijker hoef te zijn.

Het voetbal hoeft wat mij betreft goed te zijn. Als ze verliezen met veel strijd en passie. Kan ik er wel mee leven.

denistel

Citaat van: CambuurAmersfoort op november 03, 2024, 22:14:13
We zouden toch maar 2 thuiswedstrijden gewonnen hebben. Had makkelijk gekund, dan stond je nu gewoon op 1 punt van een promotieplek.

Het is echt een heel raar seizoen en niemand steekt er bovenuit. Ik verwacht dat Helmond en den Bosch wel zullen wegzakken dus dan zijn Excelsior, de Graafschap en Volendam de grote concurrenten.

2 goede aankopen in de winter kunnen je zomaar naar de eredivisie schieten..

verwacht D Haag ook nog er bij

Specuveter

Vd Weij stopt na dit seizoen bij Genemuiden
En staat open voor een vervolgstap in het betaalde voetbal
Een ?n een is twee??

beam

Citaat van: Specuveter op november 08, 2024, 09:56:24
Vd Weij stopt na dit seizoen bij Genemuiden
En staat open voor een vervolgstap in het betaalde voetbal
Een ?n een is twee??
Enerzijds zou het super zijn voor Cambuur. Maar de podcast gaat mij ook aan het ?hert? zeg maar. Vinden jullie dat hij het moet doen? Dan kunnen we nooit meer zijn analyse aanhoren.

Bernardo

Citaat van: beam op november 08, 2024, 11:14:12
Enerzijds zou het super zijn voor Cambuur. Maar de podcast gaat mij ook aan het ?hert? zeg maar. Vinden jullie dat hij het moet doen? Dan kunnen we nooit meer zijn analyse aanhoren.

Als hij naar het betaald voetbal wil, moet hij dat doen en moet het wat mij betreft ook bij Cambuur zijn. Ook als hij naar een andere betaaldvoebal club zou gaan, moet hij wel stoppen met podcast.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op november 08, 2024, 09:56:24
Vd Weij stopt na dit seizoen bij Genemuiden
En staat open voor een vervolgstap in het betaalde voetbal
Een ?n een is twee??
eerst maar een spits halen we hebben genoeg in de technische staf.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op november 08, 2024, 12:15:22
hebben genoeg in de technische staf.

Daar zijn de meningen over verdeeld.

Burghout en Reinsma zijn beide geloof ik aangemeld voor coach betaald voetbal en zullen veel afwezig zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Specuveter op november 08, 2024, 09:56:24
Vd Weij stopt na dit seizoen bij Genemuiden
En staat open voor een vervolgstap in het betaalde voetbal
Een ?n een is twee??

denk dat het ook zo weer een club uit de 2e of 3e divisie kan worden
heeft het gewoon goed gedaan.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Area 58