Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong PSV - Cambuur maandag 04/03/2024 - 20:00 uur

Gestart door Huizen, februari 28, 2024, 12:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Leeuwarder94

Het voetbal is eigenlijk al sinds december 2021 niet om aan te gluren. Met een korte opleving toen HDJ terug kwam dit jaar.
De wens is de vader van de gedachte


Josli

Want? Aan Henk mag niemand komen? Hij weet ze duidelijk niet te raken. We spelen boerenkoolvoetbal een aantal spelers worden met de week slechter. En het klopt dat dit de meest matige selectie is die we in jaren hebben gehad, maar dan ineens zeggen dat Henk er ook niks aan kan doen vind ik heel goedkoop.

V-man

de wissels tegen Nec spraken boekdelen. Breij waarschijnlijk ook, langer, geblesseerd. dit team is gewoon stukken minder als de afgelopen 3 jaar

Poetser

Citaat van: oost op maart 04, 2024, 21:43:55
LOL mensen die nu henk verantwoordelijk willen houden  voor dit spel waren waarschijnlijk Ultee fans. Dit elftal is gewoon ongelofelijk slecht. Daar kun je hooguit de td die vertrokken is en de scouting voor verantwoordelijk voor houden.
In 12 13 jaar niet zo ongelofelijk matig en plichtmatig elftal gezien. EEN HELE DIKKE BEZEM DOOR DIT ELFTAL HEEM AUB l0l ;(

Juist.

Henk heeft zich allang bewezen.

De Gast

Citaat van: michello op maart 04, 2024, 21:46:35
Laten we eerst de ideale schoonzonen Tolletjes/Smands en Bergsma?s maar eens van de hand doen komend seizoen. Met die verdedigers is de ellende van vele tegengoals begonnen.

Keepertje misschien ook, of vooral.

wiekie1969


sunderland

Citaat van: De Gast op maart 04, 2024, 21:47:00
Tsja moeten we nu nog eens wat anders proberen.. het is droevig inderdaad.
Deze selectie is wel klaar.
en toch denk ik dat we het halen

michello

Mensen die nu gaan roepen om een vertrek van HDJ snappen het niet helemaal.
We hebben geen TM en geen fatsoenlijke COMPETENTE staf. Begin daar eerst maar eens mee richting volgend seizoen.

Naastismis

Citaat van: oost op maart 04, 2024, 21:43:55
LOL mensen die nu henk verantwoordelijk willen houden  voor dit spel waren waarschijnlijk Ultee fans. Dit elftal is gewoon ongelofelijk slecht. Daar kun je hooguit de td die vertrokken is en de scouting voor verantwoordelijk voor houden.
In 12 13 jaar niet zo ongelofelijk matig en plichtmatig elftal gezien. EEN HELE DIKKE BEZEM DOOR DIT ELFTAL HEEM AUB l0l ;(

Als het aan de slechte selectie ligt, waarom moest Ultee dan weg?


michello

Citaat van: wiekie1969 op maart 04, 2024, 21:50:29
Dou niet dan?

Heb m uitgezet rond minuut 60, kon het niet meer verdragen te kijken.

V-man

de achterdeur naar de eredivisie staat nog op een heel klein kiertje!

Harry L.

Citaat van: Poetser op maart 04, 2024, 21:49:29
Juist.

Henk heeft zich allang bewezen.

Resultaten uit het verleden??. Dat is waar iedereen en denkt, en terecht. Maar zoals eerder al geschreven wordt het met de week slechter en maakt hij geen een speler beter.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Josli

Citaat van: sunderland op maart 04, 2024, 21:47:39
Smit werkte hard en Fedde ook. De rest erg slecht. Van Mullem is een 100 in een dozijn speler

Jullie willen het niet horen misschien, maar Smit is de aller slechtste van het hele stel. Dat hij zo veel loopt, is omdat hij telkens veel te laat reageert. Die doet al weken helemaal niks goed. Hij mag blijven staan omdat er blijkbaar de hoop is dat hij een doelpuntje maakt. Verder speel je met 10 man.