Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - SC Cambuur vrijdag 23-02-2024 20.00uur

Gestart door Grijskijkert, februari 17, 2024, 14:29:47

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Voor de thuisblijvers de wedstrijd is te zien bij ESPN..
IN HENK WE TRUST!!!

D-to-f


Noordcambuur

Nu doorpakken tegen Emmen deze moet je winnen en Emmen zal zeker moeten om nog met de playoffs te plaatsen.
Kan een hele mooie wedstrijd gaan worden? |:)

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: Grijskijkert op februari 17, 2024, 14:29:47
Voor de thuisblijvers de wedstrijd is te zien bij ESPN..
Niet dus, hieronder de reactie van ESPN..

Welkom bij ESPN Support! Aanstaande vrijdag wordt de wedstrijd van Emmen - Cambuur helaas niet uitgezonden. We leggen het hieronder even uit.

In februari 2024 is er bekend gemaakt dat het live aanbod van de Keuken Kampioen Divisie tot nagenoeg het maximale wordt uitgebreid. Per speelronde worden er zoveel mogelijk wedstrijden live uitgezonden op ESPN. Waar het mogelijk is worden alle KKD-wedstrijden live uitgezonden. Omdat het echter niet mogelijk is gebleken om lopende dit seizoen structureel spreiding aan te brengen in de speeldagen en aftraptijden van de Keuken Kampioen Divisie, kan het voorkomen dat op een speeldag een of twee wedstrijden niet live uitgezonden kunnen worden. Een juiste spreiding is dan nodig om het productioneel en organisatorisch mogelijk te maken.

Criteria
Indien er op vrijdagavond maximaal 2 wedstrijden niet live uitgezonden kunnen worden vanwege onvoldoende spreiding dan moeten er keuzes gemaakt worden. Dat geldt ook voor welke wedstrijden er op een tv-kanaal zijn te zien of op een online kanaal via ESPN Watch. Dat kan soms moeilijk zijn. We hanteren daartoe de volgende criteria:

- Sportieve afweging (ranglijst, stand in periode, strijd om promotie)
- Affiche (fanbase, sfeer, derby)

ESPN blijft in gesprek met de clubs, Co?peratie Eerste Divisie en de KNVB om dit op weg naar volgend seizoen opnieuw te bekijken en te realiseren dat alle wedstrijden altijd live uitgezonden kunnen worden. Dat is en blijft onze ambitie.
Sportieve groet,
Raya
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

de criteria slaan nergens op dan moesten wij er juist op toch  :_spank

Grijskijkert

Citaat van: denistel op februari 21, 2024, 18:19:51
de criteria slaan nergens op dan moesten wij er juist op toch  :_spank
Klopt, ik denk dat Emmen-Cambuur meer kijkers trekt dan b.v. De Graafschap - Den Bosch.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Als je kijkt naar amusementswaarde (gemiddeld aantal goals) dan scoren wij zeker hoger dan andere clubs.



zeewolde

Hoeveel wedstrijden kunnen ze uitzenden naast 1 ere en schakelkanaal?
Zijn dat er maar 4 of 5?

CambuurArnhem

Ik vind het sowieso geen goed plan om in de toekomst ALLE wedstrijden in de eerste divisie live te gaan uitzenden. Wie zit daar nou op te wachten? En vrijdag De Graafschap  - Den Bosch uitzenden?! Den Bosch staat nota bene 17e...! Emmen  - Cambuur zou wel logisch zijn: noordelijke 'derby', twee degradanten. Alleen voor de periode is het geen interessant duel. Maar dat is De Graafschap - Den Bosch ook niet.

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op februari 21, 2024, 18:36:43
Hoeveel wedstrijden kunnen ze uitzenden naast 1 ere en schakelkanaal?
Zijn dat er maar 4 of 5?
Via watch kan alles uitgezonden worden, maar het lijkt me meer een personeelsprobleem...
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Je hebt alleen een commentator nodig. Na N.A.C. - Cambuur weten we dat de eissen daarvoor bij ESPN niet al te hoog liggen om 90 minuten lang onzin te bazelen.

vKaam op 10...goed gezien gozer. :_schater

michello

Dan maar weer via VLC player stream zonder commentaar. 9/10 keer daar wel gewoon te zien.

okkele

Citaat van: Bankzitter op februari 21, 2024, 21:22:44
Je hebt alleen een commentator nodig. Na N.A.C. - Cambuur weten we dat de eissen daarvoor bij ESPN niet al te hoog liggen om 90 minuten lang onzin te bazelen.

vKaam op 10...goed gezien gozer. :_schater
en ons polletje kandidaat voor het nederlands elftal.
commentatoren zijn tegenwoordig hetzelfde volk als arbitrage, vinden zichzelf fantastisch.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op februari 21, 2024, 21:22:44
Je hebt alleen een commentator nodig. Na N.A.C. - Cambuur weten we dat de eissen daarvoor bij ESPN niet al te hoog liggen om 90 minuten lang onzin te bazelen.

vKaam op 10...goed gezien gozer. :_schater
NAC fans vonden hem ook verschrikkelijk die Kammperman.

Maar ik kreeg zelfs appje van een collega hoe anti- Cambuur kan een verslaggever zijn.....

Hij leek wel te hopen op de 2-1 voor NAC .