Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: James op augustus 27, 2024, 16:32:09
Zal wel Henk blind zijn maar een betere trainer kan Cambuur zich volgens mij niet wensen. Wie doet het beter? En een frisse wind is ook een dooddoener want hoeveel van deze spelers zijn hier al langer dan drie jaar. Daarnaast zou Cambuur een keer een hele goede trainer hebben dan vertrekt deze binnen twee jaar toch omdat hij geen Cambuur hart heeft en hogerop wil met zijn carriere.

Henk is zo goed als zijn materiaal maar heeft wel altijd een duidelijke voetbalvisie, waarbij hij aantrekkelijk wil voetballen en haalt er daardoor soms nog 10 tot 20 procent extra uit. Had Henk niet zo'n provinciale uitstraling gehad had ie m.i. (voor zijn ziekte) al lang bij een grotere club gezeten. Het enigste wat ik nooit echt bij hem heb begrepen is dat er naast het verzorgd opbouwen (dit zit er altijd goed ingeslepen) niet af en toe een verassing is door de bal zo nu en dan diep te spelen. Tegenstanders worden bij Henk niet verrast maar hebben vaak wel veel moeite om met zijn speelstijl om te gaan.

Als je hier twee keer verliest dan bak je er als trainer helemaal niets van, of in dit geval de assistenten. Gelukkig is onze directie bezig met lange termijn en raken zij niet in de war van twee nederlagen. Henk is gewoon een prima trainert, gaan genoeg punten pakken alsnog dit jaar.

sunderland

Citaat van: James op augustus 27, 2024, 16:32:09
Zal wel Henk blind zijn maar een betere trainer kan Cambuur zich volgens mij niet wensen. Wie doet het beter? En een frisse wind is ook een dooddoener want hoeveel van deze spelers zijn hier al langer dan drie jaar. Daarnaast zou Cambuur een keer een hele goede trainer hebben dan vertrekt deze binnen twee jaar toch omdat hij geen Cambuur hart heeft en hogerop wil met zijn carriere.

Henk is zo goed als zijn materiaal maar heeft wel altijd een duidelijke voetbalvisie, waarbij hij aantrekkelijk wil voetballen en haalt er daardoor soms nog 10 tot 20 procent extra uit. Had Henk niet zo'n provinciale uitstraling gehad had ie m.i. (voor zijn ziekte) al lang bij een grotere club gezeten. Het enigste wat ik nooit echt bij hem heb begrepen is dat er naast het verzorgd opbouwen (dit zit er altijd goed ingeslepen) niet af en toe een verassing is door de bal zo nu en dan diep te spelen. Tegenstanders worden bij Henk niet verrast maar hebben vaak wel veel moeite om met zijn speelstijl om te gaan.
sorry hoor maar we spelen al veel vaker de lange bal. Als er dan niet eens meer word gesprongen in een duel in blessuretijd ( Smit) is dat tenenkrommend. Verder eens wb Henk

Bankzitter

Henk deed het uitstekend tot hij ziek werd. Na 100% herstel ook goed tot de winterstop.
Laatste half jaar matig. Lag meer aan de selectie dan aan Henk. Nu wordt er flink doorgeselecteerd en de selectie op Henks visie afgestemd. Snap het gebrek aan vertrouwen echt niet.

Harry L.

#3213
Citaat van: James op augustus 27, 2024, 16:32:09
Zal wel Henk blind zijn maar een betere trainer kan Cambuur zich volgens mij niet wensen. Wie doet het beter? En een frisse wind is ook een dooddoener want hoeveel van deze spelers zijn hier al langer dan drie jaar. Daarnaast zou Cambuur een keer een hele goede trainer hebben dan vertrekt deze binnen twee jaar toch omdat hij geen Cambuur hart heeft en hogerop wil met zijn carriere.

Henk is zo goed als zijn materiaal maar heeft wel altijd een duidelijke voetbalvisie, waarbij hij aantrekkelijk wil voetballen en haalt er daardoor soms nog 10 tot 20 procent extra uit. Had Henk niet zo'n provinciale uitstraling gehad had ie m.i. (voor zijn ziekte) al lang bij een grotere club gezeten. Het enigste wat ik nooit echt bij hem heb begrepen is dat er naast het verzorgd opbouwen (dit zit er altijd goed ingeslepen) niet af en toe een verassing is door de bal zo nu en dan diep te spelen. Tegenstanders worden bij Henk niet verrast maar hebben vaak wel veel moeite om met zijn speelstijl om te gaan.

Dit is het schoolvoorbeeld van Henk blindheid, en trap er dan ook niet in.  :zweepAls je van goed geluk en inspiratieloos voetbal houdt klopt het wel. Henk is te licht voor een hoger niveau. Hulshoff, Slot en Lodeweges klommen op de ladder en v/d Heide had het gekund. Als ik dan lees dat het op trainen ook slappe hap is dan weet je dat de rek er uit is.

Harry L.

Citaat van: Bankzitter op augustus 27, 2024, 17:37:05
Henk deed het uitstekend tot hij ziek werd. Na 100% herstel ook goed tot de winterstop.
Laatste half jaar matig. Lag meer aan de selectie dan aan Henk. Nu wordt er flink doorgeselecteerd en de selectie op Henks visie afgestemd. Snap het gebrek aan vertrouwen echt niet.

Voor dat hij ziek werd was het ook al 1,5 jaar niets, mensen vergeten blijkbaar snel

Harry L.

#3215
Citaat van: janou op augustus 27, 2024, 17:29:55
Als je hier twee keer verliest dan bak je er als trainer helemaal niets van, of in dit geval de assistenten. Gelukkig is onze directie bezig met lange termijn en raken zij niet in de war van twee nederlagen. Henk is gewoon een prima trainert, gaan genoeg punten pakken alsnog dit jaar.

Ik denk dat het na dit seizoen klaar is, ze hebben hem weer in genade aangenomen omdat het gros van de achterban maar om hem bleef schreeuwen en om de rust te bewaren. Maar dat houdt natuurlijk een keer op.

Cambuur Groningen

Wat een oeverloos gezeik hier na 2 verlieswedstrijden. Niets is meer goed. Om er een variatie op de hier alom geprezen Wiekie in te gooien: jullie stemmen zeker allemaal op Wilders?

Bankzitter

Citaat van: Harry L. op augustus 27, 2024, 17:44:15
Voor dat hij ziek werd was het ook al 1,5 jaar niets, mensen vergeten blijkbaar snel

Een half jaar.  Maar wel de beste klassering ooit (9e). Daarna heeft hij wel af en aan het geprobeerd maar was hij gewoon niet fit.

Harry L.

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 27, 2024, 17:48:16
Wat een oeverloos gezeik hier na 2 verlieswedstrijden. Niets is meer goed. Om er een variatie op de hier alom geprezen Wiekie in te gooien: jullie stemmen zeker allemaal op Wilders?

Je bent te goed gelovig, christen unie (of GroenLinks) gok ik op.

Harry L.

Citaat van: Bankzitter op augustus 27, 2024, 17:50:51
Een half jaar.  Maar wel de beste klassering ooit (9e). Daarna heeft hij wel af en aan het geprobeerd maar was hij gewoon niet fit.

Jaar daarna was gewoon dramatisch volgend mij

Cambuur Groningen

Citaat van: Harry L. op augustus 27, 2024, 17:52:26
Je bent te goed gelovig, christen unie (of GroenLinks) gok ik op.
1 x mis en 1 x heel mis, jij Wilders of Baudet gok ik op

Bankzitter

Citaat van: Harry L. op augustus 27, 2024, 17:52:52
Jaar daarna was gewoon dramatisch volgend mij

Klopt maar toen was Henk al ziek alleen wisten ze nog niet wat er aan de hand was.

sunderland

Heo Harry wat heeft Henk jou aangedaan? Kun je hem aanrekenen dat hij ziek was geworden?

zeewolde

Citaat van: Harry L. op augustus 27, 2024, 17:52:26
Je bent te goed gelovig, christen unie (of GroenLinks) gok ik op.
dit soort ongelooflijk domme opmerkingen maken jou niet geloofwaardiger.

Harry L.

Citaat van: sunderland op augustus 27, 2024, 18:09:56
Heo Harry wat heeft Henk jou aangedaan? Kun je hem aanrekenen dat hij ziek was geworden?

Helemaal niks, ik gun hem het beste en hoop zelfs dat hij aan de club verbonden blijft. Prachtige periodes met hem gehad (met goede assistenten), maar voor mij is het wel klaar nu. Ik wil alles nog wel effe opsommen voor je wat ik niet goed vind, maar je kunt het ook teruglezen natuurlijk. Ik wordt gewoon een beetje moe van hem, dus graag na dit seizoen een andere trainer voor mij. Als jij een andere mening hebt prima, die respecteer ik.