Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


Gabster

Henk doet het weer met zijn team. Voorspel een periode titel dit seizoen, al kan de kerst nog wel eens momentum spelbreker zijn.

Het wordt weer genieten in het cambuur stadion!
In Henk we trust!

sunderland

Henk is natuurlijk in de steek gelaten met een spits. Gelukkig komt hij nu voor hemzelf op en benoemd het een paar x per week dat er echt een spits bij moet. Verwacht ook dat dat gaat gebeuren.
Afolabi leuke gast maar altijd geblesseerd.

Holwerd voor Cambuur

en bovendien De Jongs honderdste overwinning in de op een na hoogste divisie

Gefeliciteerd  :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Groningen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 01, 2024, 22:10:37
en bovendien De Jongs honderdste overwinning in de op een na hoogste divisie

Gefeliciteerd  :thumbsup
en de coach die dat in de minste hoeveelheid wedstrijden heeft gerealiseerd

Gabster

En dat is 4 op een rij, Henk out was het toch?
Waar zijn Al die negatievelingen nu? Gaan ze ook ff Henk excuses aanbieden?
In Henk we trust!

Harry L.

Citaat van: Gabster op november 02, 2024, 01:53:16
En dat is 4 op een rij, Henk out was het toch?
Waar zijn Al die negatievelingen nu? Gaan ze ook ff Henk excuses aanbieden?

Voor we de loftrompet steken kunnen we beter eerst even afwachten wat de komende weken gaat
brengen, daar zitten een aantal pittige wedstrijden tussen en het voetbal is nog steeds heel pover, vooral gisteren was het wederom niet om aan te gluren.

Trainert!

Citaat van: Gabster op november 02, 2024, 01:53:16
En dat is 4 op een rij, Henk out was het toch?
Waar zijn Al die negatievelingen nu? Gaan ze ook ff Henk excuses aanbieden?


Wat een geleuter in de ruimte.

nu moeten de 'negatievelingen' zoals jij het noemt excuses aanbieden?
negatievelingen volgens jou die door weer en wind uit alle hoeken van het land komen, om onze mooie club aan het werk te zien. Maar de eerste weken compleet de gek zijn aangestoken door de ts en selectie van hun club?

Het zou eerder andersom moeten zijn, excuses van ts,spelers en td. Voor hun wisselvallige begeinperiode, en het niet aantrekken van een fatsoenlijke fitte spits

Bankzitter

#3938
Twee ondermaatse wedstrijden (Dordrecht en Emmen)? verder wisselvallig wat normaal is met een nieuwe selectie.
hoezo is dat de gek aansteken?

Ok, misser met Afolabi maar drie spelers van de buitencategorie met Diemers, Jansen en Pauwels. En de spits scoort 3x op rij. Zo mooi als met Schouten, Muhren, Kallon is het niet en dat gaat ook nooit herhaald worden. Voor de KKD spelen we nu prima voetbal met ook nog Leeuwarders in de basis.

Stiens

?Prima voetbal? valt in deze over te discussi?ren. Maar blij met wederom 3 punten  |:)

Grijskijkert

Citaat van: Trainert! op november 02, 2024, 07:52:54

Wat een geleuter in de ruimte.

nu moeten de 'negatievelingen' zoals jij het noemt excuses aanbieden?
negatievelingen volgens jou die door weer en wind uit alle hoeken van het land komen, om onze mooie club aan het werk te zien. Maar de eerste weken compleet de gek zijn aangestoken door de ts en selectie van hun club?

Het zou eerder andersom moeten zijn, excuses van ts,spelers en td. Voor hun wisselvallige begeinperiode, en het niet aantrekken van een fatsoenlijke fitte spits
Die niet, maar jij wel, het is een schande dat jij je een Cambuur supporter noemt ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Trainert!

Citaat van: Grijskijkert op november 02, 2024, 09:29:34
Die niet, maar jij wel, het is een schande dat jij je een Cambuur supporter noemt ;)


Wat jij wil, jij praat altijd alles recht wat krom is. Schijtziek wordt ik van dit volk.

Grijskijkert

Citaat van: Trainert! op november 02, 2024, 10:36:49

Wat jij wil, jij praat altijd alles recht wat krom is. Schijtziek wordt ik van dit volk.
Je bedoelt ik praat recht wat jij krom lult....
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: Trainert! op november 02, 2024, 10:36:49

Wat jij wil, jij praat altijd alles recht wat krom is. Schijtziek wordt ik van dit volk.

Alleen maar lopen jammeren en schreeuwen bij een mindere wedstrijd, dat is zo typisch het opportunistische voetbalwereldje en zo onnodig, blijkt wel weer.

sunderland

Citaat van: Trainert! op november 02, 2024, 07:52:54

Wat een geleuter in de ruimte.

nu moeten de 'negatievelingen' zoals jij het noemt excuses aanbieden?
negatievelingen volgens jou die door weer en wind uit alle hoeken van het land komen, om onze mooie club aan het werk te zien. Maar de eerste weken compleet de gek zijn aangestoken door de ts en selectie van hun club?

Het zou eerder andersom moeten zijn, excuses van ts,spelers en td. Voor hun wisselvallige begeinperiode, en het niet aantrekken van een fatsoenlijke fitte spits
trainert drink azijn ipv bier dat weten we allang. Hij heeft wel een punt, Henk heeft overigens vaak genoeg het boetekleed aangetrokken de laatste tijd. Dat gek-aansteek gevoel heb ik ook een tijdje gehad omdat er geen spits of manke spits komt/kwam. Een spits is de belangrijkste positie daar ben je van afhankelijk.