Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 18, 2024, 16:28:14
Je hebt wel 2 mensen op de bank nodig met taktische bagage? dat ontbreekt inderdaad tijdens wedstrijden. Henk heeft tegenwicht nodig.
dat ontbrak er vorig seizoen ook aan en dan doorrommelen. Henk moet eisen stellen. Een goede naast hem is veel belangrijker dan een goede speler

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op augustus 18, 2024, 20:55:02
dat ontbrak er vorig seizoen ook aan en dan doorrommelen. Henk moet eisen stellen. Een goede naast hem is veel belangrijker dan een goede speler
Misschien wil Henk helemaal niet dar er een sterk iemand naast hem komt zitten heb je daar wel eens over nagedacht

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 18, 2024, 21:03:07
Misschien wil Henk helemaal niet dar er een sterk iemand naast hem komt zitten heb je daar wel eens over nagedacht
nee want dat is niet zo.

wiekie1969

#3063
Ik zal wel weer negatief wezen maar het wordt de hoogste hoogste tijd dat Henk gaat. Het sprookje is al 2 jaar lang uitgewerkt. Het zal alleen beter worden met Sandor naast hem. Snap ook totaal niet waarom Rene vd Weij er niet bijgehaald wordt. Die Burghout heeft helemaal niks met Cambuur  En die Reinsma zit bij dkv op de tribune met sien holmaatje Vlap. Ongelooflijk dat die hier in de ts zit.

Bernardo

En maar weer een trainer ontslaan gaat ook echt helpen, selectie is nog niet goed genoeg punt.

Huizen

Ik heb ook het idee dat Henk beter rendeert met een echte "voetbalman" naast hem. Henk = Cambuur. Ik volg die podcast veel en vind Rene eigenlijk altijd goede dingen zeggen. Maar ja dat is al 100 x benoemd en misschien ook iets te simpel gedacht

Bankzitter

Het ligt niet aan Henk, die is taktisch prima. Je kunt gewoon in je eentje niet alles zien in wedstrijd en beslissen zonder klankbord.

PePe

Rene vd Wey ziet meer dan de 2 assistenten.

De Gast

Ik heb het idee dat Henk zich inhield na de wedstrijd voor de camera?s maar hij is inmiddels zo klaar met sommige jongens..

Ik snap overigens niet dat gister de indruk wordt gewekt dat er nog wel het eea moet en zal gebeuren terwijl twee weken geleden dit de selectie zou worden wanneer er niemand meer zou vertrekken.

wiekie1969

Ze komen er achter dat we veel te weinig kwaliteit hewwe. Het verschil tussen de eerste en tweede helft was veel te groot. Dat ken niet op dit niveau. Ten koste van alles de eerste wedstrijd in je nieuwe stadion willen winnen, dat ontbrak eraan. Must het schuim oppe bek hewwe staan toch. En dat is een trieste constatering.

poelie-lwd

Citaat van: Bankzitter op augustus 18, 2024, 23:48:07
Het ligt niet aan Henk, die is taktisch prima. Je kunt gewoon in je eentje niet alles zien in wedstrijd en beslissen zonder klankbord.

En dus kunnen we constateren dat de eerste twee assistenten totaal niks toevoegen. Goh, waar heb ik dat eerder gehoord...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op augustus 19, 2024, 08:14:40
En dus kunnen we constateren dat de eerste twee assistenten totaal niks toevoegen. Goh, waar heb ik dat eerder gehoord...


De beurs zal open mutte anders de komende 3 jaar nog in de kkd.

ChantiSCC

Citaat van: wiekie1969 op augustus 19, 2024, 08:51:47

De beurs zal open mutte anders de komende 3 jaar nog in de kkd.

Dat is ook waar Cambuur naar toe wil groeien. Over 3 jaar richting Eredivisie.

SCC

Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2024, 21:34:40
Ik zal wel weer negatief wezen maar het wordt de hoogste hoogste tijd dat Henk gaat. Het sprookje is al 2 jaar lang uitgewerkt. Het zal alleen beter worden met Sandor naast hem. Snap ook totaal niet waarom Rene vd Weij er niet bijgehaald wordt. Die Burghout heeft helemaal niks met Cambuur  En die Reinsma zit bij dkv op de tribune met sien holmaatje Vlap. Ongelooflijk dat die hier in de ts zit.
Hier kun je toch niets mee: vd Heide, Henk en vd Weij hebben toch ook allen een verleden bij H'veen.
Ik heb op basis van de trainingen en nu een aantal wedstrijden juist het idee dan Reinsma wel een goed idee heeft over het spel en juist op tactisch gebied met individuele spelers aan de slag gaat. Dus het is te makkelijk om het alleen op het ontbreken van de juiste assistenten te schuiven. Henk moet nu zelf ook eens / weer zijn waarde demonstreren op sportief gebied.
Als uithangbord zo richting nieuwe stadion en het enthouisiasmeren van spelers en sponsoren: er is geen betere dan Henk. Maar nu graag de focus weer op voetbal

janou

Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2024, 22:06:05
En maar weer een trainer ontslaan gaat ook echt helpen, selectie is nog niet goed genoeg punt.

Echt wat een wanhoop eerste klas hier. Elke week moet er een nieuwe assistent komen omdat deze Henk tactisch niet zouden ondersteunen. ''Henk moet op de tafel slaan''.

Nee, Henk moet doen wat hij denkt dat goed is en niet luisteren naar mensen die voor Henk proberen te denken. De club werkt dagelijks met de huidige assistenten dus als die niet goed genoeg waren geweest, hadden ze geen contract gekregen. Op basis van ??n nederlaag kunnen mensen hier blijkbaar concluderen dat bijv. een Reinsma qua voetbalvisie te kort komt en dat hij niets toevoegt voor Henk. En op basis van resultaten in het amateurvoetbal en commentaar in een podcast is Vd Weij datgene dat wij missen. Schiet mij maar lek.