Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 16:48:44
Echt wat een wanhoop eerste klas hier. Elke week moet er een nieuwe assistent komen omdat deze Henk tactisch niet zouden ondersteunen. ''Henk moet op de tafel slaan''.

Nee, Henk moet doen wat hij denkt dat goed is en niet luisteren naar mensen die voor Henk proberen te denken. De club werkt dagelijks met de huidige assistenten dus als die niet goed genoeg waren geweest, hadden ze geen contract gekregen. Op basis van ??n nederlaag kunnen mensen hier blijkbaar concluderen dat bijv. een Reinsma qua voetbalvisie te kort komt en dat hij niets toevoegt voor Henk. En op basis van resultaten in het amateurvoetbal en commentaar in een podcast is Vd Weij datgene dat wij missen. Schiet mij maar lek.

Amen!

Harry L.

#3076
Dat Henk geknuffel wordt ik zo langzamerhand moe van. Het is een echte Cambuur man en een uithangbord voor de club, daarvoor hulde. Maar ik heb de stukken van Vlampiep gelezen en ga daar volledig in mee. Hij moet beoordeeld worden op de prestaties op het veld en dat is al jaren matig/ slecht. Geen spelers die beter worden. Het is allemaal maar wat op goed geluk, zit weinig idee achter. De opbouw is nog steeds veel te traag, daardoor geen verrassing en heel makkelijk te verdedigen. Geen enkele beweging zonder bal. Geen creativiteit (neem aan dat hij aan lambooij aangeeft wat voor type spelers er moeten komen). Maar het merendeel van de supporters wil(de) Henkie terug en behouden. Denk dat ze daar bestuurlijk ook voor gezwicht zijn om weer voor hem te gaan. We verliezen thuis van een laagvlieger is zo?n prachtig stadion, het is eigenlijk gewoon g?nant

oost

#3077
Citaat van: Harry L. op augustus 19, 2024, 18:07:19
Dat Henk geknuffel wordt ik zo langzamerhand moe van. Het is een echte Cambuur man en een uithangbord voor de club, daarvoor hulde. Maar ik heb de stukken van Vlampiep gelezen en ga daar volledig in mee. Hij moet beoordeeld worden op de prestaties op het veld en dat is al jaren matig/ slecht. Geen spelers die beter worden. Het is allemaal maar wat op goed geluk, zit weinig idee achter. De opbouw is nog steeds veel te traag, daardoor geen verrassing en heel makkelijk te verdedigen. Geen enkele beweging zonder bal. Geen creativiteit (neem aan dat hij aan lambooij aangeeft wat voor type spelers er moeten komen). Maar het merendeel van de supporters wil(de) Henkie terug en behouden. Denk dat ze daar bestuurlijk ook voor gezwicht zijn om weer voor hem te gaan. We verliezen thuis van een laagvlieger is zo?n prachtig stadion, het is eigenlijk gewoon g?nant

Beetje te simpel om te zeggen dat het al 'jaren'  slecht is. Eerste periode henk werden we 9e eredivisie
2e periode kwam hij ziek thuis te zitten en zijn er echt waardeloze trainer aangesteld. Ultee Haar. En daarbij een TD zonder ervaring die een erg matige selectie heeft samengesteld waar henk naar zijn ziek zijn maar iets van moest maken. Terwijl die selectie echt allang klaar was en compleet verkracht was door zijn voor gangers. Nee dit seizoen moet henk het wel laten zien mocht die nu weer de PO missen of net zo'n waardeloos voetballen als afgelopen seizoen mag je eind van dit seizoen je conclusie trekken. Vooralsnog heeft hij mij 100% vertrouwen en ja ik zag de 2e helft het voetbal wat wij mogen verwachten en wat henk ook graag wil. Dat de bal er niet invliegd is dikke pech. Maat zo'n potje heb je elke seizoen 1 of 2x dus vertrouwen houden ipv nual zoeken naar zondebokken   :rodekaart

Harry L.

Citaat van: oost op augustus 19, 2024, 18:21:10
Beetje te simpel om te zeggen dat het al 'jaren'  slecht is. Eerste periode henk werden we 9e eredivisie
2e periode kwam hij ziek thuis te zitten en zijn er echt waardeloze trainer aangesteld. Ultee Haar. En daarbij een TD zonder ervaring die een erg matige selectie heeft samengesteld waar henk naar zijn ziek zijn maar iets van moest maken. Terwijl die selectie echt allang klaar was en compleet verkracht was door zijn voor gangers. Nee dit seizoen moet henk het wel laten zien mocht die nu weer de PO missen of net zo'n waardeloos voetballen als afgelopen seizoen mag je eind van dit seizoen je conclusie trekken. Vooralsnog heeft hij mij 100% vertrouwen en ja ik zag de 2e helft het voetbal wat wij mogen verwachten en wat henk ook graag wil. Dat de bal er niet invliegd is dikke pech. Maat zo'n potje heb je elke seizoen 1 of 2x dus vertrouwen houden ipv nual zoeken naar zondebokken   :rodekaart

Andere mening, prima!! Ik ben voor een frisse wind (geen idee wie). Maar nu wel genoeg droevig voetbal gezien. p.s. Zeker geen fan van Ultee, maar die begon natuurlijk gewoon met de erfenis van Henk.

oost

Citaat van: Harry L. op augustus 19, 2024, 19:00:16
Andere mening, prima!! Ik ben voor een frisse wind (geen idee wie). Maar nu wel genoeg droevig voetbal gezien. p.s. Zeker geen fan van Ultee, maar die begon natuurlijk gewoon met de erfenis van Henk.

1 ding zijn we het 100% met elkaar eens: Ik ben ook klaar met dit gezapige spel en waardeloze wedstrijden  :rodekaart.
Alleen ik betwijfel ten zeerste of een nieuwe trainer echt het verschil kan en gaat maken :proost

Trainert!

Henk is voor ons een prima trainer, en uithangbord
het pamperen mag wel minder,,presteren is het devies.
en de juiste spelers opstellen. Zie gister marsman in de basis tov poll. kan toch niet


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Harry L. op augustus 19, 2024, 19:00:16
Andere mening, prima!! Ik ben voor een frisse wind (geen idee wie). Maar nu wel genoeg droevig voetbal gezien. p.s. Zeker geen fan van Ultee, maar die begon natuurlijk gewoon met de erfenis van Henk.

Zoals Henk weer begon met de rommel van Ultee .

janou

Citaat van: oost op augustus 19, 2024, 19:23:40
1 ding zijn we het 100% met elkaar eens: Ik ben ook klaar met dit gezapige spel en waardeloze wedstrijden  :rodekaart.
Alleen ik betwijfel ten zeerste of een nieuwe trainer echt het verschil kan en gaat maken :proost

Neem aan dat je dan vooral resultaten bedoelt? Vind niet dat wij vorig jaar extreem veel saaie wedstrijden gezien hebben. Hadden ongeveer meeste voor en meeste tegen.

Verder 100% mee eens dat een trainerswissel geen effect gaat hebben. Maar dat heeft het eigenlijk zelden imo.

Bankzitter

Henk is de best presterende trainer ooit hier en dan denken we dat er een betere rondloopt die ook nog eens betaalbaar is voor ons?
Je moet zorgen dat De Jong onder de juiste randvoorwaarden kan werken, dus gebalanceerde selectie en een klankbord in de TS voor de taktische omzettingen tijdens de wedstrijd.

Los daarvan, je bent ook nog eens een afkoopsom kwijt en een perfecte ambassadeur voor onze club.

Harry L.

Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 20:49:15
Neem aan dat je dan vooral resultaten bedoelt? Vind niet dat wij vorig jaar extreem veel saaie wedstrijden gezien hebben. Hadden ongeveer meeste voor en meeste tegen.

Verder 100% mee eens dat een trainerswissel geen effect gaat hebben. Maar dat heeft het eigenlijk zelden imo.

Niet saai, wel heel slecht.

oost

Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 20:49:15
Neem aan dat je dan vooral resultaten bedoelt? Vind niet dat wij vorig jaar extreem veel saaie wedstrijden gezien hebben. Hadden ongeveer meeste voor en meeste tegen.

Verder 100% mee eens dat een trainerswissel geen effect gaat hebben. Maar dat heeft het eigenlijk zelden imo.

Resultaten en het spel waren echt heel erg slecht.
Misschien wel het slechte wat ik afgelopen 10 seizoenen hier heb gezien...



Josli

Zit niet zo in over Henk eigenlijk. Wel over de samenstelling van de selectie. Teveel 13 in een dozijn. Geen enkele speler waar je echt voor naar het stadion komt.

Teun Seun

Je kunt ook Guardiola voor de groep zetten maar de resultaten komen door het materiaal...
Een extra assistent met tactisch inzicht lijkt me wenselijker dan Henk die weggaat.. Die man ademt Cambuur en is een uithangbord die we nog nooit hebben gehad...

Holwerd voor Cambuur

 |:) In Henk We I Trust |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt