Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Wurd tied dat henkie prietpraat gaat presteren met sien selectie

James

Citaat van: nee,wel? op augustus 30, 2024, 20:24:57
Wurd tied dat henkie prietpraat gaat presteren met sien selectie

Tja dan moet je wel meer kwaliteit hebben... Met dit elftal kun je niet meer verwachten dan vorig seizoen.

AL

Dit kan echt niet meer.
Dit is klaar.

De Gast

Valt geen eer te behalen met deze selectie.

Straks Henk slachtofferen, komt er weer een kneus voor de groep en wordt Henk gewoon weer met een andere ploeg kampioen.

AL

Henk is verantwoordelijk om er een team te maken.
De spelers hebben geen idee hoe ze moeten lopen of spelen.
Elke wedstijd wisselen om het wisselen.
Laat bepaalde spelers nou gewoon eens staan.
Vd Water die gewoon weer de 90 minuten mag volmaken terwijl die echt alles verkeerd doet.
Ik ben er klaar mee.

De Gast

Als je elk jaar de trainer moet ontslaan doe je echt iets verkeerd..

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op augustus 30, 2024, 22:07:43
Als je elk jaar de trainer moet ontslaan doe je echt iets verkeerd..
Eens, dat helpt in mijn ogen ook niet. Ik hoop wel dat Henk ingrijpt op een aantal posities. Zie mijn andere post, breng a la FC Groningen de jeugd maar in in plaats van van der Water, van Mullem. Dan komt er strijd in, komt er sfeer in het stadion en komen de punten echt wel.

Noordcambuur

Henk de jong Henk de jong ole ole :zweep

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Naastismis


Als Henk wordt ontslagen, wie moet hem dan opvolgen? Het seizoen is net begonnen, en er zijn dus niet veel trainers vrij. De trainer ontslaan zou op dit moment niet slim zijn.

sunderland

Citaat van: sunderland op augustus 27, 2024, 12:35:04
Gisteren bij training geweest maar dat is ook een dooie boel. Geen enthousiasme en beleving. En ook niet eens corrigeren of eens schelden. Oordeel alleen op 1 training en weet niet of dat representatief is.
dit was maandag?. Hier begint alles..

Stiens

Citaat van: Naastismis op augustus 31, 2024, 07:56:54
Als Henk wordt ontslagen, wie moet hem dan opvolgen? Het seizoen is net begonnen, en er zijn dus niet veel trainers vrij. De trainer ontslaan zou op dit moment niet slim zijn.

Jan Faber is nog vrij  :_schater

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op augustus 30, 2024, 23:50:40
Henk de jong Henk de jong ole ole :zweep


Die dooie assistenten er heel rap uittrappen.

in gesprek gaan met Vd Weij en Sandor. Dit ia de enige redding

denistel

Citaat van: sunderland op augustus 31, 2024, 08:17:05
dit was maandag?. Hier begint alles..

dinsdag had henk ook al twijfels zegt ie in zijn intervieuw rest van de week leek
het goed zegt ie ook maar ja een training is wat anders dan een wedstrijd ik blijf
er bij als een tegenstander iets anders doet dan verwacht dan reageren we daar niet
goed of veel te laat op en dat zal zeker anders moeten want zo komt het niet goed.

verder met corners tegen gewoon 3 man voorop houden dan mutte die lui
4 achter houden.nu elke keer alles in eigen 16 en krijg je em nog tegen daar
heb je niks aan. als je 3 voorop houdt kun je lekker counteren nu wordt
de bal naar voren getrapt maar staat er niemand en daat de tegenstsnder
weer in de aanval

denistel

Citaat van: Trainert! op augustus 31, 2024, 08:23:40

Die dooie assistenten er heel rap uittrappen.

in gesprek gaan met Vd Weij en Sandor. Dit ia de enige redding

sandor doet het niet en vd wey is net weer bezig aan het seizoen
die had je in juni moeten halen, de leiding ziet het heel erg zitten in de
assistenten dus dat zie ik niet veranderen,