Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Je mag best de missers benoemen. Noem dan ook spelers die het wel boven verwachting doen, bijvoorbeeld Pauwels.

Zo slecht was de transferperiode niet. Als je het krom noemt dat niet elke nieuwe speler een aanwinst is, dan zijn je verwachtingen ook te hoog. Als de helft slaagt, is dat binnen het betaald voetbal een goed resultaat. Daarbij moet je ook kijken naar potentie. Sommige zijn nog niet op niveau maar kunnen er wel naar toe groeien oa Kooistra.
En sommigen zullen het niet redden, hoort erbij. Dat wil niet zeggen dat het beleid krom is.

Grijskijkert

Wat ik eerder al eens zei, met 2 gerichte versterkingen doe je mee om promotie...
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Vorig seizoen had investeren geen zin? de bovenste waren te sterk.
Dit seizoen ligt het open en Henk is een trainer die weet hoe het is om te spelen om promotie.
Een seizoen is lang en dan gaan zaken als druk mee spelen.

Een ideaal seizoen waarin een extra investering zomaar tot promotie kan leiden.

Vlampiep

Henk zijn 100e overwinning, maar de mooiste en belangrijkst is de overwinning op de cyste in zijn hoofd.
Gefeliciteerd  w:) w:) w:) w:)
Nu op naar de 200.

Gabster

#3949
Citaat van: Trainert! op november 02, 2024, 07:52:54

Wat een geleuter in de ruimte.

nu moeten de 'negatievelingen' zoals jij het noemt excuses aanbieden?
negatievelingen volgens jou die door weer en wind uit alle hoeken van het land komen, om onze mooie club aan het werk te zien. Maar de eerste weken compleet de gek zijn aangestoken door de ts en selectie van hun club?

Het zou eerder andersom moeten zijn, excuses van ts,spelers en td. Voor hun wisselvallige begeinperiode, en het niet aantrekken van een fatsoenlijke fitte spits


-  de eerste 4 wedstrijden was er 1 slecht, de Andere 3 wedstrijden domineerde Cambuur Maar had men Moeite met afmaken

- Milan & van de Water verlieten de club erg laat in de transfer periode. Dan weet jij dat het moeilijk wordt om nieuwe spelers aan te trekken. Er was een lijstje, Maar sommige targets wilden niet komen. Dit is ook gemeld via de media.

- Toch zijn er verschillende nieuwe aanvallers gehaald. Dit betekend dat deze spelers eerst Henk zijn spel moesten aanleren en dat men op Zoek moest naar de balans binnen het team terwijl de competitie voor de deur stond.

- aangetrokken centrale aanvaller blijkt geblesseerd, dit kwam pas na de keuring naar boven.


Dit betekende dat wij als supporters onze rust moesten bewaren en het team & Henk steunen.
In plaats daarvan waren er sommige supporters, waaronder Ype Smid, die gingen klagen en of aan de stoel poten gingen zagen van de Staf, vanwege hun eigen belang of hun korte termijn emoties.

Als jij je compleet voor gek vind aangestoken, dan ligt dat aan jouw.

jij als ervaren supporter had juist naar de lange termijn moeten kijken en je beter moeten verdiepen in hoe jouw club beleid voert, wat het 3 tot 5 jaren plan is, hoe de transfer window werkt en dat dit effect heeft op de eerste weken van de competitie, weten dat het groepsproces tijd in neemt, dat de aandacht bij de bouw van het nieuwe stadion lag maar dat men wel al de eerste stappen naar nieuw succes hadden gezet door het het aannemen van een nieuwe TD, uitbreiding van de eigen jeugd doorstroom, eigen jeugd ervaring laten op doen in de kkd, 5de budget van de kkd met doelstelling 5e plaats, etc etc.

Jij hebt zoveel informatie beschikbaar hier en via de nieuws organisaties, gebruik dat eerst en denk er over na voordat jij je voor gek vind aangestoken. Bewaar de rust omdat alle informatie die jij tot je beschikking had iedere supporter kon vertellen dat het allemaal wel goed komt en dat we voor de playoffs gaan.


Volg Cambuur al 45 jaar als supporter, maar hoe jij en anderen dit seizoen reageerden vind ik kortzichtig en niet getuigen van support voor de club en de staf.

Toch hoop ik dat jij blijft komen naar ons mooie nieuwe stadion, want de komende 3 jaar worden mooie jaren dankzij het gevoerde beleid van onze directie en Henk die met passie en kennis ons weer mooie wedstrijden zal geven.
In Henk we trust!

papier

De kritiek op Henk ging natuurlijk niet alleen over de start van dit seizoen. Maar ook over het vorige seizoen waarin hij slechter presteerde dan de in ogen van velen terecht ontslagen Ultee. De kritiek op Henk is in mijn ogen ook meer terecht dan die op Lambooij, die kritiek vind ik kant nog wal raken. Maar ik denk dat iedere andere coach met de prestaties van vorig seizoen was gewipt.

denistel

#3951
goed is goed en slecht is slecht en kritiek op een normale manier
hoort er ook gewoon bij en als het goed gaat zeg ik het ook maar
blijf altijd kijken naar het spel ook en dat kan nog veel beter toch
er gaan nog te veel dingen verkeerd dus gewoon scherp blijven met
zijn allen.

okkele

Citaat van: Gabster op november 02, 2024, 01:53:16
En dat is 4 op een rij, Henk out was het toch?
Waar zijn Al die negatievelingen nu? Gaan ze ook ff Henk excuses aanbieden?
nee.
ik wacht eerst even op alle lofuitingen naar slot en vd heide.
praten we dan verder.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Andy King

De gek aansteken doe je bewust. Ik neem aan dat de resultaten in de eerste wedstrijden dat niet waren?

diekhuzen

#3954
Citaat van: Gabster op november 02, 2024, 15:35:53

-  de eerste 4 wedstrijden was er 1 slecht, de Andere 3 wedstrijden domineerde Cambuur Maar had men Moeite met afmaken

- Milan & van de Water verlieten de club erg laat in de transfer periode. Dan weet jij dat het moeilijk wordt om nieuwe spelers aan te trekken. Er was een lijstje, Maar sommige targets wilden niet komen. Dit is ook gemeld via de media.

- Toch zijn er verschillende nieuwe aanvallers gehaald. Dit betekend dat deze spelers eerst Henk zijn spel moesten aanleren en dat men op Zoek moest naar de balans binnen het team terwijl de competitie voor de deur stond.

- aangetrokken centrale aanvaller blijkt geblesseerd, dit kwam pas na de keuring naar boven.


Dit betekende dat wij als supporters onze rust moesten bewaren en het team & Henk steunen.
In plaats daarvan waren er sommige supporters, waaronder Ype Smid, die gingen klagen en of aan de stoel poten gingen zagen van de Staf, vanwege hun eigen belang of hun korte termijn emoties.

Als jij je compleet voor gek vind aangestoken, dan ligt dat aan jouw.

jij als ervaren supporter had juist naar de lange termijn moeten kijken en je beter moeten verdiepen in hoe jouw club beleid voert, wat het 3 tot 5 jaren plan is, hoe de transfer window werkt en dat dit effect heeft op de eerste weken van de competitie, weten dat het groepsproces tijd in neemt, dat de aandacht bij de bouw van het nieuwe stadion lag maar dat men wel al de eerste stappen naar nieuw succes hadden gezet door het het aannemen van een nieuwe TD, uitbreiding van de eigen jeugd doorstroom, eigen jeugd ervaring laten op doen in de kkd, 5de budget van de kkd met doelstelling 5e plaats, etc etc.

Jij hebt zoveel informatie beschikbaar hier en via de nieuws organisaties, gebruik dat eerst en denk er over na voordat jij je voor gek vind aangestoken. Bewaar de rust omdat alle informatie die jij tot je beschikking had iedere supporter kon vertellen dat het allemaal wel goed komt en dat we voor de playoffs gaan.


Volg Cambuur al 45 jaar als supporter, maar hoe jij en anderen dit seizoen reageerden vind ik kortzichtig en niet getuigen van support voor de club en de staf.

Toch hoop ik dat jij blijft komen naar ons mooie nieuwe stadion, want de komende 3 jaar worden mooie jaren dankzij het gevoerde beleid van onze directie en Henk die met passie en kennis ons weer mooie wedstrijden zal geven.

Ik heb de eerste wedstrijden totaal anders beleefd. Het was matig, optisch veldoverwicht, maar er werd (te) weinig gecre?erd. Door te veronderstellen dat het een kwestie is van kansen missen, camoufleer je het probleem.
Het gaat al een behoorlijke periode slecht en supporters mogen kritisch zijn, ook op Henk de Jong.

Dat scorend vermogen vertrekt en dat Cambuur spelers aantrekt zonder dergelijke statistieken is matig scoutingswerk. Het aantrekken van namen is makkelijk, maar gaat toch ook om de balans?
Het aantrekken van Afolabi op het laatste moment is niet helemaal lekker gegaan en dat mag je ook onze scouts aanrekenen. We hebben een spits hard nodig en dan neem je te veel risico door het halen van een spits met weinig minuten in de benen en een historie van blessureleed. Nogmaals schaduwlijst en deadline transfers is hedendaagse voetbal en dat maakt het niet makkelijk, maar een goede scout kan toch wel ??n fitte spits leveren? Dat spelers op het laatste moment vertrekken en dat je in feite elke seizoen op nieuw moet beginnen is een "probleem" dat zowat elke KKD club mee te maken heeft.
Cambuur mag best meer ambitie uitspreken en past ook bij onze club. Nu heeft Henk in alle emotie een paar weken terug benadrukt dat we in een opbouwfase zitten en dan vraag ik me af of Henk de juiste trainer is? Henk is een succestrainer voor op korte termijn.

Wij spelen in een schitterend goed gevuld stadion en als je kijkt naar de concurrentie dan zijn wij niet kansloos en zelfs niet voor de tweede plaats ( is ook promotie) . Het is alleen jammer dat we geen balvaste spits hebben, want zodra tegenstanders zich gaan ingraven hebben wij een type Uldrikus nodig. En dat is de rol van een goede scout.

Wellicht dat er in de winter nog wat versterking komt en met Cascilli en Schaapman zijn twee goede krachten terug.  Beide spelers zijn van meerwaarde.
Henk de juiste man om volop voor promotie te gaan.








Bankzitter

#3955
Henk de Jong is over meerdere jaren de best presterende trainer ooit in de KKD (100 winst uit 174). Dus je mag best kritisch zijn als hij dingen verkeerd doet, maar wees er ook van bewust dat je echt geen betere gaat vinden dan Henk.

Scorend vermogen misschien ingekocht niet op basis van de statistieken. Maar als je kijkt naar de potentie van spelers, zoals bijvoorbeeld Pauwels of Nartey dan mag je er best vertrouwen in hebben dat die vaker voor goals en assists gaan zorgen. Diemers en De Leeuw weet je dat ze normaal de kansen ook wel afmaken al waren die wat ongelukkig tot nu toe. Je ziet ook bij Mercera dat een goede speler gewoon goals maakt als die een kans krijgt.. statistieken zeggen als er zoveel jonge spelers worden opgesteld.

Bij Balk overigens nooit aan getwijfeld dat die op 10 goals, 10 assist zou uitkomen. Die wordt door zijn gekke gedrag altijd wat onderschat maar wordt stiekem wel steeds beter.

sunderland

Citaat van: diekhuzen op november 03, 2024, 09:56:22
Ik heb de eerste wedstrijden totaal anders beleefd. Het was matig, optisch veldoverwicht, maar er werd (te) weinig gecre?erd. Door te veronderstellen dat het een kwestie is van kansen missen, camoufleer je het probleem.
Het gaat al een behoorlijke periode slecht en supporters mogen kritisch zijn, ook op Henk de Jong.

Dat scorend vermogen vertrekt en dat Cambuur spelers aantrekt zonder dergelijke statistieken is matig scoutingswerk. Het aantrekken van namen is makkelijk, maar gaat toch ook om de balans?
Het aantrekken van Afolabi op het laatste moment is niet helemaal lekker gegaan en dat mag je ook onze scouts aanrekenen. We hebben een spits hard nodig en dan neem je te veel risico door het halen van een spits met weinig minuten in de benen en een historie van blessureleed. Nogmaals schaduwlijst en deadline transfers is hedendaagse voetbal en dat maakt het niet makkelijk, maar een goede scout kan toch wel ??n fitte spits leveren? Dat spelers op het laatste moment vertrekken en dat je in feite elke seizoen op nieuw moet beginnen is een "probleem" dat zowat elke KKD club mee te maken heeft.
Cambuur mag best meer ambitie uitspreken en past ook bij onze club. Nu heeft Henk in alle emotie een paar weken terug benadrukt dat we in een opbouwfase zitten en dan vraag ik me af of Henk de juiste trainer is? Henk is een succestrainer voor op korte termijn.

Wij spelen in een schitterend goed gevuld stadion en als je kijkt naar de concurrentie dan zijn wij niet kansloos en zelfs niet voor de tweede plaats ( is ook promotie) . Het is alleen jammer dat we geen balvaste spits hebben, want zodra tegenstanders zich gaan ingraven hebben wij een type Uldrikus nodig. En dat is de rol van een goede scout.

Wellicht dat er in de winter nog wat versterking komt en met Cascilli en Schaapman zijn twee goede krachten terug.  Beide spelers zijn van meerwaarde.
Henk de juiste man om volop voor promotie te gaan.
zo eens met jou stuk.! Vooral het eerste!

YellowBlue

Citaat van: michello op november 02, 2024, 10:58:39
Alleen maar lopen jammeren en schreeuwen bij een mindere wedstrijd, dat is zo typisch het opportunistische voetbalwereldje en zo onnodig, blijkt wel weer.
Denken dat het lek nu boven is en we boevenin mee gaan doen is net zo opportunistisch. Heerlijk, dat hoort bij een volksclub.

diekhuzen

 ;) Eens, maar heb je gekeken naar Helmond - Excelsior? 
Ploegen ontlopen elkaar nauwelijks en ook promotie is mogelijk. Volendam en Excelsior zijn wellicht favoriet, maar wij doen niet onder. 

Bankzitter

Het zal best wisselvallig blijven met soms een domper maar zolang je in het spoor blijft de druk op de bovenste ploegen.

In de beslissende fase van de competitie heb je dan een goede aan Henk. Dat heeft ?ie wel bewezen.

Het gat met De Graafschap is maar 6? echt niet kansloos.