Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

#3015
Citaat van: Trainert! op juli 05, 2024, 23:06:58
Hij sluit niets uit, en wil er niks over kwijt. Die gaat dus naar de eagles.

Bij Cambuur heeft De Jong het op dit moment erg naar zijn zin. "Ik zit bij een mooie club", zegt hij. "Wij hebben een plan voor de komende jaren. Daar wil ik graag deel van uitmaken."

Dat is toch hartstikke duidelijk? En met onderstaande zin probeert Arjen het spannend te maken, omdat Henk er niks over wil zeggen trekt Arjen de conclusie dat hij een overstap niet uitsluit:

Maar De Jong wil ook niet uitsluiten dat hij de overstap naar Go Ahead Eagles maakt. "Ik zeg er niets over."


Jongens, dit is alleen maar voor de clicks, en hij slaagt er aardig in (Arjen dus). Het lijkt de Telegraaf wel. Of voetbalprimeur.


Bens

Als ik het interview hoor dan blijft hij bij Cambuur.Hij zegt wij zijn bij Cambuur bezig met een plan.

Destroyer

Henk gaat echt niet naar GAE die flapdrol Arjen mag altijd al graag de boel ophitsen. Oude dkver is dat.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Leovardia

Citaat van: Destroyer op juli 05, 2024, 23:27:52
Henk gaat echt niet naar GAE die flapdrol Arjen mag altijd al graag de boel ophitsen. Oude dkver is dat.

Hij is inderdaad de zaak weer aan het opnaaien. Alles voor de clicks nou.
Maar eerlijk is eerlijk, het is wel een Cambuur man, al suust het soms niet s?ge, het is echt su?
Kent skele juh.

sunderland

Citaat van: Leovardia op juli 05, 2024, 23:35:04
Hij is inderdaad de zaak weer aan het opnaaien. Alles voor de clicks nou.
Maar eerlijk is eerlijk, het is wel een Cambuur man, al suust het soms niet s?ge, het is echt su?
dat is echt su

denistel

nee ju een dkver ist :_schater

PePe

Volgens mij hoort Henk ook bij de mensen die een afspraak met Kooi hebben gemaakt, dat ze 5 jaar zouden blijven.

De Gast

En toch zegt Henk niet dat hij bij Cambuur blijft.. vanwaar die ruimte voor speculatie openhouden  :?

Specuveter

Hij voelde zich ook behoorlijk overvallen door de vraag.
En wist zich even geen raad.
Voor mij niet zeker of hij daadwerkelijk blijft

Noordcambuur

Waarom zou Henk weggaan we spelen nu in een nieuw stadion en met meerdere mensen zijn er dingen afgesproken.
En als Henk weggaat dan is hij niet vertrouwen in zijn woord.
Maar we zullen het zien.

PePe

Deventer is te ver van Drachten.

Bernardo


Huizen

Citaat van: Leovardia op juli 05, 2024, 23:35:04
Hij is inderdaad de zaak weer aan het opnaaien. Alles voor de clicks nou.
Maar eerlijk is eerlijk, het is wel een Cambuur man, al suust het soms niet s?ge, het is echt su?

Dit is toch niet echt zo? Blijft voor mij een raadsel waarom hij de 65 jaar Cambuur theatershow mocht presenteren

michello

#3028
Arjen is naar mijn weten een Cambuurman ja, maar mag gewoon graag de boel even opnaaien.

Leovardia

Citaat van: Bussum op juli 06, 2024, 08:59:57
Dit is toch niet echt zo? Blijft voor mij een raadsel waarom hij de 65 jaar Cambuur theatershow mocht presenteren

Tis geen geintsje Bussum.
Kent skele juh.