Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Marsman is toch juist een aanvallende back :? Die wordt notabene ook als halve linksbuiten gezien.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 18, 2024, 15:28:50
Had ook de Leeuw iets eerder verwacht en gehoopt op wat minuten voor kieftenbelt. Je zag aan alles dat het team behoefte had aan leiders en ervaring. We hebben echt heel snel 2 gasten van 28-30 jaar nodig die de leiding gaan nemen op het veld want van de water is qua persoonlijkheden geen fijne leider en Souren kan dat niet alleen.

De Leeuw kon vast niet langer spelen anders had Henk hem echt wel eerder gebracht.

anderszchristian

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 18, 2024, 15:37:26
Marsman is toch juist een aanvallende back :? Die wordt notabene ook als halve linksbuiten gezien.
Daarom verbaasde zijn spel mij ook vandaag, heeft aanvallend echt niks ingebracht

Oud Cambuur

Niet alleen marsman de wissel nartey voor mecere sloeg nergens op, die heeft geen pepernoot geraakt. En tja elke keer smand in de basis. De gehele ts maakt tactisch een zwakke indruk

anderszchristian

Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2024, 15:35:11
Gewoon een hele grote fout om Marsman op te stellen.
Was inderdaad niet slim, maar blijft zuur dat je door een miscommunicatie tussen je centrale verdedigers verliest vandaag. Laten we dat niet vergeten

Destroyer

Citaat van: ChantiSCC op augustus 18, 2024, 15:18:45
Al zo vaak gezegd. Henk is tactisch niet sterk, totaal niet. Peoplemanager.. Sandor wat wordt je gemist!

Henk is een fantastische vent en People manager, maar eens hij mist echt een techneut aan zijn zijde. Sandor wordt echt gemist man.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

anderszchristian

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 18, 2024, 15:56:23
Niet alleen marsman de wissel nartey voor mecere sloeg nergens op, die heeft geen pepernoot geraakt. En tja elke keer smand in de basis. De gehele ts maakt tactisch een zwakke indruk
Onbegrijpelijke wissel, vond Nartey juist een van de beteren op het veld

zeewolde

Citaat van: anderszchristian op augustus 18, 2024, 15:57:29
Onbegrijpelijke wissel, vond Nartey juist een van de beteren op het veld
ik had ook verwacht dat Fedde er af zou gaan.

Was Nartey misschien niet fit?

NRG

Citaat van: Destroyer op augustus 18, 2024, 15:57:18

Henk is een fantastische vent en People manager, maar eens hij mist echt een techneut aan zijn zijde. Sandor wordt echt gemist man.

Henk rendeert het beste met een tacticus aan zijn zeide. Een Sandor of een Dwight. Zo?n type wordt momenteel heel erg gemist in de technische staf. Dat gaat ons nog opbreken.

Bankzitter

Slot, Sipke , Boschaart noemen toch altijd Henk en niemand anders als inspiratie voor hun voetbalidee?. .

Holwerd voor Cambuur

Ik denk dat Henk meer heeft aan goede spelers dan aan een goede assistent.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 18, 2024, 16:08:35
Slot, Sipke , Boschaart noemen toch altijd Henk en niemand anders als inspiratie voor hun voetbalidee?. .
Voetbalidee is wat anders dan voetbaltacktisch

Trainert!

zet mij maar neer als assistent ik had je zo wel kunnen vertellen dat sommigen op de bank met hin kleine teen nog beter ziin dan wat we nu hebben in de basis

Bankzitter

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 18, 2024, 16:13:34
Voetbalidee is wat anders dan voetbaltacktisch

Je hebt wel 2 mensen op de bank nodig met taktische bagage? dat ontbreekt inderdaad tijdens wedstrijden. Henk heeft tegenwicht nodig.

Stiens

Citaat van: anderszchristian op augustus 18, 2024, 15:55:13
Daarom verbaasde zijn spel mij ook vandaag, heeft aanvallend echt niks ingebracht

Verdedigend wel dan?