Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

Ik neem de witte zakdoek mee volgende keer, klaar mee!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

DayDreamer

Probleem is dat een nieuwe trainer hier ook binnen no time wordt afgebrand, ben bang dat er met deze selectie niet veel meer uit te halen valt.

NRG

Citaat van: DayDreamer op september 29, 2024, 19:49:47
Probleem is dat een nieuwe trainer hier ook binnen no time wordt afgebrand, ben bang dat er met deze selectie niet veel meer uit te halen valt.

In deze situatie de trainer ontslaan klinkt logisch en dat is het ook. Maar het gaat inderdaad niet veel oplossen ben ik bang. Al zet je Guardiola voor de groep. Die kan van een drol ook geen gebakje maken. Ben bang dat we de rit lijdzaam moeten uitzitten.

Vlampiep

Henk heeft een assistent nodig van niveau Sandor, Sipke, Arne.
Hij heeft in de afgelopen anderhalf seizoen geen speler beter laten voetballen en zijn praatjes zijn ook wel eens uitgewerkt en wordt een karakteratuur van zich zelf. In deze selectie zijn te veel spelers die nog lang het niveau aan kunnen en worden op,deze wijze afgebrand.
Cambuur heeft een prachtig stadion, maar heeft geen oog voor de duizenden seizoenkaart houders die wekelijks voor de gek worden gehouden.

DayDreamer

Citaat van: Vlampiep op september 29, 2024, 20:00:29
Henk heeft een assistent nodig van niveau Sandor, Sipke, Arne.
Hij heeft in de afgelopen anderhalf seizoen geen speler beter laten voetballen en zijn praatjes zijn ook wel eens uitgewerkt en wordt een karakteratuur van zich zelf. In deze selectie zijn te veel spelers die nog lang het niveau aan kunnen en worden op,deze wijze afgebrand.
Cambuur heeft een prachtig stadion, maar heeft geen oog voor de duizenden seizoenkaart houders die wekelijks voor de gek worden gehouden.

Ben ik helemaal met je eens hoor, Henk is veel meer een people manager, huidige assistenten zijn veel te zwak (Jong?) , moet een veel meer ervaren man bij komen.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op september 29, 2024, 20:00:29
Henk heeft een assistent nodig van niveau Sandor, Sipke, Arne.
Hij heeft in de afgelopen anderhalf seizoen geen speler beter laten voetballen en zijn praatjes zijn ook wel eens uitgewerkt en wordt een karakteratuur van zich zelf. In deze selectie zijn te veel spelers die nog lang het niveau aan kunnen en worden op,deze wijze afgebrand.
Cambuur heeft een prachtig stadion, maar heeft geen oog voor de duizenden seizoenkaart houders die wekelijks voor de gek worden gehouden.
hij heeft idd een goede assistent nodig en geen pionnen sjouwer zoals nu. Vandaag was de tegenstander wederom tactisch veel beter. En wie analyseert de tegenstander voor ons want dat is ook super slecht bij ons.

Trainert!

Ik had nog vertrouwen in Henk, maar wat ik vandaag heb gezien ben ik er echt helemaal klaar mee.
Tactisch zit er niks in. niet in staat om wedstrijden om te zetten.
Het is een groot drama.

Galdiano

De directie heeft Henk in de steek gelaten. Na het vertrek van Sandor en later Bosschaart geen enkele goede assistent meer naast hem gehad. Barto, Reinsma en Burghout ze kunnen er geen kut van.
Van der Weij had er naast moeten staan, dat zag iedereen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

anderszchristian

Citaat van: Galdiano op september 29, 2024, 20:18:38
De directie heeft Henk in de steek gelaten. Na het vertrek van Sandor en later Bosschaart geen enkele goede assistent meer naast hem gehad. Barto, Reinsma en Burghout ze kunnen er geen kut van.
Van der Weij had er naast moeten staan, dat zag iedereen.
Daar zal Henk toch zelf ook zeggenschap in hebben gehad. Maar hij verzamelt alleen maar ja knikkers naast zich

Inferno-058

Er is een tijd van komen, en van gaan. Ook voor Henk.

Cor

Selectie is zo slecht niet. TS maakt spelers niet beter, is al heel lang aan de gang.

PePe

We roepen al een half jaar om Van der Weij, maar het bestuur wil het maar niet geloven. (het wordt steeds minder)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: DayDreamer op september 29, 2024, 20:04:51
Ben ik helemaal met je eens hoor, Henk is veel meer een people manager, huidige assistenten zijn veel te zwak (Jong?) , moet een veel meer ervaren man bij komen.

Maar Sandor, Slot en Bosschaart waren toch ook jong en onervaren toen ze assistent werden?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 29, 2024, 20:37:01
Maar Sandor, Slot en Bosschaart waren toch ook jong en onervaren toen ze assistent werden?

Wel veel ervaring in het betaald voetbal als speler.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op september 29, 2024, 20:40:03
Wel veel ervaring in het betaald voetbal als speler.

True, dat is kan idd wel een groot verschil maken.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021