Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

PePe

#3030
Henk is van ons!!

Omroep OOST meld al, dat er een streep door Henk de Jong kan.

sunderland

Citaat van: denistel op juli 06, 2024, 00:05:09
nee ju een dkver ist :_schater
ken um wat beter. Is niet zo. Vanuit zijn werk is ie professioneel. En tis geen opnaaien maar goed journalistiek werk toch. Laat um dit benoemen want dan komt er druk op en eigenlijk geeft Henk  al aan dat ie hier blijft.

Tanjajeah

Go Ahead heeft al doorgeschakeld en is inmiddels in Akkrum-zuid beland:

Sportclub Hveen raakt mogelijk weer een trainer kwijt. Assistent-trainer Paul Simonis is in gesprek met Go Ahead Eagles om daar hoofdtrainer te worden.
Bij Hveen heeft Simonis net zijn contract verlengd als assistent van Robin van Persie. Simonis kwam twee jaar geleden over van Go Ahead Eagles. Hij was de laatste twee jaar assistent van Kees van Wonderen.

Grijskijkert

Maar Henk blijft gewoon en een goede verstaander heeft maar een half woord nodig!
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: sunderland op juli 06, 2024, 09:54:51
ken um wat beter. Is niet zo. Vanuit zijn werk is ie professioneel. En tis geen opnaaien maar goed journalistiek werk toch. Laat um dit benoemen want dan komt er druk op en eigenlijk geeft Henk  al aan dat ie hier blijft.

in de podcasts steekt ie vaak de draak met cambuur oa over Lambooy is niet proffesioneel
vind ik, kom oek wel eens tegen bij frisia geen problemen mee wel altijd vriendelijk

Grijskijkert

Citaat van: denistel op juli 06, 2024, 11:30:25
in de podcasts steekt ie vaak de draak met cambuur oa over Lambooy is niet proffesioneel
vind ik, kom oek wel eens tegen bij frisia geen problemen mee wel altijd vriendelijk
Is vaste presentator van bijeenkomsten van Cambuur en zit bij ons op de tribune als hij vrij is..
IN HENK WE TRUST!!!

sk13

Ken arjen al heeeeel lang. Geloof mij heeft al jaren seizoenkaart bij scc. Dat hij voor zijn werk ook naar dkv mut, dat heb je als je bij omrop Abe werkt.

sunderland

Citaat van: denistel op juli 06, 2024, 11:30:25
in de podcasts steekt ie vaak de draak met cambuur oa over Lambooy is niet proffesioneel
vind ik, kom oek wel eens tegen bij frisia geen problemen mee wel altijd vriendelijk
vind dat meevallen. Hij steekt constant die manke Dkv er de de gek aan

Noordcambuur

Nieuwe trainer van de Eagles wordt waarschijnlijk Paul Simonis.

Storm in glas water dus omroep fryslan  :_schater

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Henk ik begin steeds twijfels te krijgen in jouw functioneren.
Poll moest in de basis en breng je Mercera in de rust er in en heeft geen pepernoot geraakt.

ChantiSCC

Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2024, 15:13:50
Henk ik begin steeds twijfels te krijgen in jouw functioneren.
Poll moest in de basis en breng je Mercera in de rust er in en heeft geen pepernoot geraakt.

Al zo vaak gezegd. Henk is tactisch niet sterk, totaal niet. Peoplemanager.. Sandor wat wordt je gemist!

CambuurAmersfoort

Had ook de Leeuw iets eerder verwacht en gehoopt op wat minuten voor kieftenbelt. Je zag aan alles dat het team behoefte had aan leiders en ervaring. We hebben echt heel snel 2 gasten van 28-30 jaar nodig die de leiding gaan nemen op het veld want van de water is qua persoonlijkheden geen fijne leider en Souren kan dat niet alleen.

anderszchristian

Citaat van: ChantiSCC op augustus 18, 2024, 15:18:45
Al zo vaak gezegd. Henk is tactisch niet sterk, totaal niet. Peoplemanager.. Sandor wat wordt je gemist!
Dat is vandaag wederom zichtbaar geworden. Tegenover 1 spits en een ploeg die blijft afwachten, moet je direct met aanvallende backs spelen (geen Marsman) en/of bij balbezit Casas laten inschuiven in het middenveld, zoals destijds met Schouten. Door vier achterop te houden stond het de eerste helft totaal verkeerd en wacht je eigenlijk te lang (rust) om dit om te zetten. Na de rust zag je dat we hierdoor veel meer in ons spel kwamen en die gasten er totaal niet meer aan te pas kwamen. Voor dit inzicht wordt Sandor echt gemist en blijf ik het doodzonde vinden dat ze van der Weij niet hebben aangesteld als rechterhand van Henk.

zeewolde

Gewoon een hele grote fout om Marsman op te stellen.