Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - SC Cambuur vrijdag 23-02-2024 20.00uur

Gestart door Grijskijkert, februari 17, 2024, 14:29:47

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Destroyer op februari 24, 2024, 09:28:28
Ik denk dat we eens moeten ophouden te janken over de kosten van dat nieuwe stadion en het feit dat die niet vol te krijgen is. Denk nu eens in kansen! Het stadion is gloednieuw en trekt altijd nieuw volk en sponsoren aan! Wie had gedacht dat Pieter Kooi 1,75 miljoen zou neerleggen voor 10 jaar zijn naam aan het stadion te verbinden....

Niet meer leven in Calimero gedrag! We gaan een mooie toekomst tegemoet en dat geld komt er echt wel!

Amen!  _O_

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op februari 24, 2024, 09:36:24
Ik hoor hele andere verhalen van mensen dicht op het vuur. Er dreigt een mogelijk faillissement. De club mut zelf 7 miljoen ophoesten. Er is 2 miljoen binnen.

Jazekers ik hoorde dat we volgend jaar kampioen gaan worden en de beker gaan winnen.

Weest, laten we maar beginnen vast het faillissement aan te vragen  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: denistel op februari 24, 2024, 09:44:15
niet helemaal want stadion zit elke keer vol
Nu nog wel Denistel , maar er gaat ook bij onze supporters wel eens een deur dicht.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op februari 24, 2024, 10:41:35
Nu nog wel Denistel , maar er gaat ook bij onze supporters wel eens een deur dicht.
Dit is weer zo'n dooddoener, net zo iets als ooit gaan we allemaal dood...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#214
Citaat van: Vlampiep op februari 24, 2024, 08:45:10
Een beetje realiteitszin zou wel passen op het forum, deze selectie kan zo nu en dan een leuke wedstrijd spelen, maar continu?teit ontbreekt. Dit heeft te maken met het gebrek aan technisch begaafde spelers met inzicht en power.
Er is geen trainer op deze wereld die uit deze selectie meer  kan halen dan wat Sjors en Henk hebben laten zien.
Het is mooi dat onze jeugdopleiding het meer dan goed doet, want wat de A selectie betreft aan assistenten, scouting en technisch managers of directeur is het een miskleun geweest in de laatste jaren. Alles is gefocust op het nieuwe stadion, prima maar er wordt vergeten dat je een stadion alleen vol krijgt met goed voetbal. Dat laatste kunnen we de eerste jaren ook wel vergeten, want er is geen geld voor het aantrekken van echt goede spelers, want de verwachte financi?le extra inkomsten vanwege het nieuwe stadion worden aangewend voor de aankleding van het stadion.
Dus als je goed voetbal verwacht, na competitie en een finale, krijg je nog een paar zeer teleurstellende maanden.
We kunnen van alles willen maar de eerste jaren is dit het en beter dan Telstar of de Graafschap worden we niet.
Daarom gaat de spelers begroting komende zomer met ruim 1,5 miljoen omhoog in het nieuwe stadion. Realiteit van achter een schermpje...ik noem het ouderwets uit je nek kletsen :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

#215
Citaat van: Trainert! op februari 24, 2024, 08:18:16
Ze moeten niet zeiken. In Engeland kunnen ze het wel opbrengen. Vedettes zijn het en op een enkeling na het geel en blauw niet waard

Citaat van: wiekie1969 op februari 24, 2024, 09:39:59
Wat een geleuter man. Die andere teams zijn toch ook niet vermoeid??? Die knapen zijn tussen de 18 en 25 jaar.

1. Zij zeiken niet, ik zeik  :D
2. Ons Cambuur is onvergelijkbaar met een Engelse top of subtopclub, waar veel technischere spelers zitten dan bij ons, hier kost elke aanname al veel aandacht en energie
3. Andere team hebben niet zo'n volgepakt programma gehad
4. Cambuur heeft door de beker (en de verplaatsing tegen Hercules) (na dinsdag) 8 wedstrijden in 30 dagen gespeeld, dat is elke 3,75 dagen een wedstrijd, een maand lang. (Daarna weer een maandag wedstrijd en dan wordt het 10 wedstrijden in 40 dagen, normaal is dat 10 wedstrijden in 70 dagen)
5. Er is in die periode een griepgolf in de club geweest
6. Er wordt gesproken over wedstrijden waar spelers in het rood zitten
7. Fedde de Jong slaat een wedstrijd over om te herstellen
8. Er wordt gewisseld met het oog op een volgende wedstrijd
9. Gisteren stonden een paar spelers bij een fluitsignaal in de 60ste minuut al met de handen op de knieen uit te rusten.
10. Er waren spelers die al een tijd niet vooruit te branden zijn, dwz dat ze geen energie meer kunnen brengen (Smit, Uldrikis gisteren)

Ik maak me  voor dinsdag niet heel veel zorgen, want wat adrenaline kan op ??n dag veel goed maken en ik denk dat de monitoring van de belasting en de belastbaarheid best goed op orde is bij Cambuur en dat de Staf hier heel goed op geanticipeerd heeft. Maar daarna zal het echte herstel pas moeten komen en dat wordt een krap verhaal zeker met die maandag wedstrijd tegen Jong PSV, dus pas na de wedstrijd tegen De Graafschap kan er echt hersteld worden.

Kortom: Winnen tegen NEC, schade beperken tegen PSV en de Graafschap en dan herstellen en starten met de eindsprint en echt scherp worden voor de Finale en de de Play Offs.  _O_

O ja, en dinsdag gaan wij het team er doorheen slepen  |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op februari 24, 2024, 10:56:47
Dit is weer zo'n dooddoener, net zo iets als ooit gaan we allemaal dood...

Is dit nu bewust taalgebruik?  8)
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op februari 24, 2024, 09:36:24
Ik hoor hele andere verhalen van mensen dicht op het vuur. Er dreigt een mogelijk faillissement. De club mut zelf 7 miljoen ophoesten. Er is 2 miljoen binnen.
Hou toch op juh, 1,25 miljoen van de bierbrouwer, 1,75 miljoen van Kooi, 2 miljoen van sponsors, dan nog geld van het cateringbedrijf(bedrag weet ik niet) en dan komt er nog geld van de skyboxen binnen. En dan kan je het eigen vermogen nog gebruiken mocht het niet lukken om de laatste 1,5 miljoen bij elkaar te krijgen.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op februari 24, 2024, 11:14:39
Hou toch op juh, 1,25 miljoen van de bierbrouwer, 1,75 miljoen van Kooi, 2 miljoen van sponsors, dan nog geld van het cateringbedrijf(bedrag weet ik niet) en dan komt er nog geld van de skyboxen binnen. En dan kan je het eigen vermogen nog gebruiken mocht het niet lukken om de laatste 1,5 miljoen bij elkaar te krijgen.
er is nog een gat maar daar maak ik mij geen zorgen om.
Alle inkomsten uit de bekerwedstrijden en dat is nog al wat gaat naar spelersbudget voor volgend seizoen.

De Gast

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2024, 11:09:13
1. Zij zeiken niet, ik zeik  :D
2. Ons Cambuur is onvergelijkbaar met een Engelse top of subtopclub, waar veel technischere spelers zitten dan bij ons, hier kost elke aanname al veel aandacht en energie
3. Andere team hebben niet zo'n volgepakt programma gehad
4. Cambuur heeft door de beker (en de verplaatsing tegen Hercules) (na dinsdag) 8 wedstrijden in 30 dagen gespeeld, dat is elke 3,75 dagen een wedstrijd, een maand lang. (Daarna weer een maandag wedstrijd en dan wordt het 10 wedstrijden in 40 dagen, normaal is dat 10 wedstrijden in 70 dagen)
5. Er is in die periode een griepgolf in de club geweest
6. Er wordt gesproken over wedstrijden waar spelers in het rood zitten
7. Fedde de Jong slaat een wedstrijd over om te herstellen
8. Er wordt gewisseld met het oog op een volgende wedstrijd
9. Gisteren stonden een paar spelers bij een fluitsignaal in de 60ste minuut al met de handen op de knieen uit te rusten.
10. Er waren spelers die al een tijd niet vooruit te branden zijn, dwz dat ze geen energie meer kunnen brengen (Smit, Uldrikis gisteren)

Ik maak me  voor dinsdag niet heel veel zorgen, want wat adrenaline kan op ??n dag veel goed maken en ik denk dat de monitoring van de belasting en de belastbaarheid best goed op orde is bij Cambuur en dat de Staf hier heel goed op geanticipeerd heeft. Maar daarna zal het echte herstel pas moeten komen en dat wordt een krap verhaal zeker met die maandag wedstrijd tegen Jong PSV, dus pas na de wedstrijd tegen De Graafschap kan er echt hersteld worden.

Kortom: Winnen tegen NEC, schade beperken tegen PSV en de Graafschap en dan herstellen en starten met de eindsprint en echt scherp worden voor de Finale en de de Play Offs.  _O_

O ja, en dinsdag gaan wij het team er doorheen slepen  |:) |:) |:)

Ik lees hier veel over de energie die ontbreekt maar dit hele elftal straalt ook bijzonder weinig energie en spelvreugde uit. Van Bergsma tot Uldrikis, een grabbelaar op de goal en een koorknaap als aanvoerder. Dat interview gister ook weer van Bergsma. Man man man man man. Moeten we hiermee naar De Kuip? Zouteloos. Nee dan dat elftal van (nog maar) 2/3 jaar geleden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op februari 24, 2024, 11:29:52
Ik lees hier veel over de energie die ontbreekt maar dit hele elftal straalt ook bijzonder weinig energie en spelvreugde uit. Van Bergsma tot Uldrikis, een grabbelaar op de goal en een koorknaap als aanvoerder. Dat interview gister ook weer van Bergsma. Man man man man man. Moeten we hiermee naar De Kuip? Zouteloos. Nee dan dat elftal van (nog maar) 2/3 jaar geleden.

Daar ben ik het ook in grote lijn wel mee eens, maar ik heb het niet over het niveau van het team maar over de vermoeidheid en belastbaarheid, een slecht team kan ook moe zijn  :proost
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2024, 11:25:20
Alle inkomsten uit de bekerwedstrijden en dat is nog al wat gaat naar spelersbudget voor volgend seizoen.

Weet je dat wel zeker?
Henk, held, bedankt

De Gast

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2024, 11:31:48
Daar ben ik het ook in grote lijn wel mee eens, maar ik heb het niet over het niveau van het team maar over de vermoeidheid en belastbaarheid, een slecht team kan ook moe zijn  :proost

Daar hest geliek in. Een vermoeid futloos team. Zo lijkt het inderdaad.

Noordcambuur