Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: zeewolde op augustus 27, 2024, 18:15:17
dit soort ongelooflijk domme opmerkingen maken jou niet geloofwaardiger.

Gezien waar ik op reageer? we hebben het hier toch over voetbal en iedereen heeft een eigen mening en respecteer ik, maakt het voor mij alleen maar mooier. Maar je moet blijkbaar in de Henk polonaise mee lopen hier.

Stanley

Ik denk dat we rustig moeten blijven en echt kritisch mogen zijn als het eind september is. Nieuwe spelers hebben tijd nodig om te wennen. Het is een illusie dat een team met een aantal nieuwe spelers er direct staat.

Oud Cambuur

Citaat van: HanBerger058 op augustus 27, 2024, 19:03:20
Henk met de juiste combinatie in de TS heeft altijd gewerkt.

Henk + een tacticus + iemand met het Cambuur DNA

Henk + Arne + Sipke = (was) top

Henk + Sandor + Barto = (was) top

Henk + Pascal + Barto = (was) top

Een quick win in mijn ogen, goedkoop en snel, is de huidige TS even een extra boost geven. Bijv. Ren? van der Weij, Yuri Rose, Dennis van der Ree?SCC DNA, vuur, beleving. Henk daarin ontlasten.
Gaat niet gebeuren dus focus moet op nieuwe spelers en punten halen

Stanley

#3228
Een voorbereiding met een aantal spelers die weg moeten is toch verre van ideaal. Dordrecht verliest gisteravond na het missen van een aantal grote kansen en een penalty. Het is nu toch niet direct een slecht team. De supporters van Dord vinden dat waarschijnlijk nu ook.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op augustus 27, 2024, 17:37:05
Henk deed het uitstekend tot hij ziek werd. Na 100% herstel ook goed tot de winterstop.
Laatste half jaar matig. Lag meer aan de selectie dan aan Henk. Nu wordt er flink doorgeselecteerd en de selectie op Henks visie afgestemd. Snap het gebrek aan vertrouwen echt niet.
Begrijp mij niet verkeerd want Henk is voor mij een statuut. Maar hij moet wel worden ondersteund en aangevuld zoals in het verleden. Ik pleit niet voor een breuk, maar hoop op een gouden koppel wat nu niet aanwezig met onze huidige assistenten.
Cambuur is een bvo en de houdbaarheid is niet onbeperkt

Oud Cambuur

Wij kunnen hier van alles willen. Rene of sandor moeten komen maar dat gaat echt niet gebeuren. En ook als bijvoorbeeld  Rene hier komt is dat een garantie voor veel punten We kunnen ons beter focussen op de komst van nieuwe spelers die ons hoop ik weer veel beter gaan maken. En dat we bij de top 5 eindigen dan zien we volgend jaar wel weer verder.

Bankzitter

Daarom heeft Henk ook een contract van een jaar dat beide partijen na ieder seizoen evalueren.
Dus dit is echt een non-discussie. Ik ben ervan overtuigd dat er alles aan gedaan wordt door te selecteren en een goede selectie neer te zetten met het type spelers dat Henk nodig heeft. En dan is het verder aan Henk en praten we einde seizoen over verlenging of niet.

Noordcambuur

Ik snap deze discussie niet wij hebben genoeg mensen in de TS. en er komt niks meer bij punt.
Er moeten nieuwe spelers aangetrokken worden dat is nu veel belangrijker.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2024, 20:22:00
Ik snap deze discussie niet wij hebben genoeg mensen in de TS. en er komt niks meer bij punt.
Er moeten nieuwe spelers aangetrokken worden dat is nu veel belangrijker.

Bedenkst ooit wel eens wat zelf of kest alleen maar alles wat een ander seit herhalen

poelie-lwd

Citaat van: Poetser op augustus 27, 2024, 20:23:55
Bedenkst ooit wel eens wat zelf of kest alleen maar alles wat een ander seit herhalen

:_schater :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op augustus 27, 2024, 20:23:55
Bedenkst ooit wel eens wat zelf of kest alleen maar alles wat een ander seit herhalen
poetser je hoeft het niet lezen ff een tipje :thumbsup

denistel

ze hebben alle vertrouwen en henk en zijn jonge assistenten dat is nou eenmaal
de visie op dit moment.of het goed uit gaat pakken zal de tijd leren.ik denk
dat de assistenten wel goed zijn maar of het tactisch ook altijd goed gaat
betwijfel ik.

okkele

en stond er ultee ipv "henk" dan waren je zinnen anders geweest.
dan ging het over ingrijpen voor het te laat is enz.
nu gaan we weer wachten want het is "henk".
misschien ligt het daar wel aan, het is een fantastische kerel maar daar heb ik niet een sk voor gekocht.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: okkele op augustus 28, 2024, 20:38:48
en stond er ultee ipv "henk" dan waren je zinnen anders geweest.
dan ging het over ingrijpen voor het te laat is enz.
nu gaan we weer wachten want het is "henk".
misschien ligt het daar wel aan, het is een fantastische kerel maar daar heb ik niet een sk voor gekocht.

reactie op mij? het is niet mijn visie he het is de visie van de club die hebben de
assistenten heel hoog zitten.maar ja ervaring is ook iets,als je hier voor kiest is
dat misschien voor de komende jaren of het dit seizoen gaat werken is afwachten.

wiekie1969

Citaat van: okkele op augustus 28, 2024, 20:38:48
en stond er ultee ipv "henk" dan waren je zinnen anders geweest.
dan ging het over ingrijpen voor het te laat is enz.
nu gaan we weer wachten want het is "henk".
misschien ligt het daar wel aan, het is een fantastische kerel maar daar heb ik niet een sk voor gekocht.

Waarvoor wel dan??? Voor ut bier en de gezelligheid???