Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Henk is een hele matige trainer. Kan er niks van

michello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2024, 22:08:23
;(


De berichten waarvan je wist dat het zou komen? Ongelofelijk.

De Gast

Citaat van: Naastismis op maart 04, 2024, 21:55:42
Henk matige trainer straks zegt hij weer dat we geweldige supporters hebben en de spelers zulke leuke jongens zijn. En dan mag hij weer blijven, omdat hij zo positief praat.

Hou oud ben je  :O

Trainert!

Citaat van: HansKazan op maart 04, 2024, 21:44:58
Inderdaad. Beetje klaar met die act.


Mooie woordkeuze voor Hans Kazan :devil

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op maart 04, 2024, 22:13:12
De berichten waarvan je wist dat het zou komen? Ongelofelijk.

Tsja. Het is vooral ook de manier waarop.
Tuurlijk kun je het met beslissingen niet eens zijn. Dat heb ik geregeld met zijn wissels bijvoorbeeld.
Of zelfs vinden dat Henk zijn magie is uitgewerkt (wat ik mij niet kan voorstellen).

Maar omdat dan op de manier zoals hierboven neer te zetten....? Triest..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Henk is een topper maar opgescheept met een matig elftal. Hij mist ook een goed maatje als Sandor.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Citaat van: Destroyer op maart 04, 2024, 22:29:47
Henk is een topper maar opgescheept met een matig elftal. Hij mist ook een goed maatje als Sandor.

Tuurlijk. Het is broos. Af en toe een opleving.
Je hebt niks aan een (met alle respect) jaknikker Barto en onze Apeldoornse assistent. Daar mag wel een zwaargewicht bij.

sunderland

Citaat van: Destroyer op maart 04, 2024, 22:29:47
Henk is een topper maar opgescheept met een matig elftal. Hij mist ook een goed maatje als Sandor.
als je goed hoort en kijkt is Henk continu met iedere speler bezig om goed te coachen. Dat is omdat hij graag iedere speler wil helpen. Een mens kan dat niet allemaal om ook nog het tactische gedeelte van ons en het goede of slechte van de tegenstander te zien . Volgens mij is dat nu echt het grootste probleem.

denistel

Citaat van: sunderland op maart 04, 2024, 22:37:19
als je goed hoort en kijkt is Henk continu met iedere speler bezig om goed te coachen. Dat is omdat hij graag iedere speler wil helpen. Een mens kan dat niet allemaal om ook nog het tactische gedeelte van ons en het goede of slechte van de tegenstander te zien . Volgens mij is dat nu echt het grootste probleem.

zegt al genoeg dat spelers het zelf niet zien is ook een kwaliteit toch.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik gooi em maar weer even in.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2024, 11:09:13
1. Zij zeiken niet, ik zeik  :D
2. Ons Cambuur is onvergelijkbaar met een Engelse top of subtopclub, waar veel technischere spelers zitten dan bij ons, hier kost elke aanname al veel aandacht en energie
3. Andere team hebben niet zo'n volgepakt programma gehad
4. Cambuur heeft door de beker (en de verplaatsing tegen Hercules) (na dinsdag) 8 wedstrijden in 30 dagen gespeeld, dat is elke 3,75 dagen een wedstrijd, een maand lang. (Daarna weer een maandag wedstrijd en dan wordt het 10 wedstrijden in 40 dagen, normaal is dat 10 wedstrijden in 70 dagen)
5. Er is in die periode een griepgolf in de club geweest
6. Er wordt gesproken over wedstrijden waar spelers in het rood zitten
7. Fedde de Jong slaat een wedstrijd over om te herstellen
8. Er wordt gewisseld met het oog op een volgende wedstrijd
9. Gisteren stonden een paar spelers bij een fluitsignaal in de 60ste minuut al met de handen op de knieen uit te rusten.
10. Er waren spelers die al een tijd niet vooruit te branden zijn, dwz dat ze geen energie meer kunnen brengen (Smit, Uldrikis gisteren)

Ik maak me  voor dinsdag niet heel veel zorgen, want wat adrenaline kan op ??n dag veel goed maken en ik denk dat de monitoring van de belasting en de belastbaarheid best goed op orde is bij Cambuur en dat de Staf hier heel goed op geanticipeerd heeft. Maar daarna zal het echte herstel pas moeten komen en dat wordt een krap verhaal zeker met die maandag wedstrijd tegen Jong PSV, dus pas na de wedstrijd tegen De Graafschap kan er echt hersteld worden.

Kortom: Winnen tegen NEC, schade beperken tegen PSV en de Graafschap en dan herstellen en starten met de eindsprint en echt scherp worden voor de Finale en de de Play Offs.  _O_

O ja, en dinsdag gaan wij het team er doorheen slepen  |:) |:) |:)

Henk gaf het zelf ook al aan. Ook komende vrijdag sprokkelen, en dan gaat het weer beginnen, In Henk we trust.

En nou niet weer beginnen dat het watjes en suurtjes zijn. Want die gaan niet diep, alleen die 100 % of meer inzet hebben gaan aan zo'n programma kapot.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

O ja, en als we na De Graafschap geen verbetering laten zien, zal ik mijn foute inschatting direct toegeven
Henk, held, bedankt

Mike SCC

Wat een optimisme, ik help het je graag hopen maar ik zie een team dat al wekenlang hopeloos uit vorm is en elke wedstrijd vermoeider oogt. De doelpunten die we maken komen vaak uit het niets, we sjokken wat terug en er zijn veel persoonlijke fouten. Alleen tegen ?grote? tegenstanders weten ze zich blijkbaar op te laden. Ik zie helaas nog geen enkele progressie in dit team. Playoffs halen zou een geweldige prestatie zijn

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op maart 04, 2024, 21:50:34
en toch denk ik dat we het halen

Citaat van: Destroyer op maart 04, 2024, 21:52:59
Ze zijn nog kapot van dinsdag lijkt het...

Natuurlijk gaan we het nog halen. Het enige gevaar is dat de stemming die hier heerst naar de club en de selectie overslaat. Ik denk dat de staf precies weet wat er gebeurt en speelt, maar gewoon voorzichtig moet zijn. Het is niet voor niets dat Breij nu geblesseerd raakt, ze hadden hem dus nog meer moeten beschermen. En al dat geklaag over de wissels: dan waren er nog veel meer spelers uitgevallen en werd hier nog meer geklaagd.

Ps. Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien, dus daarom kan ik waarschijnlijk nog optimistisch zijn. Eerst nog ??n wedstrijd overleven.
Henk, held, bedankt

denistel

we hadden nu toch 6 dagen geen wedstrijd gehad dus ja zeg het maar.

misschien heel andere sport maar was zaterdag bij yshockey die lui
gaan tot het gaatje en dan 18 uur later alweer een wedstrijd

Bankzitter

Henk heeft zich al genoeg bewezen in het verleden. Als je denkt dat het aan Henk ligt dan heb je toch de afgelopen jaren niet opgelet.